01-03-2004, 20:56 PM
01-03-2004, 21:01 PM
oleneb kui vana sa oled, alla 14-16 aastased tohivad teel sõita masinaga ,mille töömaht ei ületa 50cc ja tehase antud kiirus ei ületa 50km/h ,kui neil on jalgratta luba, vanemad kui 16 võivad niisama sõita
01-03-2004, 21:02 PM
Lube on vaja
Aga kui korralikult sõidad ja kindlasti KIIVER PEAS,ei tohiks probleeme tulla.Ise sõitsin 10-11 aastaselt kaks suve peaaegu iga päev Miniga ringi,nii maanteedel kui kesklinnas,ja ei olnud mingeid probleeme õnneks


01-03-2004, 21:05 PM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: unicmanNo jalgratta ja mopeedi jaoks eraldi load ikka.
kui neil on jalgratta luba
ra001
01-03-2004, 21:06 PM
ma elan nõmmel ja ma sõidaks siin majade vahel
01-03-2004, 21:06 PM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Hõljuk
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: unicmanNo jalgratta ja mopeedi jaoks eraldi load ikka.
kui neil on jalgratta luba
või nii juba... ma tegin jalgratta lube juba jah pea 10 aastat tagasi, siis veel polnud eraldi lube, nüüd siis vist on

ra001
01-03-2004, 21:07 PM
kust ma saaksin kiivrit osta tahak mingit lehekülge
01-03-2004, 21:23 PM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: ra001
kust ma saaksin kiivrit osta tahak mingit lehekülge
kiivrit saad osta igast mootorratta osadega kauplevast poest
02-03-2004, 01:30 AM
forssimise kohta kasuta otsingut... seal palju kraami
02-03-2004, 15:53 PM
ära pane pahaks, aga ära sina küll oma praeguste teadmistega mootori kallale mine. las forsseerimisega tegelevad ikka kogenumad. esimesed mootorid lähevad ike peesse ka päris kogenud meestel.
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: ra001
kuidas putitada, forseerida, remontida, lisada hpsid, mis mootori ehitus tal on
Rigat
ktm530
03-03-2004, 22:39 PM
to:ra001,kle sa ei tahaks mult STELLAT osta vä hinda oleks tal 2500eeku.
ra001
04-03-2004, 08:24 AM
ei ma saaks odavamalt ka
04-03-2004, 19:49 PM
Minu rumal arvamus forsseerimisest.
Ühele mootorile on valmistamisel pandud sisse
Hing ehk Dzinn, mis kasutamisel
tasahiljukesi sealt välja läheb.
Kui terasratsut pruukida tasa ja targu ning
mõistusega, siis väljub dzinn sealt vaikse
susinaga ning süda tuksub oioi kui kaua
Kui aga asja mõtlematult \"forssida\" ja
sellele suurtel koormustel takka anda, siis
väljub dzinn sealt paganama kiiresti. Ja
üsna pea on plekkratsu süda otsas...
Eriti kehtib see Vene kaherattaliste kohta,
mis ei ole mõeldud suure koormusega
töötamiseks.
Kui nüüd võrride/moppide maailma tulla, siis
olen minagi omal ajal nendega üsna palju
kokku puutunud nii enda kui
tuttavate/sõprade liikurite näol. Oli
palju selliseid kasutajaid, kellel dzinn
väljus vehiiklist üsna ruttu - üks asi
pidas vastu vaid aasta või koguni
mõne kuu.
Ka mul endal oli 6 aastat
igapäevaliikuriks kahekäiguline
mopeed, Riga 3 margiks. Selle dzinn
õnnestus aga sees hoida, nimelt selle aja
jooksul vahetasin vaid korra kolvirõngaid ja
üht käigukasti laagrit ja siduriketast. Kõik.
Oleks ma seda forssima hakanud, siis oleks
tast kiiresti lahti saanud. Aga saatus tahtis
nii, et vehiikel on alles tänini ja heas
tehnilises korras - ma usun, et kunagi sõidan
ma sellega restaureeritud peast veel mõnel
uuniku-üritusel
Parimat,
Valdo
Ühele mootorile on valmistamisel pandud sisse
Hing ehk Dzinn, mis kasutamisel
tasahiljukesi sealt välja läheb.
Kui terasratsut pruukida tasa ja targu ning
mõistusega, siis väljub dzinn sealt vaikse
susinaga ning süda tuksub oioi kui kaua

Kui aga asja mõtlematult \"forssida\" ja
sellele suurtel koormustel takka anda, siis
väljub dzinn sealt paganama kiiresti. Ja
üsna pea on plekkratsu süda otsas...

Eriti kehtib see Vene kaherattaliste kohta,
mis ei ole mõeldud suure koormusega
töötamiseks.
Kui nüüd võrride/moppide maailma tulla, siis
olen minagi omal ajal nendega üsna palju
kokku puutunud nii enda kui
tuttavate/sõprade liikurite näol. Oli
palju selliseid kasutajaid, kellel dzinn
väljus vehiiklist üsna ruttu - üks asi
pidas vastu vaid aasta või koguni
mõne kuu.
Ka mul endal oli 6 aastat
igapäevaliikuriks kahekäiguline
mopeed, Riga 3 margiks. Selle dzinn
õnnestus aga sees hoida, nimelt selle aja
jooksul vahetasin vaid korra kolvirõngaid ja
üht käigukasti laagrit ja siduriketast. Kõik.
Oleks ma seda forssima hakanud, siis oleks
tast kiiresti lahti saanud. Aga saatus tahtis
nii, et vehiikel on alles tänini ja heas
tehnilises korras - ma usun, et kunagi sõidan
ma sellega restaureeritud peast veel mõnel
uuniku-üritusel

Parimat,
Valdo
feliks85
05-03-2004, 16:06 PM
osta minukäest kiiver. www.hot.ee/feliks85/kiivrid3.jpg 800-ga saad korraliku astronaudi kätte