Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Tere olen veel laps ning üritan taastada ühte riga 13 raam on olemas ja uus värv ja asjad peal
aga nüüd asi sealmaal et proovin mootorit tööle saada aga need juhtmed minu jaoks suur mõistatus ning tulin sellise mõtte peale et panna mootorsae või millegi muu süütepool ehk elektron süüde
ning idee tuli siit pildi pealt+ma oskaksin selle süütepoolega süüdet paika panna
sest pocketil samamoodi
http://www.upload.ee/image/4473020/00002...__AL83.jpg
aga minu magneeto liiga suur sinna (pildilt näha) muidu plaanisin ribid maha lõigata relakaga sest neid pole vaja kuna silinder saab õhku kui sõidad tuulega vms
http://www.upload.ee/image/4473026/20150119_183725.jpg
Mida teha või osta trimmeri magneeto sinna või väiksem mootorsae oma vms?
Palun normaalset suhtumist
pole kahjuks võimalust välismaalt tellida,kui midagi sellist osta siis loodaks kasutatud asja peale
palun veel vastuseid
andke nõu veel,aga kas kellegil on näiteks väiksemat trimmeri magneetot või traktori magneetot müüa?
(19-01-2015, 20:43 PM)RaudseppArmin Kirjutas: [ -> ]aga nüüd asi sealmaal et proovin mootorit tööle saada aga need juhtmed minu jaoks suur mõistatus
Seal paar-kolm juhet ongi ainult. Vaata teise mootori pealt järgi kuidas need käivad või internetis leiduvaid pilte. Midagi keerulist seal ei ole, kui viga on ainult juhtmete ühendamises.
Otsustasin nüüd ära et ostan kuskilt töökorras traktori magneeto pakkuge keegi kui on normaalse hinnaga
ja võiksite rääkida kuidas traktori magneetot peale panna ja selle häid ja halbu omadusi
Kõige lollim asi mis teha saab ongi traktorimagneeto. See,et see parem on,on mingite saamatute külaparmude loll jutt.
Kõigepealt tuleb ikka üritada korda teha asi niimoodi nagu tehas seda ette nägi. Igasugused aretused ei pruugi hiljem enam võimaldada esialgset olekut taastada. Kui tehasemoodi ei saa, siis "hädatappu" erinevate juppide ühildamisega jõuab alati teha!
(20-01-2015, 18:48 PM)b-902 Kirjutas: [ -> ]Kõige lollim asi mis teha saab ongi traktorimagneeto. See,et see parem on,on mingite saamatute külaparmude loll jutt.
Ai,ai,ai.... noormees. Ata,ata!
Kui võrri mootoril originaal magneetol ja ka väntvõllil kiilusoon oli hukas siis ainuke mõeldav võimalus oligi traktorimagneeto paigaldamine. Kes oskas seda hästi,see sõitis kaua. Hammasratta peale panduna tuleb magneetot vedav ots panna pisikese laagripuki peale,sest muidu kippus magneeto ankru sees võlli lahti logistama...aga kui toetada asi laagripukiga.....jääb kestma.
Nägin kunagi ka vast 80- ndate lõpus või alul...Holstre-Nõmme krossirajal sõitmas ühte võrrimeest,kellel oli traktori magneeto pandud isegi otse väntvõlli külge ja õigele poolele. Kahjuks ligi ei pääsenud ja ei tea kuidas tehniline lahendus kaante all.... Näha oli ,et mingi vahetükk oli ka tehtud.
Magneeto vahe originaalsüütemänguga on see,et niipea,kui natuke lükkad,kohe läheb mootor käima. Säde tugev ja see aitab ka viletsama mootori käima.
ei maksa õhutada , ma arvan , tegudele , mis eeldavad karteri köndistamist . käivitusmootori magneeto oli aitaja ajal , kui muud polnud . pandi tõest ka igasugu kähkusõidu riistadele . lõppes kohe kui oli motoplat võtta .sama jutt on igasuku metsa ja aiartehnika atripuutikaga , saab panna ja pandi , kui paremad varjandid puudusid. põhihäda on selles , et see magneteid kandev keha on liiga suure läbimõõduga , ning tuleb riputada kolepika varre otsa , et ketist mööda mahuks käima . tihti on tulemuseks väntvõlli otsa murdumine .
