automoto.ee foorumid

Täisversioon: vw Scirocco MKII
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Kevadepoolesuve sai otsustatud üks noorestpeast meeldinud scirocco kokkuostuviimisest ära päästa. Tegemist siis VW Sciroccoga aastast 86 1,8l karpamootor, enamus ajsu on mehaanilised, salongiventilaator kaasarvatud kuna muidu ta ei jõua ringikäia.
Autot läksin vaatama juba koos treileriga mille tulemusel oli kauplemine üsna meeldiv, sai otse kärule lükatud ja farmi peitu viidud. Plaanis oli esialgu mõneks aastaks seisma jätta seniks kuni vanus lubab talverallile minna, aga tänasepäevaseisuga otsides säästueelarvelist projekti sõjaajaks sai otsustatud seesamune ette võtta. Kui ralliks valmis saab siis saab(Priit laseb ehk peale?), kui ei saa valmis siis on ka hästi, järgmine aasta juba legaalne vanakeSmile.
[Pilt: 1]
nüüd töös:
[Pilt: 1]

Muus osas on kõik täpselt selline nagu arvata oli, plastikute all plekki eriti pole, enamjaolt pori ainult.
Tööle panin ka ikka prooviks, sõita oli isegi mugavSmile ja käike lasi kenasti vahetada
Töö käib
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
miks sellist vaeva nähakse..?:
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
on sellised teatud kohad vist kus vesi seisab?, muidu on täitsa puutumata ja ilusti värvi kaitse allSmile
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
areneb..
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
Sumpsitoru kölbab hästi seinale riputamiseks Wink, hirmutamiseks järeltulevatele pölvedele
Aga edu, tegelikult pole asi üldse hull, paras nokitsemine 
(15-12-2014, 09:27 AM)90Deville Kirjutas: [ -> ]Sumpsitoru kölbab hästi seinale riputamiseks Wink, hirmutamiseks järeltulevatele pölvedele

Täpselt minu mõte, see on väärt allesjätmist...    Mõni muuseum võtaks kindlasti selle vastu kui stiilinäite eesti paganate remondivõtetest.  Toungue
(15-12-2014, 02:06 AM)oldtimer Kirjutas: [ -> ]miks sellist vaeva nähakse..?:
Sellega oli omal ajal, kui selliseid autosid tänaval kasutati, nii.
Sumpsijupp, mis katki oli, maksis uuena, ütleme 2 tonni (krooni). Vabalt võis olla, et scirocco-taolisele mitte-eriti-massiautole mingit b-varianti ei pakutudki.
Inimene sai palka suurusjärku 5-6 tonni äkki.
Keevitaja suutis pildil nähtava asja, mis ei olnud ilus, kuid toimis, valmis teha sotiga.
Burks maksis viieka, õlu viieka, viin äkki paar-kolm kümpi (ei mäleta ausalt). Ikka krooni.

Nendest numbritest on samasse suurusjärku jäänud seesama sumpsijupp, mis võib ka praegu 150-200 euri kanti maksta.

Jansa, oldtimer Smile
Arvestades seda, et Scirocco oli sõltuval põlvkonnast seotud kas Golf 1 või Golf 2 tehnikaga, siis oli summutite saadavus erakordselt hea.

Küsimus oli muidugi selles, kas vapper eestlane oli valmis oma kalli hinnaga kogutud sääste letti viskama, selle asemel leiutati midagi.

A.
Kui päris aus olla, siis pole sellele sciroccole ka täna väga lihtne asju saada, sellest olen juba aru saanud. Ta on Golf cabrioga samal alusel ja need pole just väga levinud.  
Erinevaid põlvi oli enamvähem samas suuruses ka 90ndatel võimalik saada. See mis siin tehtud on lausa ime, lähemalt vaadates meenutab keevis 3Dprintimist Smile
Meistrimehi meil jagub jah, mingiaeg vaatasin oma haidatsu alla, sealne tagasillast üleminev sumpsikaar on lahendatud sirget toru voltides iga 5cm tagant Wink, ilmselt polnud ka keevitust et asja pönevamaks teha. Gaaside väljumine on pehmelt öeldes veidi takistatud...
Valik Scirocco jaoks saada olevat kraami: http://www.typ-17.de/index.php/cat/c1455_Scirocco.html

