automoto.ee foorumid

Täisversioon: Vw LT35 Treila 1977
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Vaatan, et viimasel ajal on treilad päris popiks saanud, mitmed tegelased siit omale soetanud.Egas ma saa kehvem olla Big Grin 
Möödunud reede hommikul, 15.mail, tõin siis omale kah treila.Hind oli väga meeldivalt odav, vist isegi odavam kui rauahind, kuid see-eest oli ropult puuduseid: mootor kinni, kabiin ohtralt roostes, nii läbivat kui pindmist, pealisehitus kõver ja alt talad pehmed, raami vaja keevitada ning kogu elektrisüsteem tuleb uus teha.Aga-ei midagi kontimurdvat, kõik on tehtav Big Grin  paberid olemas ja mis sa hind veel ihkad...
Masin ise on vist 1gen oma, aastas 1977, mootoriks R6 vabalthingav.

Pühapäeval sõbraga arstisime natuke, võtsime pihustid maha ning kallasime silindrid õli täis ning vaikselt starteriga nõkutama-tuli lahti ja hakkas ringi käima.Pihustid rändasid peale tagasi-lootus oli häält kuulda. Natuke isegi kuulsime, kuid kuna pihustite vahelt tagus kompressiooni välja siis jäi selleks päevaks pooleli.Miks välja puhus, selgus lahti võttes: ainult ühel 6st pihustist oli seib all.Kõikidele uued seibid,asjad külge tagasi ja küttevoolik külge ja käima ta lärtsatas.

Teha on palju, kuid hetkeline plaan on teha tast endale abiliseks, võibolla tulevikus osutan ka mõningasi teenuseid.

Mõned pildid:
[Pilt: 01085436574f766.jpg]
[Pilt: 0108543647c27cd.jpg]


Rohkem pilte näeb siit:
http://fotoalbum.ee/photos/randoA/108543647/


Kui kellegil on antud massinale pakkuda miskit varuosi, siis on vägavägaväga oodatud.
Kindlasti oleks vaja:
kundepoolset peeglit koos kinnitusega
armatuuri lüliteid, soojapuhuri torusid, soojakange, nuppe, lüliteid.
Eelsüüteküünalde releed
esistange nurkasid

võib pakkuda ka muid juppe.


Tasapisi üritan kursis hoida toimuvaga


Rando
Võiksid teha armatuurist ja auto seestpoolt rohkem pilte. Ma kahtlustan,et sellele autole on pandud uuema armatuur ja muu värk. 70-ndate masinal hoopis teine.
Palju on selle auto kandevõime? 
Olen sellisega kunagi ka sõita saanud..... mõned sajad kilomeetrid. Käigukast oli juba viiene.
T.
Eks need pildid ole jah, joostes tehtud.Mingiaeg kindlasti detailsemad.
Mõtlesin vahepeal ka armatuuri lihtsamalt lahendada: Rihvelplaat ja sinna tumbler-lülitid, mis majandavad siis kogu elektrit.Suunad ja kojamehed jääks muidugi mõista roolile.

Vot käikudega jah...ehk on kuskil mingit skeemi?Pika proovimise peale leidsin üles tagurpidi, vist ka 1se ja 2se käigu, aga rohkematest ei tea halligi.
Mul endal selline pill
[Pilt: 23317649f1fe93_m.jpg]
Käikudega on selline asi,et esimene on vasakule ja alla,nagu bmw dog leg kast,tagurpidi siis seal kus normaalsel autol esimene on aga selleks pead kangi alla suruma,et sisse läheks.Mingeid osi mul on mootorile.
seda nö aeglustit ehk esimest läheb ka väga harva vaja, mul endal oli täispikk ja kõrge LT28 ning sellel tõmbas kamassi käiva vedades no esimese puhtaks, ülejäänud elu sai kenasti ka teisega hakkama. Sild oli ka jäle aeglane, üle 80km/h väga ei tahtnud minna

Muidu ülikõva masin ja sügav kummardus minupoolt järgmisele treilamehele Wink 
(19-05-2015, 22:31 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Võiksid teha armatuurist ja auto seestpoolt rohkem pilte. Ma kahtlustan,et sellele autole on pandud uuema armatuur ja muu värk. 70-ndate masinal hoopis teine.
Palju on selle auto kandevõime? 
Olen sellisega kunagi ka sõita saanud..... mõned sajad kilomeetrid. Käigukast oli juba viiene.
T.

