automoto.ee foorumid

Täisversioon: Renault Midliner 88 flatbed.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Nii kuna Nissani projekt on natukeseks peatatud,siis otsustasin teha teema algatuse järgmise projekti kohta.

Ei teagi mis meeltesegadustes aga mingi hetk avastasin ennast uurimas puksiiride kuulutusi ja järgmine mälupilt oli see et sai müüjaga käed löödud,koju sõites mõtlesin, et kas seda ikka oli vaja aga nüüd kui olen natuke üle aasta sellise pilliga ringi kulgenud siis võin öelda et äge pill on. Big Grin  . Esimene mure oli see et masin üle 70 ei läinud lähemal uurimisel segus et gaasihoovastikul oli niipalju lokse sees et pumba hoob lihtsalt ei liikunud piisavalt kaugele,natuke hoovastiku pikendamist ja voilaa 100 km/h nii mis kolises. Muidugi üks muredest on ka väike mootor,mis ei jaksa koormaga autot liigutada,saab sõidetud aga mis sõit see ka on Smile .
  Tehnilist siis niipalju et tühimass on u 4600 kg, kandevõime 2800kg. Tegelikuses olen ka Gaz 53 Kallurit vedanud. Märkimist väärivad tagumise vedrustuse juures õhkpadjad,mille kõrgust saab muuta. Plaadipeal on ka 12000 lbs hüdrovints,mis on puldist juhitav.

Jõuallikaks on 3,9 l Perkinsi rida 4.  75 kw.


 [attachment=52481]                         [attachment=52479]

Massin siis selline. Ikka see alumine.                                            Üks vanem pilt kah. (See tel nr ei ole minu oma)


Lähiajal kirjutan kindlasti ka muredest ja tehtud töödest.
Mis masin seal kukil on?
(24-02-2015, 17:15 PM)speedsta Kirjutas: [ -> ]Mis masin seal kukil on?

Oli Dodge Power Wagon.vahetasin pildi välja siit on treilat paremini näha.
(24-02-2015, 16:11 PM)zurik Kirjutas: [ -> ]  Tehnilist siis niipalju et tühimass on u 4600 kg, kandevõime 2800kg.

Kandevõime 2800 tundub kahtlaselt väikse sellise masina koht, seda numbrit kuidagi tõsta poleks saanud?
Isegi sel minu väiksel mazdal on kandevõime lajatatud mingi 3200...  

Räägid et mootor lahja... mis sa nüüd, endal Sul ju üle 70kw istumise all... Krt, ma pean leppima sellega mis kunagisest 59kw on alles jäänud.   Toungue   Sul ju puhta sportpill, platega masina ja puha... Mida veel oskaks tahta.  Rolleyes

Mitme tollised veljed all on?
(25-02-2015, 10:13 AM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Kandevõime 2800 tundub kahtlaselt väikse sellise masina koht, seda numbrit kuidagi tõsta poleks saanud?
Isegi sel minu väiksel mazdal on kandevõime lajatatud mingi 3200...  

Räägid et mootor lahja... mis sa nüüd, endal Sul ju üle 70kw istumise all... Krt, ma pean leppima sellega mis kunagisest 59kw on alles jäänud.   Toungue   Sul ju puhta sportpill, platega masina ja puha... Mida veel oskaks tahta.  Rolleyes

Mitme tollised veljed all on?

Arvan et selle kandevõime vähesuse võlusõna on täismass 7490 kg ja sorry kandevõime ametlik on 2890kg. Rehvid on all 17,5 tolli. Muidugi on plaat jms hea aga annavad ka kõvasti kaalu juurde, mida pead koguaeg kaasas tassima. Lisaks on plaadi tagaosas mitmekümmned mm rasket rauda mis ennast maasse surub kui plaadi ülesse tõstad.

Kui keegi teab kuhu pöörduda uute varuosade asjus sellele masinale siis kõik mõtted on teretulnud.
    Võimalusel tasub uurida, kas saab tõsta täismassi 8500 kg peale. Kunagi ei tea, millal jääb 200 kg puudu politsei meelest.
Kõik enamlevinud 17,5` (235/70, 245/ 70, 8,5`, 9,5`, 265/ 70 esisillale)  rehvid taluvad sellist massi vabalt.
(25-02-2015, 16:31 PM)tamburiin Kirjutas: [ -> ]    Võimalusel tasub uurida, kas saab tõsta täismassi 8500 kg peale. Kunagi ei tea, millal jääb 200 kg puudu politsei meelest.
Kõik enamlevinud 17,5` (235/70, 245/ 70, 8,5`, 9,5`, 265/ 70 esisillale)  rehvid taluvad sellist massi vabalt.