noore sõbra mureks on ikkagi asi sõitmasaada , kahjuks pole ressurse väga kulutamiseks ette nähtud . ma pooldaksin ikkagi originaalmagneeto ellukutsumist , sest kõik teised varjandid eeldavad suuremal või vähemal määral ka treitööd , ning pole põlveotsas tehtavad . kui eeldada , et mähis on koostöö valmis pole asi ju keeruline , kui mähises esineb lühiseid aitab välja suva süütepool . vägapalju igasugu ulmevigade kirjeldusi on ette tulnud , mida arvatakse viga olevat ja mis ülduhul on fantaasia valda kuuluv . reaalsed asjad ongi see tuksis mähis , valesti koostatud või lihtsalt puhastamata kontaktid.
juhtmeid ühendama aitavaid teemasid peaks olema ju siingi foorumis , vähemalt enne viimast uuendamist mumeelest oli , või motokuuris kui siit ei saa abi . vene asjale omaselt tuleb arvestada asjaoluga , et paljud asjad ei tööta juba uutena, niiet igat komponenti peaks olema mitu , või kõrval on töötav mudel , millelt pulki laenata .
magneeto peaks homme kätte saama tänud TALUPOEG TALUJA. Aga mida peaks tegema kui d8 mootoril sõber ütles et sidur jamab ja kirjutas sellise teksti et lahti võtta ja kokku panna võib veel tööle hakkata.ütles veel et vedu kogu aeg taga ehk siis ei lahuta
Kui ei lahuta, siis sõita saab sellegi poolest, lihtsalt peab sellega arvestama. Ise olen ühe oma võrriga niimoodi aastaid sõitnud. Sõitmata ei jäänud ja ega siis erilist tehnilist taipu ka ei olnud, nii et läks sel ajal niimoodi.
Hiina võrrimootori klooni elektronsüüde istub peaaegu 1:1 vene võrrimootorile. Peaaegu sellepärast, et kiilusoone peab ümber tegema.
(21-01-2015, 20:41 PM)RaudseppArmin Kirjutas: [ -> ]magneeto peaks homme kätte saama tänud TALUPOEG TALUJA. Aga mida peaks tegema kui d8 mootoril sõber ütles et sidur jamab ja kirjutas sellise teksti et lahti võtta ja kokku panna võib veel tööle hakkata.ütles veel et vedu kogu aeg taga ehk siis ei lahuta
Seal võib mitu varianti olla. Soovitan, võta paremalt poolt kaan maha. Sidurit vajutades peab näha olema, et suure hammaka keskel olev ümmargune siduri plaat liigub kergelt väljapoole. Kui seda ei juhtu, siis on viga kusagil selle liigutamise mehhanismis. Võib proovida mootori peal olevast hoovast, kas sealt surudes midagi toimub siduris. Seda hooba saab võlli otsast eemaldada ja erinevasse asendisse tõsta. See peaks olema sellises asendis, et tross on ilma lõtkuta, lenksult sidurit vajutades liigub hoob. Kuid see ei tohi ka pingul olla, muidu rikub sidurit. Siduri lõtku saad reguleerida ka trossi kõri juurest mutrist - ehk siis niikaua kuni on pingul ja siis natuke tagasi.
aga mul nüüd selline mure et mul on lenksu kinnitustest vaid need kõige äärmised olemas mis pildil aga kas oleks võimaliki kuidagi teistmoodi ka lenksu kinni panna kahvli külge?
Kas tõesti ei ole kellegil anda/müüa lenksu kinnitusi?
(24-01-2015, 00:14 AM)Martti Kirjutas: [ -> ]Kindlasti kellelgi kuskil on!
http://www.okidoki.ee/
sealt ma küll ei leidnud et kellegil oleks (üks inimene oli aga teda ma tunnen ja tema kaubale peab järele minema)Loodan just siit leida sest igaltpoolt mujalt müügikuulutustest küsitakse ropp summasi selliste väikeste asjade eest
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10