automoto.ee foorumid

Täisversioon: Krossiminsk - erkki
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
[Pilt: ABC979A5-5C8E-4D7E-A81F-A0BC67968FEB_zps8wdbuygk.jpg][Pilt: 1EDBE81E-FCAE-4489-A28A-CE27285F417B_zps2yx6hmbb.jpg]
34 ikov jääb suureks 32 parem,v8 mootor teeb jah 5tuh rpm. kuid hästi tehtud minski võidusõidu mootor meil kartidel teeb kuni 13000rpm.
(06-02-2019, 10:42 AM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]34 ikov jääb suureks 32 parem,v8 mootor teeb jah 5tuh rpm. kuid hästi tehtud minski võidusõidu mootor meil kartidel teeb kuni 13000rpm.
Arvan ka et 34 liig. Aga hetkel see mis votta oli. Usun et Kuni 20k rpm pooret suudab kontaktiga ara lylitada kui magneetovõllil lotkud puuduvad.
(06-02-2019, 10:55 AM)hotrod Kirjutas: [ -> ]
(06-02-2019, 10:42 AM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]34 ikov jääb suureks 32 parem,v8 mootor teeb jah 5tuh rpm. kuid hästi tehtud minski võidusõidu mootor meil kartidel teeb kuni 13000rpm.
Arvan ka et 34 liig. Aga hetkel see mis votta oli. Usun et Kuni 20k rpm pooret suudab kontaktiga ara lylitada kui magneetovõllil lotkud puuduvad.

Eks sa proovi,mina lähtun sellest mis juba läbi tehtud ja kart sõidab muidugi pööretega,krossis niipalju ei kräunutata ka.
Ilusti astub,kas sa jätsid originaal kolvi,kepsu ja kepsusilm ülevalt puksile?
(07-02-2019, 08:18 AM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]Ilusti astub,kas sa jätsid originaal kolvi,kepsu ja kepsusilm ülevalt puksile?

kolb on treitud mingist pisut paremast "vähempaisuvast" toorikust. Rõngas on yks kitsas kroomkattega. Keps on originaal ja yleval puks jah. 
(07-02-2019, 11:47 AM)hotrod Kirjutas: [ -> ]
(07-02-2019, 08:18 AM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]Ilusti astub,kas sa jätsid originaal kolvi,kepsu ja kepsusilm ülevalt puksile?

kolb on treitud mingist pisut paremast "vähempaisuvast" toorikust. Rõngas on yks kitsas kroomkattega. Keps on originaal ja yleval puks jah. 

Siis targem annab mingi aeg järele,ehk keps. Ma proovisin nalja pärast kergete põskedega vändale ja tehtusd silkule originaal kolbi ja rõngast, 1 minuti pärast oli salat Smile
Nüüd ikka ühe rõngaga kolb,terasrõngaga,teraskeps,ülevalt teras separaatoriga nõellaager.
Work in progress

[Pilt: A1F14892-E356-44FB-BD8C-99EA6DABBD08_zpsfg3kpr72.jpg]
(12-03-2019, 00:19 AM)hotrod Kirjutas: [ -> ]Work in progress

[Pilt: A1F14892-E356-44FB-BD8C-99EA6DABBD08_zpsfg3kpr72.jpg]
Kas sul on summuti tegemiseks mingi arvutuslik joonis! Ilus töö.
Mõõdud on põhiliselt võetud tehase sumpa pealt. Nende jargi sai joonis - milline voiks olla sirge resonaator ja spets omavalmistatud "viilutaja" abil sai sirged koonused nurga alla lõigutud. 

PS.. kas keegi teab mõnd poodi tallinnas kus võiks leiduda veoketti? Kasvoi mingi hiina toodang. Minskil oli vist pooletollise hambaga.

Nyyd veel toru ja summuti ots jaanud .[Pilt: 7799FC31-7E32-4940-9F06-0830BBD501F6_zpsiafk5nfx.jpg]
(14-03-2019, 09:50 AM)hotrod Kirjutas: [ -> ]Mõõdud on põhiliselt võetud tehase sumpa pealt. Nende jargi sai joonis - milline voiks olla sirge resonaator ja spets omavalmistatud "viilutaja" abil sai sirged koonused nurga alla lõigutud. 

