automoto.ee foorumid

Täisversioon: Izhi kiirusomaduste parandamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Selline huvi et kevad on tulemas ja maanteed varsti kutsuvad rattaga sõitma.asi selles, et kui sõita kolonnis enda izhiga (jup) umb 90-km/h siis on ju tal ikka pöörded sutsu kõrgeed ja pikemat maad sõites läheb kuumaks. EHk siis teadjamad mehed räägiksid mida saaks ette võtta et kiirusel 90-km/H oleksid pöörded madalamad ja üle kuumenemis oht väiksem
väiksem hammakas taha panna ?
ja ette suurem...
Jah jupiteril ehk annab mingi efekti kuid Planeetale suht mõtetu,
panin enda planetsile taha 38 ja ette 21 ammika jõuga kaotab kõvasti eriti annab tunda manteel, sõitsin mõndaaega kuid vahetsin tagasi, 21 ees ja taga 42.
















see jõutagavara on izh-idel veidi väike jah. aga uued summutid (teises teemas on nendest räägitud) lubavad juba ka teist ülekannet kasutada. ja palju annab juurde see, kui kohmakad laibakad ära koristada (eriti need vanemad, mis sõidusuunaga risti vahivad ja millele veel kate on ka purjeks peale pandud) ja klaas tuulesuunajaks ette panna (seegi on hulga kunsti, et asjast ike kasu oleks).
Kas uuematel Jupiteridel (4,5) oli standardselt ees 19-hambaga hammasratas?
ees on mul 21 hammast,tagaratast nii pea veel lahti ei võta..ootan soojasid ilmasid
Kas taha väiksemat hammikat teha ka saab lasta ? või on poodides ka saada ?
aga palju need esimesed 21 hambalised hammikad umbes maksta võivad ja kus neid müüakse?
to iz 350 äkki sa pajataksid natuke nende sumpade kohta,mis jupiterile on peale aretatud..kas originaal sumpad võivad alles jääda ? et natukenegi hobuseid juurde tuleks
Niipalju kui mina aru olen saanud, on venelaste tehasesummide ainuke kasu ainult müra summutamisel. Olen experimendi m6ttes s6itnud vaheldumisi koos summidega ja seejärel ilma (s.t. kyljes yxnes tuletorud) ning viimasel juhul on mingil määral tunda j6udsamat minekut (seda saadab loomulikult jube müra). Pealegi koguneb summidesse p6lemata kytust, mis näitab tehaseväljalaske eba6iget konstruktsiooni. Seega kui sa tahad rohkem j6udu, tuleb ehitada resonantskambriga summuti, nagu kartidel jms...
izh-ide summutitest räägib kõnekalt ka fakt, et kuni neljanda seeriani oli jupiteril ja planetal sama summuti. teoorias tuleb mõlemal küll 1 summ 175cc kohta, aga tegelikult on see ikka üks suur jama.
nojah siis on asi selge,ega ei tahaks eriti suurel teel nn sport summutiga ringi sõita..aga kui leegikate otsa panna lihtsalt roostevabad torud,kas ei anna efekti ? peale hääle
lol kysimus Toungue
aga mis metallist peavad olema need summutid tehtud ?
Ja kas neid saab kroomida ? Rolleyes
iz 350 sul pilte ka sellisest sumpast on ? ja kuda välimus jääks ?

jupp

.Kahetaktiline mootor tahab ikka vastusurvet.Oma jupil võtsin sumpad ära,tagajärg oli see,et kõrgetel pööretel hakkas mootor kloppima.Kui sumpad külge uuesti panin,kadus kloppimine ja läks paremini pöördesse.
see resonaatoriehitamine oli siin mu oma javaga seoses päevakorral aga kahjux sai mul energia ota enne selleni jõudmist... valem siiani kuskil kaustas alles-seda saab levitada. aga summutitel tihti see asi et valesti koostatud .. kas saamatu mehhaanik või juba tehases ei tea aga erinevalt kokkupandud ja ka seda tulnud et ei saagi läbi joosta heitgaas.... see vata kindlasti yle. alati võib sellel originaalsummil neid pisikesi aukusid (sõelas) sutsu suuremax puurida
või lausa piklikex soontex teha....
ja hobujõud tuleb juurde kyll kui võtta kasutusele kax karbussi, suurendada surveastet .

aga lõppudelõpus on normaalne kiirus venerattaga sõites ikkagi 80 km/h
to Qubik : kahte karbussi ei tahaks panna . Sest siis suureneb kytuse kulu.
Aga kui paneks suuremad dyysid kas siis midagi muutub ? Palju see kytuse kulu suureneb ning palju võimsust tuleks juurde ?

Kindlasti keegi kysib ......et mis loll mees see on kes hakkab kytusekulu pealt säästma Big Grin Asi on selles, et tahaks suvel väga pikki otsi teha motikaga ja ega raha ei ole jalaga segada arvestades sellega, et peale bensu tuleb veel õli osta !
Raigo Kirjutas:Kas taha väiksemat hammikat teha ka saab lasta ? või on poodides ka saada ?

On ju olemas IZ mootoriketihammakas 16 - hambaga. Kohalt minnes Jupiteriga kisub pidevalt esiotsa maast lahti, kui vähegi hooletumalt sidurit päästad. 21 hammakas mootoris peaks juba küll ju kiirust andma???

Mootorihammakaid saab ikka vast lasta teha, on lihtsal kui tagarattale.

Üks variant on näiteks 18´velg tagaratas, vahetada 19´tagaratta vastu. Smile
ega kellegil ei ole \'\'sportsumpa\'\' jooniseid planeta 4 mootori jaoks ? =)
Lehti: 1 2