automoto.ee foorumid

Täisversioon: Opel Kadett C 1977, Talveralli eri
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Mõtlesin, et pajatan ka nüüd miks ma enam oopeli mehi tögada ei saa.

Mõni kuu tagasi tuttava tuttava kaudu, kuulsin, et ühel tuttava tuttava vennal on Jõgeva ligidal vägev surnuaed. Sai siis mindud vaatama. Vene risu oli hulgi, aga silma hakkas üks nukker Kadett.

Puudu oli tal üsna palju, kuid enamike sain kuskilt Avinurme kandist.
Peal võimas 1.2 40kw, mida hetkel tuunima ei hakka. Õli asemel oli karteris vesi ja tavott. Hea oli, et käima ei läind. Kerepoolest hakkas mulle meeldima, kunagi kellegi voolimisoskus ning laiaks keevitatud alumine ring, ülejäänud aga jättis soovida.
Alguses üsna paari lapi vahetusega põhi, osutus vastupidi, paar originaalset lappi jäi, lisaks tänaseks ka mõlemad tiivakaared vahetatud, tagumised, kolmekordne plekk mädanes vägevalt. Pagassi põhi on 75% ulatuses vahetatud, lisaks tuleb veel see 25% varuratta pesa vahetada.
[Pilt: 238646516dcbfc_l.jpg]

[Pilt: 23864649607693_l.jpg]

[Pilt: 23864689903560_l.jpg]

[Pilt: 2386469150bfb7_l.jpg]

[Pilt: 23864715593f4a_l.jpg]

[Pilt: 23864725564d08_l.jpg]

[Pilt: 238647270bb694_l.jpg]

[Pilt: 238647333a4a48_l.jpg]

[Pilt: 23864749bceeae_l.jpg]

[Pilt: 238647432b9534_l.jpg]

Vaja oleks veel laepolstrit, mille arvatavasti hundu käest saab.
Aga nüüd peab minema ja edasi keevitama, ralli läheneb ja Tartus drifti sajab jälle.
Saad,saad Smile
Et rajale lendab ilma mootorita siis?
Muidu mingi taolise mootori vöin niisama anda, kotlett b pealt siis koos kastiga. Seisukord teadmata, aga ringi käib ja öli on sees.
Eks see 40kw ongi paras ilma mootorita sõit. Vast saab selle käima ikka. Auto enamusajast külili, siis es saa katsetada, uue nädalaga tahaks keevitustööd kindlasti lõpetada.
Üks sellise sama tooniga ja keevitatud karpidega peaks veel olema, oli veel turbokas?

Vanade Opelite fännina jälgin teemat huviga Smile
Ilmselt mõtled seda masinat. Siin aint karbid laiaks tehtud, sahk eest ja tagant puudu.
Lisaks laiali mootor mida kunagi carratingu aegadel nitrotatud Big Grin Hind ka muidugi ulme sellel.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php...ett#p98806
(05-01-2015, 10:50 AM)Jossu Kirjutas: [ -> ]Ilmselt mõtled seda masinat. Siin aint karbid laiaks tehtud, sahk eest ja tagant puudu.
Lisaks laiali mootor mida kunagi carratingu aegadel nitrotatud Big Grin Hind ka muidugi ulme sellel.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php...ett#p98806

Sama jah, huvitav kas ühe ja sama mehe kätetöö?! Hinda ei näinud kuulutuses, oskad öelda?
(05-01-2015, 13:16 PM)mrt36 Kirjutas: [ -> ]
(05-01-2015, 10:50 AM)Jossu Kirjutas: [ -> ]Ilmselt mõtled seda masinat. Siin aint karbid laiaks tehtud, sahk eest ja tagant puudu.
Lisaks laiali mootor mida kunagi carratingu aegadel nitrotatud Big Grin Hind ka muidugi ulme sellel.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php...ett#p98806

Sama jah, huvitav kas ühe ja sama mehe kätetöö?! Hinda ei näinud kuulutuses, oskad öelda?


ei ole sama mees kindlalt.
2k oli antud kooslus kui helistasin
Vahepeal on üskjagu tehtud. Keevitustööd lõpusirgel, alustatud ka voolimist, mis põhirõhu saab nädalavahetusel.

