12-12-2014, 17:33 PM
Lehti: 1 2
15-12-2014, 08:27 AM
Sumpsitoru kölbab hästi seinale riputamiseks , hirmutamiseks järeltulevatele pölvedele
Aga edu, tegelikult pole asi üldse hull, paras nokitsemine
Aga edu, tegelikult pole asi üldse hull, paras nokitsemine
15-12-2014, 09:30 AM
(15-12-2014, 08:27 AM)90Deville Kirjutas: [ -> ]Sumpsitoru kölbab hästi seinale riputamiseks , hirmutamiseks järeltulevatele pölvedele
Täpselt minu mõte, see on väärt allesjätmist... Mõni muuseum võtaks kindlasti selle vastu kui stiilinäite eesti paganate remondivõtetest.
15-12-2014, 22:59 PM
(15-12-2014, 01:06 AM)oldtimer Kirjutas: [ -> ]miks sellist vaeva nähakse..?:Sellega oli omal ajal, kui selliseid autosid tänaval kasutati, nii.
Sumpsijupp, mis katki oli, maksis uuena, ütleme 2 tonni (krooni). Vabalt võis olla, et scirocco-taolisele mitte-eriti-massiautole mingit b-varianti ei pakutudki.
Inimene sai palka suurusjärku 5-6 tonni äkki.
Keevitaja suutis pildil nähtava asja, mis ei olnud ilus, kuid toimis, valmis teha sotiga.
Burks maksis viieka, õlu viieka, viin äkki paar-kolm kümpi (ei mäleta ausalt). Ikka krooni.
Nendest numbritest on samasse suurusjärku jäänud seesama sumpsijupp, mis võib ka praegu 150-200 euri kanti maksta.
Jansa, oldtimer
15-12-2014, 23:01 PM
Arvestades seda, et Scirocco oli sõltuval põlvkonnast seotud kas Golf 1 või Golf 2 tehnikaga, siis oli summutite saadavus erakordselt hea.
Küsimus oli muidugi selles, kas vapper eestlane oli valmis oma kalli hinnaga kogutud sääste letti viskama, selle asemel leiutati midagi.
A.
Küsimus oli muidugi selles, kas vapper eestlane oli valmis oma kalli hinnaga kogutud sääste letti viskama, selle asemel leiutati midagi.
A.
15-12-2014, 23:18 PM
Kui päris aus olla, siis pole sellele sciroccole ka täna väga lihtne asju saada, sellest olen juba aru saanud. Ta on Golf cabrioga samal alusel ja need pole just väga levinud.
Erinevaid põlvi oli enamvähem samas suuruses ka 90ndatel võimalik saada. See mis siin tehtud on lausa ime, lähemalt vaadates meenutab keevis 3Dprintimist
Erinevaid põlvi oli enamvähem samas suuruses ka 90ndatel võimalik saada. See mis siin tehtud on lausa ime, lähemalt vaadates meenutab keevis 3Dprintimist
15-12-2014, 23:42 PM
Meistrimehi meil jagub jah, mingiaeg vaatasin oma haidatsu alla, sealne tagasillast üleminev sumpsikaar on lahendatud sirget toru voltides iga 5cm tagant , ilmselt polnud ka keevitust et asja pönevamaks teha. Gaaside väljumine on pehmelt öeldes veidi takistatud...
15-12-2014, 23:53 PM
16-12-2014, 14:36 PM
Väga tore vaadata, et lõpuks ka scirot näeb siin foorumis! Minul seisab see töö kõik alles ees, mis oled jõudnud siin ära teha. Scirocco on üks erakordselt palju sõiduelamust pakkuv masin - mida kiiremini sõidad, seda kõvemini ta maa küljes kinni on. Tundub, et aerodünaamikaga selle auto kallal on vaeva nähtud, kuigi ega ta väga välimuselt ei anna tunda. Minu omal on all korralik sportvedrustus (amordid, vedrud), peal on 82kw täis.meh pritse ning neljane käigukast. Esimese kõige kangema mootori koodiga mootoriga oli autol tippkiiruseks spidomeetri tipp pluss 20km/h veel otsa.. pakub ikka sõidumõnu küll teine. Omal ajal kui auto veel papa valdustes oli ja mina veel väike olin siis jättis audi couped ja rullnoka bemarid seljataha. Palju edu ja jaksu autoga!
16-12-2014, 17:01 PM
Vabandan ette ära Loll küsimus ega see Scirocco pole Viljandimaalt pärit? Kuidagi tuttav tundub.
16-12-2014, 19:54 PM
Selge! Mu kunagine koolidirektor paarutas ringi sama värvi VW-ga, mõtlesin et lapsed on turgu pannud! Edu sulle!
27-12-2014, 23:27 PM
Keevitamisest on sul veel nii mõndagi õppida!
27-12-2014, 23:44 PM
Kui inimene pole keevitaja, siis on tal sellest alati palju öppida.
Aga et mitte tühja möla ajada, siis tee nüüd siia kuskile enda teema oma keevituse stiilinäidetega, et köik aru saaks millest sa räägid. Jutt, teadagi, on odav...
Edit: see oli möeldud eelmisele kommentaatorile soovituseks, vabandust OT eest.
Aga et mitte tühja möla ajada, siis tee nüüd siia kuskile enda teema oma keevituse stiilinäidetega, et köik aru saaks millest sa räägid. Jutt, teadagi, on odav...
