automoto.ee foorumid

Täisversioon: JERAZ
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere!

Nii, tõmbasime katuse alt välja ühe Jeraz bussi, mis tükk aega seisnud. Ajasime käima, tegime korda siduri, vahetasime piduritorusi ja saime korda ka pidurid. Värske mootori, käigukasti-ja sillaõli. Paberid olemas, keevitamata 91 aasta kere. Ei vaja ka praegu keevitust. Läbisõitu 104 tuhat vist. Peal originaalis 24-10 mootor mis käib väga ilusti. Lähiajal saab ka ülevärvi, tutika esiklaasi, uued tuled jne.

Aga miks ma teema tegin.
Millal nähti viimati mõnda Jerazi Eesti teedel sõitmas või sootuks müügis?
Nimelt sooviks teada, mis oleks mõistlik Jerazi hind ( siis sõidukorras, peaks olema isegi ka ülevaatusekorras, üle värvitud, keevitamist mitte vajav)?

Võimalik et läheb siiski müüki(endal juba peale 2 päeva remontimist asjast kopp ees, ime pole et see armeenlaste "kättemaksuks" on nimetatud), kuid siis oleks vaja teada, mis hinna eest teda üldse pakkuma hakata?

Stern
Veidi aega tagasi oli üks müügis Soovis, jutujärgi tutikas e siis seisnud oma sünnist peale kuskil kuuriall, välimuse järgi vöis nii ka olla
Taheti midag 3000euri ringis ja kadus möne nädalaga, kui mu mälu ei peta
Ma müün uutest juppidest koostatud RAF-i, hind 2200.- hetkeseisuga, huvi lahjavõitu, järeldused tee ise.
Ma pakuks täitsa suvaliselt, vöttes arvesse et tegu on kasutuskölbmatu riistapuuga, et see hind läikiva ja ülevaatusega söitva isendi eest ei saa olla rohkem kui 1500 euri, aga pigem vähem
Ahjaa, see kuulutuses olnud isend oli akendega variant.
Muidugi hulle on igasuguseid....
ise kasvanud ja noorukina sõitnud sellisega, kas ainult 2 kohaline või 5 kohta?

olen mõelnud sellele enesetapu massinale.

Äkki mõned pildid?

Hundu
(26-03-2015, 20:44 PM)hundu77 Kirjutas: [ -> ]ise kasvanud ja noorukina sõitnud sellisega, kas ainult 2 kohaline või 5 kohta?

olen mõelnud sellele enesetapu massinale.

Äkki mõned pildid?

Hundu

Ära hakka peale Smile Tegelt ma tean kust ühe töökorras 5 kohalise saaks........
Kas see mis Vana-võidu ristis või?

Äkki vahetaks sinise 52 vastuSmile

Talverallit oleks ju äge sõitaSmile

Sul muga üks trauma ju
(26-03-2015, 20:44 PM)hundu77 Kirjutas: [ -> ]ise kasvanud ja noorukina sõitnud sellisega, kas ainult 2 kohaline või 5 kohta?

olen mõelnud sellele enesetapu massinale.

Äkki mõned pildid?

Hundu

Kahekohaline. Pilte saab ikka kui värvitud, ehk isegi võib-olla järgmine nädal. Hetkel käib kõva lihvimine.
(26-03-2015, 21:03 PM)hundu77 Kirjutas: [ -> ]Kas see mis Vana-võidu ristis või?

Äkki vahetaks sinise 52 vastuSmile

Talverallit oleks ju äge sõitaSmile

Sul muga üks trauma ju

Ei,vana-võidu ristis on ju see mis meie juurest sinna läks. Smile

Ootan ka teemaks olevast pillist pilte.
Sama Viljandi-Tartu mnt ääres on veel vähemalt üks Jeraz... Küll mitte Vana-Võidus.

A.
No ma tean veel maakonnas paari sellist aparaati. Sõitmas vast olen ainult ühte näinud mingi aeg tagasi. Oli mis ta oli aga nüüd pole enam selliseid palju näha. Vanasti oli kõik kohad neid täis. Eredalt on meeles üks ära lõppenud JERAZ Viljandis Sõjakomisariaadi vastas 80ndate algul......kardaan oli alt ära kukkunud... Väga hea vaatepilt on meeles vene ajast.  Samas ka praegu on silmale täitsa huvitav vaadata sellist elukat ringi sõitmas. Sellisega liikudes ei ole võimalik,et ei märgata. Big Grin
Tore on vaadata, et värske värvkatte saanud Jeraz on "poolmuidu" hinnaga auto24.ee müüki jõudnud. Ma usun, et rikkaid ostjaid ei peluta isegi kihi välisvärvi saanud uksepolstrid ja tihendid.