Mootori sain käima. Isegi täitsa hästi käivitub ja ilma körvaliste helideta.
Nv oodata uuemat pildimaterjali ka, kus hakkame uut pidurisüsteemi koostama
Nädalavahetus venis ropult pikemast kui plaanitud. Tulemust ikka vähe, kuna uusi üllatusi tuleb kiirema tempoga peale. Ukseservad läbi, katusega midagi tehtud, nigu oleks vahetatud aga keskmistel piilaritel keevituse sakke pole, ülejäänud on.
Katuse luugi paigaldusega sai katuse enamvähem sirgeks, muidu oli see augu lõikamisega ikka vägevalt lainetama pandud. Laiendite keevitaja oli tubli. Ei mingit käiamist ega värvi enne pahtlit. cm kõrgune keevitusjunn oli mööda kere ümber
Tänase seisuga siis esiots krundiall ja esimene ring savi peal. Suurematest asjadest vaja veel teha:
Üks karbiots keevitada
Tagapõll lappida
Juhi iste aretada
Põhi epo, kivikaitse ja värviga teha.
Ropult voolimist.
ja siis tuleb tehnilisega tegeleda Big Grin
Värvimise tähtaeg oli üleeile
[Pilt: 23886783cf7fc9_l.jpg]

[Pilt: 238867914523d6_l.jpg]

[Pilt: 23886803776b1c_l.jpg]

[Pilt: 23886813bcb77e_l.jpg]

[Pilt: 23886815be6c04_l.jpg]

[Pilt: 23886817574936_l.jpg]

[Pilt: 23886833a0c8c3_l.jpg]

[Pilt: 23886839eae731_l.jpg]

[Pilt: 238868499c5859_l.jpg]
(21-01-2015, 14:36 PM)Jossu Kirjutas: [ -> ] Tulemust ikka vähe, kuna uusi üllatusi tuleb kiirema tempoga peale.
Värvimise tähtaeg oli üleeile

Tuleb meelde 2011 kui ehitasin Subarumuhku. Stardi kuupäev läheneb aga töödelist suureneb ainult.
Saadan siitpoolt jõudu ja motivatsiooni.
see masin on ilmekas näide, miks "tehasekorras kere" hea on - sinna pole imeasju külge riputatud. Nii keevituse kui pahtli vaates. Sellise paksu pahtli mahalihvimine on üks mõnusalt tolmune töö. Hea, kui enamus irdub kruvikeeraja vms-ga kangutades - mu praegu tehtaval masinal oli näiteks peal ülikõva pahtel, mis seisis ka pleki küljes ülihästi. Polnud (garaazhis) tolmutamisest pääsu...

piltidel paistab ka pahtli all olev rooste eelkõige seestpoolt tulnud olevat? Kui mahti, siis uuri õige. Üldlevinud on "pahtel otse metallile = kirvetöö" suhtumine, aga hilisemad mädanemised ei paista Su masinal sellest tulenevat - on hoopis vahetamata ja seestpoolt töötlemata jäänud pleki siseküljelt tulnud?

natuke on Sul veel nokkida. Aga aega on ju veel tugev kuu Big Grin

jõudu,
Teet
Mina veel save mätsimiseni pole jõudnud,lähen vist seda teist teed ja võtan teise massina Smile
mina ütleks vastupidi, et tulemust on nagu muda arvestades selle masina olukorda. Sul tuleb absoluutselt iga koha pealt mingi rooste läbi ja plekk tundub päris ahe olevat. Pildimaterjali põhjal küll võiks suure osa plekkidest välja vahetada. 

Edu ja et töötahe ei raugeks!
(21-01-2015, 23:04 PM)AnatoliJermakov Kirjutas: [ -> ]mina ütleks vastupidi, et tulemust on nagu muda arvestades selle masina olukorda. Sul tuleb absoluutselt iga koha pealt mingi rooste läbi ja plekk tundub päris ahe olevat. Pildimaterjali põhjal küll võiks suure osa plekkidest välja vahetada. 

Edu ja et töötahe ei raugeks!


suurem osa ongi välja vahetatud.
Niikaugele on jõutud:
Proovitiir masinaga tehtud. Käib ja sidur on olemas. Küll sai vaid üsna tühikäigul sõidetud kuna pidureid null.
Sitaks päevi pahteldust. ideaalseks ei viitsind ikkagi ajada, mingiöö jõudsin ära kruntida lõpuks.
Täna lasin värvi selga. Õhtul vaikselt pidureid komplekteerima.

[Pilt: 239136315d9912_l.jpg]

[Pilt: 23913645c986e5_l.jpg]

[Pilt: 23913655477306_l.jpg]

[Pilt: 23913651a68fc3_l.jpg]
Guud dzaab!
pilt veidi petab, pole bellarussi sinine. Ookeani tooni rohekarva on ka sees veits. Telefon targemat pilti ei teind lihtsalt.
Raudselt tulen näpuga lohkusid ja kühmusid taga ajama Big Grin
(07-02-2015, 18:45 PM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]Raudselt tulen näpuga lohkusid ja kühmusid taga ajama Big Grin

Neid jagub. Muidu enamvähem aga karbid on vinged. Tüüp kunagi oma elektroodiga neid sirgelt keevitada ei suutnud ja mina pahteldada neid ei viitsind
Lehti: 1 2