automoto.ee foorumid

Täisversioon: Accord Hatchback
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6
vahepeal on viimasest postitusest kaua aega mööda läinud, sõjaväes noorteaeg ja ka puhkus seljataha jäänud,ning nüüd saab uuesti aega tegeleda autode ja muu tehnikaga.

Hondaga sai detsembrikuus ülevaatus probleemideta läbitud. Kiita said pidurid, miinuspoolte pealt paistsid silma CO ja üks esisilla puks. Nüüd tahaksi teada mis puksi ma otsima peaks hakkama.
On see puks siis esisillatala ja poolraami vahepeal. Mis nime all seda müüakse ja kas peaks mõlema poole omad korraga ära vahetama?

tervisi,
vallo
CO ikka karpaprobleemide tõttu? ega sellise mineku juures ökonoomiast eriti kohane rääkida ei ole. Karpa ju annab natuke rohkem peale kui hädavajalik Smile

puks esisilla tala ja poolraami vahel??? äkki kirjeldad natuke täpsemalt? zharniirid said mõlemal pool vahetatud, kuna zharniir oli koos õõtshoovaga ja viimane koos uute õõtsapuksidega, siis ei kujuta hetkel täpsemat pilti ette. Sild oli vist kere küljes puksivabalt?

CO peaks olema jah karpast tingitud. Seal vana ütles kah, et \"ähh,las ta olla, nagunii vana auto ja kes neid karbusse teab\"

Sellele puksile viskasin lihtsalt kiire pilgu ja täpsemalt öeldes kinnitub esisilla tala poolraami külge kummaltki poolt ühe suure poldiga, mille ümber on massiivne kummipuks. See pidigi loksuma.
Kui segaseks jäi, siis järgmisel nädalavahetusel saan arvatavasti täpsemalt uurida ja ka pildi klõpsida.

valts@Carl-Gustav
kaks pilti kõnealusest puksist siis siin:
http://www.pilt.ee/view/306910/

Mis puksi tuleks siis poes küsida ja kas mõlema poole omad tuleks korraga ära vahetada?
Nüüd siis kõnealune Accord teatud põhjustel müügis.
Mis autoga on tegemist ja mida on tehtud,võite lugeda antud teemast.

Hinnasoovi oleks ilus ümmargune 10 000.-
Võib-olla tundub liiga suur hind nii vana auto eest aga võin öelda et auto on tehniliselt heas korras ja välimusel pole samuti viga (täis keretööd+uus värv 2004 suvel) Paar väikest viga/ kolinat on aga need likvideerin ostusoovi korral ise ära.

Kes tahab mõistliku hinna eest head väikest, kuid suure mahutavusega, kütusesäästlikku, sportliku minekuga autot siis see pakkumine peaks päris hea olema.

kontakt emaili (vallo.kylvi@mail.ee), ps või telefon (ainult nädalavahetustel)

terv,
Vallo@55 6000 89
Sad
ma just otsin naisele koju autot, tema datsuniga sõidetakse kodunt kaugel.
Tea kas kaubelda teatud piirini kannatab?
Ja kui ka ise ei osta, siis soovitan...
Sorry, kahjuks masin enam müügis pole. Oli lihtsalt vahepeal võimalus väikese raha eest hea masin saada aga kahjuks läks see ära....

hetkel rahvale ja eriti Al-ile selline küsimus:kas sellel Hondal (1984 aasta 12 klappi,1,6mootor)on tavalised reguleeritavad või juba hüdrotõukuritega klapid?
Ikka vist tavalised?

Kurat, peab ikka manuaali ostma

Mure nimelt selles et viimasel ajal on auto kuidagi uimaseks muutunud ja ei jookse enam normaalselt pöördesse (mitte et ma seda metsikult üritaks) esimene mõte oli vaadata klapikambrikaane alla aga mis mind seal ees ootab?
Klapid said kohe alguses tehtud (kaane tihendi vahetus) ja siis olid veel mehhaanilised Smile
Klapivahed: sisse: 0,12-0,17, Välja:0,25-0,30 (autodata)

Aga tegelikult soovitaks alustada kapoti alt, bensufiltrist. 17 eeku pole suur raha...

terv
hulgus/al
Big GrinBig GrinBig Grin

No suured tänud hulgus!
Ma lugesin su vastuse mitu korda läbi ja vapsee ei jaganud matsu välja-et millal see vend veel minu auto klappe reguleeris. Jama hämming oli ikka.

Siis aga lugesin allkirja ja asi kohe selge.
Thanks.

Kust seda autodata programmi saaks?

terv,
Valts@veel üks kuu Carl-Gustaf`it ja siis saabub vabadus
Jätkub seesama puksiprobleem millest oli juttu moned kirjad tagasi.

