automoto.ee foorumid

Täisversioon: törts mehejuttu DKW-dest
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

tsaar

teab keegi kas selliseid isendeid eestis liigub? kas siis elujõulisi või lissalt teepeenrakaunistusi? mõeldud on DKW autosid ikka mitte tsikleid.



tsaar
Viimase 5 aasta jooksul olen näinud vähemalt nelja erinevat sõitvat isendit.

1970-80-90tel aastatel loomulikult palju erinevaid, siis liikus neid aeg-ajalt veel tavasõidukitenagi.


Parimat,

Valdo
Liigub, vähe ... aga liigub. Samas oluliselt rohkem liikvel kui mersusid Wink

Dad.

tsaar

niiet siinsetest seltsimeestest kellelgi oma kogemusi pole olnud? üritan siin vaikselt ühega jamama hakata a muret teeb just see puuraami osa Sad isegi kui selle korda saaks siis hoida ja mitte mädanema lasta on vist omaette kunst jälle...
Mulle need katusega mootorratatd ei istu Wink
Puitkere teema endal ka parajasti üleval, hetkel ootan millal töökoda käima pannakse, sest ise ei viitsi teha. Tehnoloogia on juba selgeks tehtud endale, et teiste järgi suudaks kontrollida, nii et põhimõtteliselt peaks ju ise ka hakkama saama.
Aga üldiselt on nii, et kui sa juba oled selle uuniku 1 kõik siis kuidas taastanud, on teda vaja ikka hoida kuivas kohas, veel parem kui seal ka väga külm ei oleks ja õhuniiskus ei kõiguks.

Dad.

tsaar

kui saladus pole siis millega sina järjekorras seisad? ja kus/kes selle piudukaadervärgi püsti panevad?
Kas tõesti on puitkered siis sedavõrd kapriissed?

Vagunite korral on ju puitkere tavaline ning kui vaadata maailmas ringi (meil kurask lõigati neid 1990te algul puruks metallituhinas), siis on 20. sajandi esimese poole puitkerega vaguneid algse kerega säilinud küll ja küll. Võtame kasvõi soomlaste kitsarööpmelise muuseumi Jokioises, kus on üsna mitu säärast uuesti ehitamata kerega isendit.

Ka puitmajad ju säilivad 100-200 aastat kenasti?


Parimat,

Valdo