automoto.ee foorumid

Täisversioon: mosse 402
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere, teen siis siia ka väikese teema, olen juba selle foorumi kasutaja 2006 aastast aga vaatasin, et auto kohta pole ma suutnud midagi kirjutada Wink 
 Autoks siis m-402 paberite järgi. Mul see ammune projekt, kui ükskord valmis saan siis vist pean kere tegema hakkama [Pilt: sr_smiley.gif]  ja olen ise pensionil juba.

Vist 15-aastat tasapisi teen, teinekord jääb aasta või paar vahele [Pilt: sr_biggrin.gif] Aga ehk kunagi saab sõitma, ma väga loodan ise [Pilt: sr_tongue.gif] , kui midagi pakilist vahele ei tule . Paar aastat tagasi pidin ülevaatusele minema juba aga tulid vead ette, vesi läks tuliseks ja tuleks vist "igaks juhuks " vahetada kaane tihend. Mõned pildid:

[Pilt: large_29143935_7MLX.jpg]
[Pilt: orig_26700215_pAvi.jpg]
Ja siit väike küsimus, kui tahan kaasaja rehvid panna, kas mööt oleks siis 145/65/15 ?
Originaalrehv mõõduga 5.6-15
Puhtalt arvutuse järgi tollides olev 5,6 rehvi laiust annaks millimeetrites 142.24. Ümmardatult sobiks 145 üpris hästi. Kõrguseks annaks silma järgi 80, mitte madalam. Seda enam, et 80 on ajalooline profiil ja seniajani jäetakse 80 profiilis märkimata. Kui see on iidsest mõõdust erinev, kirjutatakse sinna /60 või /65 või mida iganes.
Autost veel. Keegi on 402  kerele edevusest 407 liiste külge pannud. Samuti ei olnud 402 kerel kroomitud/alumiiniumise küljeakende kante. Need olid 402-l kerevärvi värvitud. Alles 407 (ja needki mitte algusest) said vastavad detailid. 402- l oli küljekaunistuseks ainult tiivake tagauksel. Lisaks kroomliistud esi ja tagatiiva ülajoonel ning neid ühendav joon ustel.
Ei mingit kriitikat. Puhas informatsioon.
Jõudu!
rehvi mõõdud on loogika alusel.
145/65/R15
Lahti seletatult.
145  - tähistab protektori (mustri) laiust mm'tes
65 - tähistab rehvi kõrgus suhet vastavalt laiusele. Ehk 65% laiusest 145mm = 94,25mm
R15 - rehvi sisediameeter tollides.

Mõõda vanad rehvid ära ja saad teada milline peaks olema õige suurus. Enda vanal Volvol on all 165/80/R15. Need juba väga pitsalõikurid.
Liiste on mosu küljes palju ja kuuri all teist sama palju veel  Smile  ja nii palju veel , et on orginaal käigukast 3-ne, mille on tehtud "suur remont". Aga jah, rehvid tahaks uued panna, vanad siledad ja pragulised.
(23-03-2015, 14:55 PM)Wiki432 Kirjutas: [ -> ] 402- l oli küljekaunistuseks ainult tiivake tagauksel. Lisaks kroomliistud esi ja tagatiiva ülajoonel ning neid ühendav joon ustel.

Lisaks veel, et see "tiivake"  tagauste allosas on 402´el  pikem sellest, mis antud isendil (407)
Samuti on 402 ja 407 erinevad poolraamid ja seoses sellega ka esisillatalad
Ma tean, ma tean pea-aegu seda kõike, eks keegi omal ajal tegi nii, et mosse näeks välja "uuem" aga sellegipoolest ei hakka ma neid liiste ära kiskuma Toungue , peaks ainult üle vaatama poolraamid, mida ma ennem ei teadnud.
Mul platsil seismajäänud projekt  402  ja doonoriks teine kah vana "Dvigateli" treiali oma vist. kõik poldid-mutrid on tehtud roostevabast ja tinamenninguga korralikult mögatud nagu sel ajal oli kombeks...  Kui kellelgi huvi, siis 20 senti kg lähevad realiseerimisele tervikutena... olen omanik ja veel elus....  Big Grin (See on ju "Mini-Volga"...Vähendatud mudel GAZ 21`st)
(23-03-2015, 16:44 PM)h2rra Kirjutas: [ -> ]Lisaks veel, et see "tiivake"  tagauste allosas on 402´el  pikem sellest, mis antud isendil (407)
Samuti on 402 ja 407 erinevad poolraamid ja seoses sellega ka esisillatalad

Tiivake oli 402-l tõesti pikem, samapikk oli ta ka 407-l tootmise alguses. Kuna "tiibu" kärbiti, ei oska öelda.
Poolraamide erinevuses 402-l ja 407-l kahtlen sügavalt, mina nendes ja muudes esisilla detailides erinevust ei ole seni näinud. Küll aga oli erinevad 403-e poolraamid ja sild tervikuna. Ehk teisisõnu on 403-l all 408-l kasutusele tulnud esisild.
On ikka jama küll, kui seda aega raha piisavalt pole  Smile aga seismise eest masin raha ei küsi, kaltsuga tolm maha ja uuesti kuuri alla.
No nii, võtsin siis kolm päeva mossele, vahetasin radika, uued piduriklotsid, karburaatorgi sai maha korra keeratud ja tehase rehvid pandud, ülevaatuselgi käidud.
Ma ka aegamõõda tegutsen ja sel suvel vuratud pea 800 kilomeetrit .