Nimelt on läbi 1984 aasta Honda Accordi esisilla ristitala (mitte sillatala) puks. Annab juba tunda ka rooli käes hoides.
Olen nüüd mitme koha pealt uurinud ja selgus et seda puksi enam kusagil ei toodetagi ja kusagil ladudes kah ei ole. ûhesonaga uut puksi kuskilt ei saa.

Poest soovitati mul romulates tuhnida ja uurida. Arvati ainult et kui peaksingi leidma, siis müüakse see mulle koos talaga (mida ma osta küll ei taha). Pealegi ei tea kunagi lammari puksi seisukorda.

Nüüd tekkis mul selline mote, et äkki on olemas moni siuke firma kes vana puksi järgi uue teeks. iseenesest ju suht lihtlabane kummist asi. kas keegi oskab midagi soovitada.

Voi töötab keegi äkki mones autovaruosade poes ja viitsib teemat lähemalt uurida. et mis Hondadel veel sellist juppi on voi millega saaks seda asendada. Uue puksi sebimisel teen sellele vennale eksportkohvri suvist karastusjooki (loe, Ölut) välja.

Tervisi soomnemaalt,
Vallo@aidake
Kui Sa oma telefoni jätaks, saab äkki juhatada täpsemalt, kust abi küsida. On siin üks meistermees kes igaseltsi pukse, hoobasid, sharniire taastab (üsna edukalt kusjuures). Kõikse hullem variant muidugi, kui auto pead siia (loe Elvasse tooma).

terv.
hulgus
paar nädalat veel kodus, siis tööl.
Kui selleks ajaks midagi paremat pole välja moelnud siis 21 voi 22 juuli helistan sulle. On sul ikka endine number? Mis seal ikka nii hullu on kui auto sinna peab tooma, eesti ju väike ja nagunii pidevalt tartu kanti asja.
Viimasest postitusest on ikka päris palju aega möödas kohe. Hakkaks siis aga uuesti kirja panema mis, kuidas ja millal auto kallal tehakse.

Praeguseks on lahendatud nii esisilla puksimure (ei hakka pikemalt seletama), streikiv tuledesüsteem. Sellest pikemalt.

Nimelt oli katkine originaalne tuledelülitamise kang ja tuled käisid eraldi lülitist mis rippus armatuuri juurest välja. Need lülitid läksid seal aga millegipärast läbi ja neid tuli tihti vahetada. Ükskord sai siis pandud vähe vihasem lüliti ja kuna see enam soojaks ei läinud, arvasin naiivselt et probleem lahendatud. Sai siis kindlameelselt oma autoga väikesele reisile mindud.(Helsingist 600 km põhja) suht kohe kui Helsingist välja sain ja mööda kiirteed 120-130 laskma uhasin, hakkas tuledeplokist suitsu tulema, kurat ehmatas ikka ära küll. Selgus et see uus lüliti oli vähe tugevam asi ja nüüd hakkas kärssama midagi muud. Kuidagiviisi sai see soome ots siiski ära tehtud ja õnnelikult koju naastud.

Tõmbasin siis kogu selle tulede süsteemi laiali ja selgus et originaallülti viga seisnes vaid ühes väikses äramurdunud plastijuppid. Sai see kokku liimitud, kogu see värk kokku aretatud ja kõik toimis: ei mingeid rippuvaid lüliteid enam.

Järgnes probleem radikaga, mis otsustas lekkima hakata. sai teist mitu korda peale ja maha kakutud ja tinutada lastud aga lõplikult pole probleem ikka veel lahedatud. Kusagilt tilgub ja vedelik kaob. Kuna aga külmad ajad tulemas siis praegu ei põe. Tosooli tuleb juurde valada mõistuse piires ja nagunii sõitmist suht vähe. Ehk veab kevadeni välja, siis peaks uue radika vaatama. Praegune on nii läbimädand, et radikaparandaja ütles kah, et nii pudedat asja tema veel näinud ei olegi.

Septembris ja veel ka pool oktoobrit jamasin laadimisega. Algul oli geneka dioodplokk läbi, kui see sai korda, oli auto juba nii kaua väljas seisnud, et armatuuris olid mingid väikesed rajad niiskuse tõttu lühisesse läinud ja laadimistuli ei põlenud. Asja lahendas autoelektrik ja nüüd laeb nagu põrguline.( kui keegi Pärnus head elektriku otsib, siis mingu ja küsigu Melasi Auto töökojast elektrik Raivot- vanakooli vend ja tõesti teab mida teeb)

Praegu käin autoga iga nädal pealinnas koolis ja loodan et see ikka kevadeni vastu peab. Summutipütt vajaks küll kiiremas korras asendamist, sest lappida seda enam ei anna aga samas enne talvesoolasid ei tahaks 1000.- eest uut pütta alla kah roostetama panna.

