automoto.ee foorumid

Täisversioon: DT 20 väntvõlli laager
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas esimest väntvõlli kuullaagrit saab vahetada eest poolt(esisild,esmine kaan ja hammasrattad maha),või tuleb mootor täielikult laiali võtta.Mootor on seest üsna must(nagu tavoti moodi),millega seda pesta(puhastada),momendil on plokikaan,kolb ja keps eemaldatud.
(10-01-2015, 20:07 PM)tungla Kirjutas: [ -> ]Kas esimest väntvõlli kuullaagrit saab vahetada eest poolt(esisild,esmine kaan ja hammasrattad maha),või tuleb mootor täielikult laiali võtta.Mootor on seest üsna must(nagu tavoti moodi),millega seda pesta(puhastada),momendil on plokikaan,kolb ja keps eemaldatud.

Ma ei tea,kuda sa ta välja saad?Olen ikke vända ühele poole(tahapoole)kopsanud,siis saad kätte .Seega hooratas eest ja laagri kann ploki küljest lahti lasta.Pesed sooja naftaga-pintslitöö.
No kui see mootor seest nii ropp on ja laager ka vaja vahetada ja nina on nagunii eest ära siis miks mitte võtta terve mootor maha, laiali ja pesta seest puhtaks näiteks Tehopesu, mootoripesu või misiganes vahendiga?
Pealegi kui üks laager läbi siis miks peaks teine veel hea olema?
Saaks tänapäevase õli sisse panna.
tobukesed.

ühte laagrit eestpoolt vahetada on ju palju loogilisem, kui seda suurt ja keerulist mootorit lahtivõtta. See viimane ju lausa tuumateadus. Enamikul põhjuseks ka see, et ei jõuta enam rohkem kui 2l bocki üles tõsta - rääkimata siis sellest tonne kaaluvast dt20 ühepütalisest mootorist.

Kui see laager seal kutu, siis arvatavasti enamikul juhtudel on mõlemad laagrid kutud. Juhul kui ühe ära vahetad, siis teine hakkab uut laagrit väänama ja aasta pärast saad mõlemad laagrid uuesti vahetada. 
Mootorrataste teemas tehti kunagi tõmmits väikse laagri jaoks. 
Isiklikult aga arvan, et kui see laager on juba peetis, siis ta on mootoris ka kuuma saanud. See omakorda tähendab, et ta on väntvõlli külge kinni paisunud ja tahab tõsist jõudu näha, enne kui lahti tuleb - mis tähendab seda, et tõmmitsaga ja kuuma andes läheb päris pikalt enne kui kätte saad.

[Pilt: attachment.php?aid=28785]
Laager on iseenesest terve katki on need plekiribad mis kuule paigal hoiavad.Traktor jäi seisma kuna kadus mootorilt surve (kolvirõngad).Muidu poleks teadnudki kui poleks karteripõhja alt ära võtnud.Kas plokil on eespool laagrit krae ees.
(11-01-2015, 19:46 PM)tungla Kirjutas: [ -> ]Kas plokil on eespool laagrit krae ees.

Mõned pildid "pukkidel" seisvast mootorist.
Süda väljas aga vahest saad aimu,mis ja kuis.
Ees kraed pole,on vända peal hammakas kaotuskarbi ringi ajamiseks ja muhv õlipumbast tuleva õli vända sisse suunamiseks.

[Pilt: 010801034701f3c.jpg]

[Pilt: 010801036348f02.jpg]

[Pilt: 0108010379047d6.jpg]

[Pilt: 010801039320272.jpg]