automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz 53 hülsside kättesaamine ja väntvõlli kohta küsimus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Hetkel siis käsil gaz 53 remont , küsimus  tuleb kuna said uued hülsid ostetud ja plaanis vahetada ..  Seega on vanad vaja enne kätte saada Kas on vaja mingit tõmmitsat või kuidas neid kätte saaks? Ja kas oleks kedagi kes oleks nõus vajaduse korral väntvõlli lihvimisse võtma ? Rapla või harjumaal ? Tänud! Toungue
Mtzil hülsse sai välja sikutatud siis ikka spets tõmmitsaga mis istus hülsi sisse, alumise ääre peale, mitte üle ulatudes hülsi välimisest diameetrist. Olen kuulnud, et hülsse kannatab välja lüüa ka puuklotsiga ja kuvaldaga, aga ise lõpetasin kunagi proovides katkise hülsiga, tegu oli E517 pealt pärit IFA mootoriga. 
Üldiselt tulevad hülsid välja kergelt ja mingit tõmmitsat pole vaja, kaante poolt loksutad vähe ja kukuvad ise välja. Teine võimalus on väntvõlli poolt serva pihta koputada, minul on selleks tammepuu klots. Väntvõlle lihvib Tallinnas Linnu tee ja Sõpruse nurgal Tõukur ja Mustika ( see vist on Sossi mäel)taga, vist oli Katusepapi tänav, seal on mingi väike bussifirma ning selles hoovis üks vene mees teeb ka. Aga uus vänt koos saalede ja pitkilõtku seibidega maksab 250-300euri.

eino
Mina küll ei peenutseks. Seda enam et uued hülsid on olemas. Kuvaldomeeter on, oli, ja jääb vene tehnika igaveseks saatjaks kuniks Jumal sellele tehnikale elupäevi annab.
Edu.
(28-02-2015, 15:08 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]Mina küll ei peenutseks. Seda enam et uued hülsid on olemas. Kuvaldomeeter on, oli, ja jääb vene tehnika igaveseks saatjaks kuniks Jumal sellele tehnikale elupäevi annab.
Edu.

Sellise suhtumisega pole mingi ime, et vene tehnika ei käi peast ega persest. Olen mitmelt küsinud, et mis õli kasutatakse, enamast vastus, et ei tea, midagi sai tünnipõhjast valatud, äh, vene tehnika-käib küll. Tehke oma autod ja muud liikurid korda nii, nagu peab, kasutades õigeid tööriistu ja tänapäevaseid libesteid. Võite isegi üllatuda.

Ps. Ei ole mingi russofiil, kuid haamriga remontimist kõikide hädade vastu ei julge küll normaalseks tegevuseks pidada.
Juba orginaalis löödi hülsid haamriga sisse...
Ja kas on seda mõttetut/olematut töökultuuri tänapäevalgi jätkata?
(28-02-2015, 20:28 PM)Külahull Kirjutas: [ -> ]Ja kas on seda mõttetut/olematut töökultuuri tänapäevalgi jätkata?

Jajah, pane pekitükk karteri põhja, siis ronivad hülsid ise ploki sisse. Mõned on ka veenmismeetodiga edu saavutanud.
(28-02-2015, 15:08 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]Mina küll ei peenutseks. Seda enam et uued hülsid on olemas. Kuvaldomeeter on, oli, ja jääb vene tehnika igaveseks saatjaks kuniks Jumal sellele tehnikale elupäevi annab.
Edu.
Et lööme aga alt otsa pasunasse et saaks rakendada seda teist soovitust?
Ja eeldus et jumal annab tehnikale elupäevi EI käi minu usutunnistusega kokku.
Tehnikale annab elupäevi ikka ja ainult selle omanik.
(28-02-2015, 20:18 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Juba orginaalis löödi hülsid haamriga sisse...
53 hülss on mõeldud plokki minema liugistuga ja välja käib ülevalt kahe heebliga  vastamisi loksutades ning sisse käe jõul.
Uute paigaldamisel peab hülsi ots jääma ploki liitepinnast kõrgemale 0,1mm kandis ja kõik hülsid peavad jääma samale kõrgusele.
Selle saavutamiseks on erineva paksusega tihendusrõngad.
Väike OT aga mõni mees teeb kuvalda ja meisliga peenemat tööd kui teine vend spets riistadega. Isegi tootja poolt heaks kiidetud töövõtteid kasutades saab asja p...e keerata kui matsu ei jaga.

Oma silmaga nägin kuidas Nürnbergis Scania servises sakslane mingil plokikaanel klapi poolkuusid välja võttis. Kinnas vedrule peale ja haamriga klapile lagipähe.??? Kõik vedrud ja poolkuud eraldusid klapist kenasti ilma mingi spets riistata ja tunduvalt kiiremini. Sellest järeldub et kuvaldakultuur  on laiemat kõlapinda leidnud kui võis arvata.

Ise soovitan soojalt kasutada üldiselt heakskiidetud töövõtteid ja las kuvaldat ja meislit kasutavad "alternatiivmeditsiini" pooldajad nagu Daff näiteks.
Kuradi jama siin toodetakse? Kui uued hülsid nagunii sisse lähevad, siis kiireim viis vanade eemaldamiseks on suur haamer ja klots. Pole nagu mõtet end valgete kinnastega ehtida, kui eemaldatavad detailid nagunii emexi hunnikusse rändavad. Või on vaja  detailid ka emexisse kätel kanda, sitsi ja satsi rüütatult, ning kurba lugulaulu kõrvale mängida, et äkki muidu ei ole piisavalt professionaalne ja filigraanne. Kuvaldaga pähe ja asi ants.  
mõned korrad kokkupuude olnud , tulid ilusti välja, pisut kahe eebliga loksutamisega