Vahetatud sai ka õhufilter (130.-)

Praeguseks kõik, edaspidi loodan teid vähe huvitavamate kirjatükkidega lõbustada.

Terv,

Valts
valts Kirjutas:Sai siis kindlameelselt oma autoga väikesele reisile mindud.(Helsingist 600 km põhja)

Täitsa ohvtupik aga Oulus käisid vai Kajaanis?
Ja sääl poole tee peal ühe Kuopiosse mineva teeristi lähedal lahe junkyard. Täitsa tee pealt näha, ise mõne korra mööda sõitnud aga sisse jalutama pole aega olnd minna... Sad
Täitsa täppi panid. Läbi Kuopio ja Iisalmi Kajaanis jah. Suveti mul seal väike töö. Aga kus täpsemalt see Junkyard on? Ega ei tea mis autodele seal kola müüakse?
Uhh.. ega ma kindlasti ei mäleta muidu kui ise ei sõida aga vist Jyvaskylä ja Kuopio vahel. Teeristilt paremale mõnisada meetrit kuni mõni kilomeeter, on teest vasakul halliks pleekind plankaed ja rauahunnikud selle taga. Värat lahti ja väga väljasurnud näeb välja. Kas miskit elutegevust sääl üldse on, ei tea. Paraku iga kord jõle siva mööda lennanud, põle aega olnd uurima minna.
Sai ju jõle täpselt seletatud Smile Smile Toungue jne....
Tegelt see teerist peaks Sulle vist teepeale jääma. Mäletamist mööda on see see koht kus "Helsinkist tulles püstloodis trassilt paremale Kuopio poole keeratakse..." Äkki said pihta...? Smile
Nüüd siis, jäiste lumevallikeste ja auguliste teede tulemusena lahkus minu auto küljest väljalaskeparadiisi senine tagumine pütt. Jäi teine siis sõbra õue- puudumist panin tähele alles 20 km pärast, sest sõitsin mõõda lumist külavaheteed ja ei olnud eriti kuulda et ülejäänud torustik auto all loha järgi tuleb. Asfalt ja meeletu kolin ning sädemed auto alt tõid selguse.
Kusjuures asi oli juba enne nii hõre et pärast püti eemaldumist hääl valjemaks ei läinud.
Egas midagi, taga nutma seda käkerdist kah ei jää.

Täna saigi kiiruga hangitud mingi vanema Civicu tutikas pott (400.-) mis pärast väikest ümberlõikamist/keevitamist homme kenasti oma koha minu Accordi all leiab. Kunagi installeerin paar pilti kah.
Nonii, eile tuli siis kolme talve, mil olen Hondaga ringi ajanud, esimene tõsine "hang". Ehk siis suutsin kodujuures auto ilusti posti otsa istutada.

Tegelt midagi hullu ei juhtunud, veidi sai kannatada vaid esimene vasak tiib-umbes 20 cm ulatuses on tiivakaarelt värvi maas ja väike mõlgike kah. Algul oli mõlk suurem aga õnneks taipasin kohe näpud taha ajada ja "blumsti" ta tagasi välja tuligi.[attachment=22633][attachment=22632]

Mingi väike kinnikiilumine on ka roolisüsteemis, nimelt käib rool raskel ja ise ennast tagasi ei keri. Jooksud on siiski paigas ja sõitmist ei takista miski. Esmaspäeva hommikul lähen kohe töökotta ja äkki saab ka rooli normi tagasi.

Tiiva remont kerkib aga päevakorda siis kui ilmad soojemaks lähevad, praegu tõmbasin kerge õlikihi peale, et soolad kohe kallale ei pääseks.

Terv,
Valts@väike kõks.
Tüütan rahvast oma igava autoga vahelduseks.

Nädalavahetusel ilmnes selline asi, et auto hakkas tasapisi järjest rohkem nn.puterdama Algul jättis kiirendamisel mõne püta vahele aga järjest hullemaks asi läks. Lõpuks oli tunne nagu sõidaks 2T tsikliga millel süüde vale ja paneb matsu siis kui tahab. Isegi ühtlaselt 90-100 km/h sõites jätab vahele. Käima läheb kah veidi halvemini kui muidu.

Ise kahtlustan küünlaid/juhtmeid. Pole teisi vist suht kaua vahetatud.
Mida targemad arvavad?

Terv,
Vallo
Kunagi talvel kaotasin osa väljalaskest ära. Lubasin vanast ja uuest pütist pilti kah aga sinnapaika see jäi...
Nüüd pildid olemas, kuigi neist enam suurt kasu ei ole.

Vana pütt
[Pilt: k2tq.jpg]

Ja uus
[Pilt: p8eu.jpg]

Lehti: 1 2 3 4 5 6