Talupoeg, leidsin ühe sarnase sinika nagu sul on! seisab teine nukralt seina ääres! Peaks uurima minema mis viga on. 
(21-05-2015, 15:07 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]
(19-05-2015, 22:31 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Võiksid teha armatuurist ja auto seestpoolt rohkem pilte. Ma kahtlustan,et sellele autole on pandud uuema armatuur ja muu värk. 70-ndate masinal hoopis teine.
Palju on selle auto kandevõime? 
Olen sellisega kunagi ka sõita saanud..... mõned sajad kilomeetrid. Käigukast oli juba viiene.
T.

Talupoeg, leidsin ühe sarnase sinika nagu sul on! seisab teine nukralt seina ääres! Peaks uurima minema mis viga on. 

Võibolla isegi tean seda aga võiks seda arutada küll. Big Grin  Mind huvitab eriti selline käula millel Perkins 4.165 ,2.7l. diiselmootor peal. Või siis selle mootori osad. Täpsemalt kõik osad mis seostuvad selle autoga. Toodeti selliseid 1975-80. Igaljuhul,kui hakkate oma autosid platsile vedama,võtke ennem ikka ühendust!
(21-05-2015, 16:58 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]
(21-05-2015, 15:07 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]
(19-05-2015, 22:31 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Võiksid teha armatuurist ja auto seestpoolt rohkem pilte. Ma kahtlustan,et sellele autole on pandud uuema armatuur ja muu värk. 70-ndate masinal hoopis teine.
Palju on selle auto kandevõime? 
Olen sellisega kunagi ka sõita saanud..... mõned sajad kilomeetrid. Käigukast oli juba viiene.
T.

Talupoeg, leidsin ühe sarnase sinika nagu sul on! seisab teine nukralt seina ääres! Peaks uurima minema mis viga on. 

Võibolla isegi tean seda aga võiks seda arutada küll. Big Grin  Mind huvitab eriti selline käula millel Perkins 4.165 ,2.7l. diiselmootor peal. Või siis selle mootori osad. Täpsemalt kõik osad mis seostuvad selle autoga. Toodeti selliseid 1975-80. Igaljuhul,kui hakkate oma autosid platsile vedama,võtke ennem ikka ühendust!

Eks lähen uurin ja platsile veoks veel ei lähe ehk! Tean su Perkinsi maaniat  Big Grin ! See on nakkav Toungue
Tänase seisuga on massinal pealisehitus maas.Tõsi küll, algselt oli kena plaan et võtame ühes tükis maha ja läheb sõbrale, kes tahab ka omale treila teha, aga kuna selgus et kohati on pealis keevitatud raami külge siis ei saanud kohe kuidagi ühes tükis kätte.Lõikasime pooleks.Täna viisin eemalduse lõpule ja lasin raami survekaga puhtaks.Suures mahus veel originaal oranz värv peal, kuid raam tahab keevitust:ühelt poolt keskelt on keegi juba lappinud ja teisel pool on pragu sees.
Kuidas oleks mõtekas teha?kas korralikult puhtaks ja mäda koht välja ning täis keevitada ning sinna veel lapp peale?
Soovitused teretulnud, nii et asi saaks vääääga tugev
Raami paikamine on vist keelatud? Minupärast võib mõlemad postitused ära kustutada.
Eks ma sissepoole raamile pean ikka plaadi peale panema, ei julge päris serv servaga jätta.Küll ma auto kõrval miskit välja mõtlen

