Nii sai siis hakatud ühte käsikäikudega v50 mootorit kokkulappama. Lahtivõetus sai suvel ja enam ei mäleta täpselt kuidas asi käib. Esimene küsimus siuke, et kas käimalöömis vända võllile käib ka mingi tihend? seal nagu vist rõngastihendi soon oleks. ja teine küsimus siuke, et siduripoolne kaas ei mahu peale-läheb sidurikorvi vastu. Ennem moto laiali lammutamist oli kõik ilust koos jne. kus võib viga olla,et peale ei mahu see kaas? ja muidugi kui kellegil on mingeid häid pilte mootori sisemusest, siis võib jagada
piltide järgi siis ei käi ikkagi kickstardi võllile mingit tihendit
Vene vändapillidel pole mina veel tihendit seal kohanud. Kaan ise täidab lihtsalt puksi kohust. Aga siduril on ilmselt midagi valesti kokku pandud kui kaan peale ei mahu. Võtta uuesti lahti ja proovi uuesti. Ehk pole korv korralikult nuudis näiteks.
(17-02-2015, 21:54 PM)kiiresti2 Kirjutas: [ -> ]kahjuks see jalakäikudega kuid mõnele oma küsimusele saad siit kindlasti vastuse http://fotoalbum.ee/photos/Harri69/sets/944899
alati aitab ka googeldamine ning youtube-ist võid ka midagi leida
31. pildil tihend ilusti näha.
oii kurja, on jah
ei pannud esimese hooga kohe tähele
Kas v50 ja v501 tihendisari on sama, või erineb millegi poolest?
V501 on jalakäikudega ning simmeritest on üks lisaks - käiguhoovale, kuid kas papptihendid on samad?
(31-08-2015, 10:18 AM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Kas v50 ja v501 tihendisari on sama, või erineb millegi poolest?
V501 on jalakäikudega ning simmeritest on üks lisaks - käiguhoovale, kuid kas papptihendid on samad?
Su küsimuses on juba vastus sees
Kaanedki samad, lihtsalt ühele pole käigu võlli jaoks auk sisse tehtud.
Küljekaas peab kõigepealt paigas olema. Siis vedru võllile selga nii, et vedru üks ots (pildil parempoolne) läheks selle vidina taha, mis toetub vastu kummipatja. Teine vedru ots tuleb panna kaane ühte 6-st august, mis on ümber võlli. Auk valida selline, et vedru jõuaks käimalöömisvända ilusti algasendisse tagasi keerata. Liiga pingule ei maksa panna - vedrud kipuvad katki minema. Vedrule otsa lai seib ja seejärel vänt.
See kõik on lihtne ja arusaadav, kuid miskipärast ma üritasin sinna sisse ka ära mahutada pildil vedrust allpool olevat piirajat.
Kuid nüüd järgi mõeldes tundub, et see on juba võllipeal paigas
Keegi on midagi üleliigset karpi sokutanud.