automoto.ee foorumid

Täisversioon: 1988 Toyota Corolla GTI
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Et kõik ilusti ära rääkida , tuleks alustada algusest ,paraku seda ma enam ei viitsi kirjutada sest viimase 30 minuti tekst lihtsalt kadus siit ühel hetkel ära .....

Lihtsalt ja lühidalt kirjutades on kõiges süüdi kolleegid kes on viimased aastad 4wd pillidega talveti põllurallit sõitnud.

Asja ei teinud ka paremaks olukord kui üks nendest hankis rallitamiseks  '88 Toyota Corolla universaali 1.6 ja 4WD, mind hakkas huvitama selle pilli veoskeem milleks oli lukustatav keskdiffer.

Umbes 15 aastat tagasi oli mu 1985 aasta Toyota Tercel 4WD ja 1986 aasta Toyota Corolla GT , mis on tänasel hetkel drifitiate ikooni staatuses ja nendest pillidest olid head mälestused Big Grin
 
Siit tekkis mõte ,et peaks endale ka mingi huvitava Toyota hankima, tagaveolised Corolla GT'd ja Starletid olid paraku minu hinnaklassist väljas...

Saatuse tahtel jäi minu teele 1988 aasta Corolla GTI , mootoriks vana hea 1.6 

[Pilt: GTI1.JPG]

[Pilt: GTI2.JPG]

[Pilt: GTI3.JPG]

Lisaks sellele jäi mingi hetk minu teele, tavaline 1.3 mootoriga Corolla,

[Pilt: V3.JPG]

[Pilt: V4.JPG]

Nagu ikka japside pillil , kaugelt tundub enam vähem aga tegelikult on digimuununud ja see pill sobib ilmselt põlluralliks 2wd klassis.



[Pilt: V1.JPG]

[Pilt: V2.JPG]

Täielikust õnnest on veel puudu korralik (ilma roosteta ) juhiuks ja tagaluuk.

Täna sai GTI 'ga hoovis paar kiiremat ringi tehtud, et oleks piisavalt motivatsiooni keredoonorle tehnika paigaldamiseks, ütleme nii ,et paarutada oli päris lahe kui mootor ikka 8000+ pööret pakkus Big Grin
4WD ja Turbo sobiks kõrval oleval valgele kastiautole... Wink
See valge digimuundunud pill ei ole õnneks minu oma, samas valge kõrval on minu must kastikas ja sellel on 4wd ja turbo juba küljes Big Grin
ühe 1.6 gti gorillaga sai kunagi lõppkiirust proovitud.
paha-paha. ärge keegi järgi tehke.
a igatahes trassil laagri-kanama ja tagasi (et võimalikku tuulemõju elimineerida) sai spido peale mõlemal otsal 193 versta tunnis. autos kolm täismehe kaalus persooni.
ja foorivõidusõidu jaoks oli suisa kompu massin.
au ja kiitus juba ette, et viitsid seukse toreda riistapuuga mässata.
  oot aga mis asi see seal esimese pildi taustaks on?
Esimesl ja kolmandal pildil on taustaks 2 masinat, millest üks on 2 generatsiooni pika putkaga Dodge Ram,
Lähemal olev pill on *********  Big Grin, mille kallal on nokitsetud juba aastaid
Edu muidugi köigepealt
Kui tohib küsida, millisega nendest limusiinidest muidu taliralliplaan oli? Smile
Esimese pildi tehnika viimase pildi keres.
Edu ka siitpoolt. A veelgi rohkem soovin meelekindlust otsida üles pime meister ja sisestada tema seedekanali lõpuotsa see imeline kapott tükkis tagumiste ilutuledega.
Ei, esimesel pildil hõbedase Ram'i ja Corolla vahel on 1955 aasta masina kabiin 2005 aasta Ram 2500 raamil
mõtlesin kuuendat pilti...
Sellest valgest Pasakostist ei tea ma midagi, ainult omanikku tean
(07-01-2015, 00:44 AM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ]Esimese pildi tehnika viimase pildi keres.

Et sihuke katusega kart siis Big Grin . Kusjuures huvitav tähelepanek oma ajaloost: kuigi tehniliselt täiesti mittemidagiütlev auto, oli sarnase, kuigi alamotoriseeritud sedaaniga sigamõnus linnavahel ringi kruttida. Kuidagi hästi sobis kätte ja mahtus (hoolimata esiveolisele tüüpilisest) masendavad mõõtmed võtvast pöörderingist igale poole keerama Rolleyes  Maanteel jutt muidugi muutus.

Meelekindlust pseudo-HH pidamisel. Cool
pisike putukas, mil pidev kahesillavedu ja turbo peaks olema väga lõbus ja võimekas. Kas kere on altpoolt vaegvedusel ja täisvedusel lausa sama? Kas Su kolmandal pildil paistab "mädal vööriveolisel" sõltumatu sild ja sellest tagapool asuv kütusepaak või on seal mingi põhjaeend ja mingi selline moodustis (peaks ikka see asi olema): http://www.corolland.com/corolla/corolla-1993/t4-14.gif

vaatasin spekke ja see 5gen / E90 corolla on tegelikult täitsa kaalukas - 1,6GL 996kg, nelikveolisena 1135kg ning GTI (FWD) 1075kg. GTI on nt 110kW Kadett GSi-st (3d variant natuke alla tonni, 5d natuke üle) raskem.
nelikvedu lisab justkui märkimisväärse 140kg. Liites selle GTI-le ning arvestades veel turboga seonduvalt mingid kilod lisanduvat, on masin juba 1200..1300kg "purakas". See kisub 4x4 vectra2000-ga (passis 1340kg) samasse kaalukategooriasse. Ei olegi enam "pisike putukas"...
Nende auto kaaludega on paras pudru ja kapsad, täpsed andmed saab vist ainult ise kaalu pealt läbi sõites.

Loogiliselt peaks 3 ukseline punn olema kõige kergem, samas andmetes on ta raskem kui sedaan, raske uskuda ....


Tehasest on tulnud 88-92 Corollasi 4wd versioonis enamsti universaalidena , mõned üksikud ka sedaanid, mitte ühtegi Compacti.

Internetist olen leidnud ühe venku pilli, millele oli 4wd tagasild ja käigukast/vahekast pandud, mootor oli lahja 4wd versiooni 110hj.


Tagasild on 4wd ja 2wd versioonil samade kinnitustega, kardaanitunnel on 2wd versioonis väheke kitsas  sumpsi ja kardaani jaoks
Ideed peavad lennukad olema ja sellest tulenevalt on sihiks 999kg ja 300hj.... Big Grin
#9

Täna, 02:04 AM
Edu ka siitpoolt. A veelgi rohkem soovin meelekindlust otsida üles pime meister ja sisestada tema seedekanali lõpuotsa see imeline kapott tükkis tagumiste ilutuledega.


Martins , oota kui ma postitan selle tjuuning pilli armatuurist pildi...., vihjeks näidikute paneel on värvitud üleni valgeks ja ümbris heleroheliseks :D
Jama on piltidega, need on liiga suured manute jaoks
Täna sai väljalaskekollektor uued keermed helicoiliga.

Lisaks maandus hoovi saadetis vanakooli võluvelgedega Ats Cup ja mõõduks 13 tolli Big Grin

Internetis leitud pildil on nad sellised
[Pilt: htats2aj]
Lehti: 1 2