Edit: see oli möeldud eelmisele kommentaatorile soovituseks, vabandust OT eest.
28-12-2014, 01:47 AM
Parem oskan sitasti keevitada, kui üldse mitte midagi. Olgem nüüd viisakad.
Ebaviisakad postitused siin ei ole enamuse huvides. Isiklikke asju klaaritagu personaalselt, PS ja muul moel.
Ebaviisakad postitused siin ei ole enamuse huvides. Isiklikke asju klaaritagu personaalselt, PS ja muul moel.
28-12-2014, 10:26 AM
Keevitamise juures see keevitamine ise on kõige lihtsam. Ettevalmistav osa on see, mis tuleb korralikult teha. Sellise projekti juures mina isiklikult ei jätaks tiiva ääre sisekoopale ühtegi poorseks roostetanud kohta. Tegelikult pole see auto tiivakaare keevitamine vaid punktimine. Keevispunkti tugevus sõltub tegija nö. julgusest aparaadi seadistamisel. Kui punkt on muna, siis see punkt ka ei pea midagi. Traat peab ikka sisse sulama ja kaks pleki pinda omavahel liitma/kokku sulatama. Reeglina algajatel kipubki punt muna olema. Kui liiga palju voolu anda, siis tuleb auk.
28-12-2014, 21:54 PM
Siit saab ilmselt järeldada seda, et tõeline äss laseb punkti ja õmblust sedapidi, et pärast lihvida pole vajagi
28-12-2014, 22:08 PM
Peaks need tõelised ässad ühele võistukeevitamisele organiseerima. Kõigile üks jupp roostes tiiba ette ja las demonstreerivad oma oskusi...
29-12-2014, 03:13 AM
(28-12-2014, 22:08 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Peaks need tõelised ässad ühele võistukeevitamisele organiseerima. Kõigile üks jupp roostes tiiba ette ja las demonstreerivad oma oskusi...
Veel sügaval nn.Vene ajal oli meie kontoris(tolleaegne ETKVL_iReklaamikombinaat)kahe kõva svaissmasteri vahel kihlvedu,kes paikab paremini roostes 200 liitrise vaadi kinni.No pealt polnud kummagi õmblusel eriti midagi viga,aga siis vaatasime sissepoole.....Kumbki ei tahtnud tunnistada kumma õmblus kumb on.Mõlemad olid seestpoolt nagu okassead.Mis teeb aga autokere,kui on seestpoolt nagu siil.
P.S.Tehnika oli mõlemil võrdne,eneseuhkus samuti ,aga.......
29-12-2014, 11:51 AM
(29-12-2014, 03:13 AM)linnuke Kirjutas: [ -> ](28-12-2014, 22:08 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Peaks need tõelised ässad ühele võistukeevitamisele organiseerima. Kõigile üks jupp roostes tiiba ette ja las demonstreerivad oma oskusi...
Veel sügaval nn.Vene ajal oli meie kontoris(tolleaegne ETKVL_iReklaamikombinaat)kahe kõva svaissmasteri vahel kihlvedu,kes paikab paremini roostes 200 liitrise vaadi kinni.No pealt polnud kummagi õmblusel eriti midagi viga,aga siis vaatasime sissepoole.....Kumbki ei tahtnud tunnistada kumma õmblus kumb on.Mõlemad olid seestpoolt nagu okassead.Mis teeb aga autokere,kui on seestpoolt nagu siil.
P.S.Tehnika oli mõlemil võrdne,eneseuhkus samuti ,aga.......
Selline asi nagu süsihappekeevitus võrdubki siili ja hunnikute viisi igasuguseid kärakaid nii sisse-kui ka väljapoole....... Väljast lastakse käiaga siledaks aga seest jääbki nagu õudukas.... Ja tihtilugu jääb see kõik ka nõelaauke täis,kust siis rooste kenasti läbi tuleb ja ussitab..... Normaalne.
05-01-2015, 13:09 PM
(29-12-2014, 11:51 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Selline asi nagu süsihappekeevitus võrdubki siili ja hunnikute viisi igasuguseid kärakaid nii sisse-kui ka väljapoole....... Väljast lastakse käiaga siledaks aga seest jääbki nagu õudukas.... Ja tihtilugu jääb see kõik ka nõelaauke täis,kust siis rooste kenasti läbi tuleb ja ussitab..... Normaalne.see kehtib siiski vaid oskamatul käsitlemisel (sh masina "seadistamine") ja-või kehva riista puhul. Kriitikat taluva riista ja oskusega ei jää "siile" ega auke. Eeskujuliku töö puhul on ka käiamisvajadus minimaalne.
illustreerimiseks lisan enda praeguse projekti keevitustöö tagakülje. Uus plekk on 1mm, vana umbes sama. Keevitusaparaat on odav (ca 500eur) 3f Telwin. Keevitaja olen mina ehk amatöör, kes on küll kuigipalju areneda saanud, aga kellel on veel palju arenguruumi. Vasakpoolse osa puhul on vana ja uue pleki ülekate teadlikult tehtud - nii on lihtsam ning kuna keevitan õmbluse veel ka seest üle, läheb siledamaks.
keevituspraktika diskussiooni ei pea siinse teema sobimatuse tõttu tagasi hoidma - poolitame vajadusel teema ning jagame julgelt arvamusi ja kogemusi!
Lehti: 1 2