Täismass üle 7500 on juba järgmine kategooria, sellega kaotab C1 eelised. 
   Mis eelis see 3 aastat varem C kat-i load saada on. C kat on ikka C kat.
Kes sellise autoga sõidab, on ikka 21 aastat vana( noor ).
Lihtsalt tähelepanekuna, kuid selline mittemidagi ütlev autokool nagu Mai Autokool - neil oli samasugune sinist värvi veel hiljaaegu õppesõiduk.
Teema algatajal ei ole probleem lubades vaid C1 eelistes ....
mis eelis on c1 veoautol c-kat veoauto ees`?
(25-02-2015, 23:49 PM)nootsii Kirjutas: [ -> ]mis eelis on c1 veoautol c-kat veoauto ees`?

Esiteks on töö ja puhkeaja eelis,kuni 7500 kg täismassiga puksiir on selle kohapealt üle euroopaline erand.Teiseks keelavad paljud asulad veokad üle 8 t. Vb on mõni veel,aga see kandevõime asi ei ole praegu mureks. Ja juhtimisõiguse kohapealt võin sõita autorongiga kuni 44 t.
(26-02-2015, 00:27 AM)zurik Kirjutas: [ -> ]
(25-02-2015, 23:49 PM)nootsii Kirjutas: [ -> ]mis eelis on c1 veoautol c-kat veoauto ees`?

Esiteks on töö ja puhkeaja eelis,kuni 7500 kg täismassiga puksiir on selle kohapealt üle euroopaline erand.Teiseks keelavad paljud asulad veokad üle 8 t. Vb on mõni veel,aga see kandevõime asi ei ole praegu mureks. Ja juhtimisõiguse kohapealt võin sõita autorongiga kuni 44 t.

Noh, nii lihtsalt targutamise mõttes - võid sõita ka raskemaga kui 44t, lihtsalt mitte Eestis.

Aga just neid 8t ja C1 töö- ja puhkeaja eeliseid ma silmas pidasingi.
Paneks siis natuke kirja mis vahepeal juhtunud on. Nimelt on autol olnud alates ostust vähemal või rohkemal määral muresid piduritega ja käsipiduriga,vahepeal töötavad ja siis jälle streigivad. Võtsin siis otsuse vastu, et vaja süsteem pulkadeks võtta ja tõsisemalt uurima hakata mis mureks. Viimastel päevadel olid pidurid "laisad" ehk siis trummlid olid kõik soojad aga auto ei tahtnud seisma jääda. Kuna masinal on pidurisüsteem selline, et õhk võimendab õli, siis otsustasin uurimist alustada õhusüsteemist,et kas rõhud on vajalikul määral olemas ja kas õhk jõuab sinna kuhu vaja.

Kõigepealt tuli alustada lekkivatest õhupaagi põhjaklappidest, mis olid roostet ja igasugust manti täis.
[attachment=52653]  [attachment=52654]
Vahe peale puhastamist on ilmselt näha Big Grin  Igatahes kui klapid puhastatud ja lekkeid rohkem tuvastada ei suutnud asusin rõhkusid mõõtma. Selgus, et kompressor annab vapralt 10 bar ja veel rohkemgi aga rõhutasandusklapp ei kavatsegi sekkuda Sad . Ilmselt toimisid lekkivad põhjaklapid nagu rõhutasandus klapid Big Grin . Järgmiseks lammutasin siis sülitaja ehk rõhutasandusklapi laiali ning pilt oli järgmine:
[attachment=52655][attachment=52656]

Ehk siis ilmselt on kogu õhusüsteem selline,ühtlasi kas on kellelgi mõtteid millega ja kuidas oleks võimalik õhusüsteemi puhastada? Igatahes puhastasin sülitaja ära, lappasin kokku ja EI MIDAGI rõhk tõusis jälle 10 bar ini ning vaikus. Siis otsustasin näppida klapi peal olevat reguleerkruvi ja oh imet klapp hakkas tööle, kuidas siiamaani õhusüsteem ellu oli suutnud jääda ei tea aga praegu reguleerisin klapi nii, et 9,5 bar juures avab ning laseb rõhu kuni 8,5 ni. Peale reguleerimist tatistab iga paari minuti järgi nii et kole Big Grin .

Pidurite paranemist on märgata aga ilmselt tuleb ka võimendi lahti võtta ning puhastada. Lisaks on plaanis kõik klotsid trummlid üle vaadata ning puhastada ja arvan et sealt hakkab muresid tulema kuhajaga.
Peale õhusüsteemi korrastamist oli pilt selline:[attachment=52659]

Lisaks andis veel õhtul viimase asjana saba ka üks piduritorudest aga kuna vajalikud riistad ning toru oli kuurinurgas olemas, siis natuke puurimist ning toimetamist ja uus toru oligi valmis.Nimelt kuna uusi ühendusotsi ei olnud võtta, siis tuli kasutada vanu aga vana toru oli niivõrd kinni roostetanud et tuli otsa seest välja puurida.
[attachment=52660] [attachment=52661]
(25-02-2015, 19:20 PM)Regardman Kirjutas: [ -> ]Lihtsalt tähelepanekuna, kuid selline mittemidagi ütlev autokool nagu Mai Autokool - neil oli samasugune sinist värvi veel hiljaaegu õppesõiduk.