A.
Väga tore vaadata, et lõpuks ka scirot näeb siin foorumis! Minul seisab see töö kõik alles ees, mis oled jõudnud siin ära teha. Scirocco on üks erakordselt palju sõiduelamust pakkuv masin - mida kiiremini sõidad, seda kõvemini ta maa küljes kinni on. Tundub, et aerodünaamikaga selle auto kallal on vaeva nähtud, kuigi ega ta väga välimuselt ei anna tunda. Minu omal on all korralik sportvedrustus (amordid, vedrud), peal on 82kw täis.meh pritse ning neljane käigukast. Esimese kõige kangema mootori koodiga mootoriga oli autol tippkiiruseks spidomeetri tipp pluss 20km/h veel otsa.. pakub ikka sõidumõnu küll teine. Omal ajal kui auto veel papa valdustes oli ja mina veel väike olin siis jättis audi couped ja rullnoka bemarid seljataha. Palju edu ja jaksu autoga!  Toungue
Vabandan ette ära Big Grin Loll küsimus ega see Scirocco pole Viljandimaalt pärit? Kuidagi tuttav tundub.
Auto reg nr on 924AKN ja mina tõin ta kopli kuivast garaazist, kus ta oli aastal 2003 lahti võetud ja siis sellisel kujul seisma jäänud. Ennem seda oli ta mööda Tallinnat igapäevaautona vapralt ringi kulgenud, väidetavalt. Kui keegi teab selle auto kohta midagi siis oleks huvitav teada, kuigi tegelikult on tegemist liiga uue autoga Smile  
Selge! Mu kunagine koolidirektor paarutas ringi sama värvi VW-ga, mõtlesin et lapsed on turgu pannud! Edu sulle!
Kolasin netiavarustes ja vastavalt leitud infole tellisin endale koopäärte tegemiseks vajalikud plekid:
Kui keegi peaks kunagi sama asjaga tegelema siis äkki on abiks:
Koopaäärte ülemine osa on sama kaare ja kujuga Passatil aastast 80-88. Alumine osa tuleb ise teha, aga see pole miskit võimatut.
58 30 147  Vasak
58 30 148  Parem
[Pilt: 1]
sisemised koopaservad said tehtud golf mk1 siseäärtest, paras jama muidugi, aga kasutada saab.
58 10 445 vasak
58 10 446 parem
Tellimiskataloogiks kasutasin:"van wezel" kataloogi mis on almelo kodulehel. Hinnainfot niipalju, et kõik tellitud asjad ón jäänud sinna 20 eur piiridesse per tk.
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
lisaks sai veel 3dprintkeevitust harrastatud..
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
Keevitamisest on sul veel nii mõndagi õppida!
Kui inimene pole keevitaja, siis on tal sellest alati palju öppida.
Aga et mitte tühja möla ajada, siis tee nüüd siia kuskile enda teema oma keevituse stiilinäidetega, et köik aru saaks millest sa räägid. Jutt, teadagi, on odav...

Edit: see oli möeldud eelmisele kommentaatorile soovituseks, vabandust OT eest.
(28-12-2014, 00:27 AM)urmet48 Kirjutas: [ -> ]Keevitamisest on sul veel nii mõndagi õppida!
Ei pane kriitikat pahaks kuna keevitamisega ma tõepoolest igapäevaselt ei tegele. Aita siis edasi, mis nende piltide põhjal võiks teistmoodi teha? või mis väga häirivalt valesti on, teeksin edaspidi õieti
Parem oskan sitasti keevitada, kui üldse mitte midagi. Olgem nüüd viisakad.
Ebaviisakad postitused siin ei ole enamuse huvides. Isiklikke asju klaaritagu personaalselt, PS ja muul moel.
Keevitamise juures see keevitamine ise on kõige lihtsam. Ettevalmistav osa on see, mis tuleb korralikult teha. Sellise projekti juures mina isiklikult ei jätaks tiiva ääre sisekoopale ühtegi poorseks roostetanud kohta. Tegelikult pole see auto tiivakaare keevitamine vaid punktimine. Keevispunkti tugevus sõltub tegija nö. julgusest aparaadi seadistamisel. Kui punkt on muna, siis see punkt ka ei pea midagi. Traat peab ikka sisse sulama ja kaks pleki pinda omavahel liitma/kokku sulatama. Reeglina algajatel kipubki punt muna olema. Kui liiga palju voolu anda, siis tuleb auk. 
Siit saab ilmselt järeldada seda, et tõeline äss laseb punkti ja õmblust sedapidi, et pärast lihvida pole vajagi Smile
Lehti: 1 2