automoto.ee foorumid

Täisversioon: vw Scirocco MKII
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
(05-01-2015, 13:09 PM)13piisab Kirjutas: [ -> ]
(29-12-2014, 11:51 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Selline asi nagu süsihappekeevitus võrdubki siili ja hunnikute viisi igasuguseid  kärakaid nii sisse-kui ka väljapoole....... Väljast lastakse käiaga siledaks aga seest jääbki nagu õudukas.... Ja tihtilugu jääb see kõik ka nõelaauke täis,kust siis rooste kenasti läbi tuleb ja ussitab..... Normaalne.
see kehtib siiski vaid oskamatul käsitlemisel (sh masina "seadistamine") ja-või kehva riista puhul. Kriitikat taluva riista ja oskusega ei jää "siile" ega auke. Eeskujuliku töö puhul on ka käiamisvajadus minimaalne.
illustreerimiseks lisan enda praeguse projekti keevitustöö tagakülje. Uus plekk on 1mm, vana umbes sama. Keevitusaparaat on odav (ca 500eur) 3f Telwin. Keevitaja olen mina ehk amatöör, kes on küll kuigipalju areneda saanud, aga kellel on veel palju arenguruumi. Vasakpoolse osa puhul on vana ja uue pleki ülekate teadlikult tehtud - nii on lihtsam ning kuna keevitan õmbluse veel ka seest üle, läheb siledamaks.

keevituspraktika diskussiooni ei pea siinse teema sobimatuse tõttu tagasi hoidma - poolitame vajadusel teema ning jagame julgelt arvamusi ja kogemusi! Smile

siin ongi see vahe. Kahte uut ja puhast plekki on väga tore keevitada. Aga kui üks on uus, teine roostest puhastatud ja ilmselgelt ühem ja sitasem. Lisaks sageli ei saa tagaküljelt puhastada ja siis läbikeevitamisel hakkabki vägevalt sussutama. Siis situtki ja vannud seal. Teemaalgatajale aint jõudu takka. Pole nii häda midagi. Lihvid ära ja mögistad mõlemaltpoolt korralikult ära ja kestab aastaid.
Lehti: 1 2