automoto.ee foorumid

Täisversioon: Hüdrokraana jagaja reguleerimine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,
Mureks nn kabiini tagune FERRARI elektrivaba hüdrotõstuk. Kõik operatsioonid toimivad muretult ja nobedalt. Aga masti pikendused jooksevad välja teo kiirusel. Samas kokku tõmbamine toimub normaalse kiirusega. On kellelgi kogemusi ja oskab äkki midagi soovitada?  
Proovi teise sektsiooni alla tõsta ajutiselt.Kontrolli ega voolikute/torude ühenduskohas pole kitsendava avaga stutserit mis vooluhulka piiraks.
Kui teistpidi liikudes liigub normaalselt, siis ei saa olla kitsenduses viga. Pigem ei ava jagaja siiber üht kanalit korralikult.
Hakkas äkki või on kogu aeg olnud?

Hoovastikulõtkud välistatud?

Teoorias võib olla ka mingi sodi kusagil sedamoodi end sisse seadnud, et ühtepidi töötades takistab mehemoodi, teisipidi pole tundagi.
Tavaliselt on noolepikenduseks pikk peenike silinder. Väljalükates tuleb õliga täita kogu silindri jämedus, aga kokkutõmmates sääre jagu vähem. Kuna säär on peaaegu sama jäme kui silindri sisemõõt, siis on vahe mitmekordne. Just nagu heal puulõhkumismasinal.
(23-03-2015, 10:55 AM)huvi5 Kirjutas: [ -> ]Proovi teise sektsiooni alla tõsta ajutiselt.Kontrolli ega voolikute/torude ühenduskohas pole kitsendava avaga stutserit mis vooluhulka piiraks.

Selle noole sektsiooni diagnostiks tuleks kõigepealt voolikud -torud  o m a v a h e l  vahetada ja siis selgub ju kas viga jagajas või tarvilik mujalt viga otsida.(Kangi operatsiooni suund muutub vastupidiseks)    Vigasi otsitakse sammhaaval, muidu läheb mõistus sassi, mis tehtud, mis tegemata.