Kui nüüd õigesti nägin siis Mai auto on müügis. See nüüd samasugune ei ole kuna mootor tüki tummisem ja käigukast oli vist poolkäikudega või oli tal neid lihtsalt rohkem. Minu masinal on viis edaspidi käiku ja kõik.

Arvan et paljudele noortele ütleb Mai autokool Tallinnas nii mõndagi, üks õppesõidu õpetajatest oli ikka väga eakas naisterahvas ja vist kunagine rallisõitja vms Mai Metsik. Ka mina käisin seal oma tähestikku pikendamas, just selle sama sinise Renaultiga. Big Grin


http://www.kuldnebors.ee/search/soidukid...ng=renault
Seda on tore kuulda,et daam ikka veel tegutseb-nimelt sain esimesed load just tema juhendamisel 1975 aastal.Ikarusega sõites pesin õhusüsteemi nii-kompressori imevast otsast lasin tühikäigul hästi peene joaga naftat sisse umbes 10liitrit,mis läbis süsteemi ja pärast lasin õhupaagist soga välja,peale sellist puhastust ei külmunud õhk enam talvel ära.Seda protstuuri sai iga sügis tehtud.
Mai autokoolis tegin C E kategooriad 2013 aastal, siis enam 7. käik autol ilma raginata sisse ei läinud. Peale auto on müügis ka käru, vist hakkab see autokool otsi kokku tõmbama.  See sõim, mis selle vana naisterahva suust tuli jääb aga surmani meelde.
Ise tegin 2009 a Maiga C-kat'i ja siis sõitis see veokas küll täitsa hästi Smile
Kuna Pidurdusjõud ikka ei rahuldanud siis sai tagumisi pidureid uurima hakatud. Vahetasin ühe pidurisilindri ära,mitte uue vastu aga parema vastu vähemalt sellise vastu mis ei lekkinud Big Grin . Kui silinder vahetatud ja õhutatud siis prooviringile, aga nagu oleks parem ja nagu ei oleks ka,kui tagasi tulin ja rattad üles tõstsin selgus et kumbki tagumine pidur ei toimi Sad . Proovisin õhutada ja silidritest,seekord mõlemast tuli hea lörakas õhku. Panin selle halva õhutamise arvele aga kui juba viiendat korda sama pull oli siis hakkasin ajusid ragistama et mis ja kus. Nimelt õhutad pidurisilindri ära, ootad viis minutit ja silinder on nagu võluväel jälle õhu täis. Tund roomamist ja mõtlemist ning leidsin auto tagaosast mingisuguse "kobaka". Kuna veoauto õhusüsteemid mulle vaga tuttavad ei ole, siis ei oska antud asja täpsemalt nimetada aga loodan varsti sellest mingi pildi teha ja siis ehk teadjamad saavad aidata. Big Grin   
        "Kobaka lühikirjeldus: Neljakandiline kuhu jookseb üks õhutoru ja kaks piduritoru.Piduritoru jookseb peapumbast "kobakasse" ja sealt tagumiste rataste kolmikusse. Kobakal ei ole mingit mehhaanilist seost tagasillaga,ehk siis ei ole nagu veoautodel levinud koormusregulaator,kuid arvan ise, et äkki on tegu mingisuguse kraaniga mida juhib õhk ja mis peaks kuidagi pidurdamist sujuvamaks muutma? Sellisele järeldusele jõudsin mina oma talupoja mõistusega.
   Igatahes kui selle värgenduse vahelt välja ühendasin kadusid ka mured silindritega, sai õhutada nagu kombeks ja pidurid muutusid ka koheselt kosmiliselt paremaks.  Big Grin
 Sellised olid siis seiklused nädalavahetusel. Loodan varsti ka pidikese sellest kobakas panna.
Nii natuke aega jälle vaikus olnud aga vaikselt on ikka saanud autokallal toimetada kah. Võtsin ette plaadikorrastus tööd ning otsustasin täita natuke roosteussi näritud auke.

[attachment=53007]   [attachment=53008]
Pildilt on hästi näha kui kaugele roosteuss on roninud värvi all Sad .

[attachment=53009]    [attachment=53010]


[attachment=53011]
Sai ka eemaldatud sellised rõvedused,mis olid küll praktilised aga jubedad Big Grin .

On vaikselt hakanud idanema mõte soetada endale doonorauto , niisiiis kui kusagil Eestimaa peal vedeleb väiksemat sorti Renault veoautosid siis võite teada anda. Ühed läbirääkimised käivad praegu aga omanik ei taha kohe mitte heast maasse vajunud autost loobuda Big Grin .

[attachment=53013]
Üks ülesvõte ka hiljutisest üldmuljest
Lehti: 1 2