Ses suhtes, ma tahaks teha nö "täis plate" et saaks ka mingeid a'la prusse jms asju vedada.Aga millest teha pealis...kas terasvõrgust, alu rifflist või lennurajaplaadist(kui keegi teab kust saab, andke palun teada!)
Inimene, kes teab raua parandamisest absoluutselt kõike, nimetab auto roostekohtade asendamist siiani lappimiseks Big Grin
Nüüd oleks poliitkorrektsuse jaoks vaja juba vähemalt viis posti kustutada Sad
mnt funktsionäride hulgas on ka kirjaoskajaid ja neil on ka googel.
Kui elaks teiste meeste poolt kirjutatud seaduste järgi siis oleks elu ikka kuramuse raske...  
Aga ise lõigaks tagumise osa raamist maha ja teeks kõik uue, suure tõenäosusega on asi mäda mis mäda.  Raam tuleks teha kerge üledimensioneerimisega ehk mõeldes tulevikule peaks kannatama ilma silma pilgutamata vähemalt 3.5tonni koormat...    Vaata näiteks mazda teema algusest seda raami, 4tonnise koormaga silm ka ei pilgu... 
Nojah kurat, eks paljud asjad on keelatud/tabud/hukka mõistetud-aga näed, ikka tehakse.
Enivei, raami tagumine risttala on pude mis pude, ning tuleb uus teha.Samuti oli kogu "längus" olev osa toetatud ainult 3le vinkelrauale, mida oli oma tubli 4-5 korda juba uuesti parandatud ja üle keevitatud erineva räbuga Big Grin 
 mina mõtlesin siis et teeks längus osale ka ikka tugeva raami alla mis kannataks johhaidii mis koormaid, ja seda teeks puht lihtsalt selleks, et omal oleks süda rahu, et on tugev ning midagi kuskilt järgi ei anna.

katsun õhtupoole mingeid pilte ka tekitada
(21-05-2015, 23:59 PM)aigark Kirjutas: [ -> ]vanasti oli nii,et RISTI raami ei keevitatud aga soovitaks raami keevitusel  ästi pädevat KEEVITAJAT

ehk siis umbes nii:
[Pilt: raamijoonis.png]
  Raami keevitamiseks on 2. variant parem. Esimeses on siise projekteeritud pingekonsentraatorid.
Ilma tugevduslappideta tehes on soovituslik teha kalde pikkus( projektsioon pikkisuunale ) kaks materjali kõrgust.
Praktikas kasutatakse ka risti keevitust, kuid lisatakse üla ja alaservale horisontaalosa laiusega võrdne painutatud vinklitaoline profiil, mille otsad lõigatakse kaldu 45 kraadi all.
Hullud mehed, kes sellises seisukorras ja nulloriginaalsusega auto taastada võtavad ja sellega veel ka tööd teha tahavad, kuigi samal ajal sama raha eest saaks ilmselt masina, millega kohe väikese kõpitsemisega sõita saaks.

Jõudu selles hulluses Teile!

Muide, minu tagasihoidlik arvamus - "johhaidii mis koormaid" kannatavat raami ei ole sügavat mõtet ehitada - kole raske ja robustne tuleb. Ehita raam, mis kannatab vajaliku suurusega koormaid. Vinklite asemel kaalu erinevate profiilide ja kandilise toru kasutamist - tuleb kergem ja tugevam. 
  Vabandust- ma ei tulnud selle peale, et kes ise pole teinud, ei saa lõpuni aru mida mõtlesin.
Vinklitaolise painutatud profiili all mõtlesin tugevduslappe ala- ja ülaserva  juures jätku kohas, pikkusega nii 300...400 mm.
 
Tehes uuest materjalist, soovitaks võimaluse korral terast tõmbetugevusega 580 MPa või rohkem, siis ei pea kaalu lisama, aga kandevõimet masinal jagub.

Head indu masina ehitusel!
Palju sel treilal üldse täismass on, kas jääb 3500kg sisse, või on vajalik C-kat ?
Täisplaat on väga hea mõte aga arvesta ,et hüdrodetailid jms võtab ära kandevõimet. Mis masina täismass on ?
Lehti: 1 2