automoto.ee foorumid

Täisversioon: PKU 8 esilaaduri silindrite lahtivõtmine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere
Tahaks laaduri silindril tihendid ära vahetada. Suht kole juba, sest igal pool õlirada järel ja narr koguaeg õli juurde ka panna.
Periko tehnikust taheti vanu tihendeid võrdluseks. Proovisin siis silindrit lahti võtta, kuid hetkel edasi ei saa.
Nimelt, külje peal tal miskine vedruga lukk/stopper, mis ei lase otsakaanel ise lahti tulla. Tolle lükkan kruvikeerajaga sisse ja siis torutangidega keeran otsakaant. Nüüdseks neli tiiru peale teinud, öelge, kas siian kõik õige ja peab ainult edasi kruttima? Pole neid elusees lahti võtnud, seega ei oska kohe oodata, kas peab julgelt veel keerama? Suhteliselt raskelt tuleb lahti muidugi Big Grin . roostes pole, eneseõlitus toimib juba pikemat aega.
Kris
Tundub traatstopperiga variant olevat. Selle traadi otsa, mille sa sisse surusid pead terves tükis välja saama ringsoone seest. Peale seda kukub kaas ise otsast ära.
See nii ei käi keerates!
See, mis sealt august välja paistis pole mitte lukusti vaid neljakandiline traat, mis on pool silindri soones ja teine pool korgi soones.
Seda oleks nii pidanud keerama, et ta oleks selle sealt august välja kerinud.
Üks ots on tal silindri augu taga ja teine ots käib korgis oleva soone põhja puuritud auku.
Kui nüüd ots on august sisse ära keeratud ja tagasi enam ei tule siis kas üritada keevitusega nael külge lasta kui paistab ots või siis proovida väikse meisliga juppideks hakkida kui veel koos korgiga keerab.
Jama, kui õnnestus ots käest kaotada. Ärge jupitage stoprit! Kardan, et keevitus ei lase pärast pead järgi pöörata. Keera silindripead niipalju, et stopri sissekadunud otsa üles saaks meelitada. Siis naelatangidega tiri teda ja samaaegselt keera pead järgi. Ikka õrnalt, et stopper ei katkeks. Muidu hakkab otsapüüdmise kepp otsast peale. Peas peaks stopri väljajuhtimiseks kaldsoon olema. Stoprit hoiab paigal silindrisse puuritud umbne ava, millesse on pistetud stopriotsast moodustatud konks. Kui kolb pärast ei taha hästi välja tulla, andke suruõhku silindrisse. Arvestage sellega, et väljaviskamiseks on vaja umbes kümme meetrit vaba ruumi ja omale kõrvatroppe.
Suur tänu õpetussõnade eest. Saingi , nii nagu kirjeldatud stopperi kätte.
Lisan mõned informatiivsed pildid ka teistele.
Periko Tehnikust õnnestus ka tihendite remont komlektid saada, 3€ tk . Pidi olema 4 erinevat tüüpi silindreid, seega, kes tulevikus plaanib sama tööd teha, oleks hea, kui poodiminnes oleks vanad võrdluseks kaasas.
Kirs
Selle asja mis nihiku vahel on peaks ka vist pikema panema kui peaks juhtuma, et 1/3 ringi ilma on hakkab pead viltu suruma.