PS.. kas keegi teab mõnd poodi tallinnas kus võiks leiduda veoketti? Kasvoi mingi hiina toodang. Minskil oli vist pooletollise hambaga.

Nyyd veel toru ja summuti ots jaanud .[Pilt: 7799FC31-7E32-4940-9F06-0830BBD501F6_zpsiafk5nfx.jpg]

mine küsi Varsonist, neil kette erinevaid ja meetriga müügis.
tnx, varsonist 5m ketti 19.-

uuenduseks yks video. summuti valmis! kõlab hasti.

Ca paagitäis on maha törtsutatud ja emotsioon positiivne. Esimesga laheb puhtalt rutskaga nina lendu ja teisega  kui siduriga aidata siis oh seda hirmu Big Grin
Tekkis huvitav probleem.. parempoolne väntvõlli kael hakkas põses liikuma ja süüde keeras end paigast ära.. Uuesti algosadeks, ja kuna väntvõll sai pooleks jälle siis läks külge ka uus nõellaagritega kepsukomplekt. Õhtuks oli mootor jälle koos ja küljes and sõitis taas hästi, kuni järgmise takistuseni. peale mõnda proovisõitu kadus tühikäik ja miski takistab vist mootoril vabalt ringikäimist - kahtlustan uut kepsu... :/
[Pilt: 66C8DB13-67AC-4B23-8087-DBA7482C7404_zpskmmmuacv.jpg][Pilt: EBCF3233-0757-413B-9CE3-1F2BAED9F198_zpskieblmuf.jpg][Pilt: D5F7884D-6371-475D-8B40-1406A678A2FA_zpsi7lk9qwp.jpg]
Tere tulemast klubisse,ehk niikui minskile pauku juurde tahad,hakkab asi salatiks minema.
Kuna vända lahtivõtmisega vähenes kepsu alumise sõrme ist siis vajusid põsed laiali vastu karteri seinu. Sama väntvõll sai taaskord uuendusremondi. Sõrme pesad said uued ja tugeva istu ning uue uss kepsu alumine laager sai laiemad õlitusavad. Ku a keps oli raskem vist ca 20g sai vasturaskus uuesti paika aetud. Mootor uuesti koos ja sõidab.
Vahepeal on veelkord väntvõll lagunenud ja saanud järjekordse remondi. Lisaks alustatud nullist uue väntvõlli ehitamisega. 

Ja vahepeal Tegin alumiiniumist numbrialused taha külgedele
[Pilt: 15D56E5E-C3A5-4C96-B81D-B26D793CD1CB_zps7cdamdfg.jpg]


[Pilt: 6795AAC3-6E64-4DEF-94D1-71BA1A691013_zps2xxznz2n.jpg]

[Pilt: B416D0F6-D99D-439F-9007-29792926C6E3_zpszrwzoqvn.jpg]

[Pilt: 295A9621-7091-4EA4-9BD0-95D6F4C15445_zpsvtrdmetx.jpg]

[Pilt: 952B344E-3D53-4AC7-9887-B1DF3266C8D4_zpsssnol1pe.jpg]
Vahepeal sai tagumised pidurikoltsid uued, tagadilt ostsin mingid 98% sarnased klotsid mis vaidetavalt olid tuula omad. Aga sobisid ja toimivad. Lisaks esipidur - nyyd saab pidama ka. 

Väntvõlli saaga on niikaugel et hetkel on võllid poskede kylge yleni kinni keevitatud tugevalt ja uss nõrllaagritega keps ja uuesti tasakaalus kogu värk. Sõidab jälle. 

Paar pilti:
Värvisin teise krossika raami ära. Et ehk kunagi leiab aja et "siilike" kokku panna tagasi. 

[Pilt: C0E62762-7C80-43DD-B0FA-BDB16A5E1757_zpsbsjyo4dx.jpg]



[Pilt: 32574646-F5B4-40FB-86AF-2779B8989A45_zpslyl2ezsl.jpg]
Lehti: 1 2 3