Hea ja kvaliteetne töö kuulsalt meistrilt müüb ennast ise.

[Pilt: 64711461.jpg]
Antagu mulle väike õelutsemine andeks, aga miskipärast meenus seda Eraz-i pilti vaadates laul "Surnukirstul viisteist meest..."
(31-03-2015, 17:00 PM)Basilio Kirjutas: [ -> ]Antagu mulle väike õelutsemine andeks, aga miskipärast meenus seda Eraz-i pilti vaadates laul "Surnukirstul viisteist meest..."

"....hõissaa ja pudel rummi!" Big Grin
Aga tule vaata nüüd kohapeal üle. Tihendid said veel uued külge. Aga virisemise kohta - auto on Mati oma, see ei tähenda et tehtud töö tema oma on Wink
Mulle isiklikult sümpatiseerib kõige rohkem see poolenisti värvitud käigukang. Lähivaates on see kahtlemata veel eriti seksikas.
Ja nagu näete on esimene ostiagi kohal,vaata peeglist kui ei usu.
(26-03-2015, 22:19 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]No ma tean veel maakonnas paari sellist aparaati. Sõitmas vast olen ainult ühte näinud mingi aeg tagasi. Oli mis ta oli aga nüüd pole enam selliseid palju näha. Vanasti oli kõik kohad neid täis. Eredalt on meeles üks ära lõppenud JERAZ Viljandis Sõjakomisariaadi vastas 80ndate algul......kardaan oli alt ära kukkunud... Väga hea vaatepilt on meeles vene ajast.  Samas ka praegu on silmale täitsa huvitav vaadata sellist elukat ringi sõitmas. Sellisega liikudes ei ole võimalik,et ei märgata. Big Grin

Viljandist kaitseliidu kaubiku soetas naaber omale kunagi! Keegi kurat ta vastu polnud huvi tundnud Toungue
Mul sellise elukaga meeles suht positiivsed mälestused Big Grin .
Pinginaabri peres oli selline aparaat ning sellega sai seigeldud omajagu. Keskkooli ajal sai maakohas nagu ikka ilma lubadeta(pinginaabril ikka need nn.tatikaload olid) ringi kärutatud ning koolis õpetajad kutsusud seda hellitavalt "trooja hobuseks". Oli see akende ja istmetega versioon, kus taga oli vist 6 istet aga nagu häid lambaid ikka mahtus sinna sisse 18 ühikut reisijaid Cool .
Rooliloks-vabakäik oli keskmiselt pool tiiru ning kõikse lahedam oli selle aparaadi käigukang mis tuli tuppa eesistujate seljatagant ning oli väänatud 90 kraadiall horisontaalseks juhi kõrvale. Esimese käigu sisse panemiseks tuli perset uksepoole nihutada ja kang kaenlaalla tõmmata Big Grin . Teiste käikude sissesaamine oli nagu akvaariumist kuldkala püüdmine - kui õige nipp käes läks lubinal, kuid esimest korda sinna rooli istujad sellega hakkama ei saanudki Toungue .
Kooliajal oli IGA auto oli AUTO ning autosid just palju polnud ning olid ikkagi kallid(aastad olid siis üheksakümnendate keskpaik).

Kui raha ja ruumi üle oleks siis võiks nostalgiaks selline isend olla, kuid muus osas on ta ikka paras käkk.

Ats. 
Muud head selle autoga seoses ei meenu, kui lugu Jerevani autotehase direktorist, tema tütrest, ühest venelasest elumehest ja direktrori kättemaksust Vene rahvale tolle auto näol.
 Ahjaa, teine lugu rääkis sellest, et koostekvaliteet olla kehva olnd eelkõige selle pärast, et keevitajad piidi üht kätt p...e ees hoidma ja seetõttu punktimine kõige paremini ei õnnestunud...
Lehti: 1 2