automoto.ee foorumid

Täisversioon: "Nutumüür" vol2 ehk kas kellelgi on veel ka selline vidin ülearu?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Materjali ja koostöökvaliteedi osa ei oska tõesti hinnata... väliselt on nad samasugused - tõesti on, pilti ei hakka panema.
Nägin ka IKH narre versiooni, millel on juba sisseehitatud teleskoop käepide... kuid see on ikka tunduvalt raskem, kui tavaline. Pikendus on 10-15cm ainult, samas kaalu annab liiga palju juurde. Kaalu tõus muudab asja kasutamise ebamugavaks, kui vaja kuskil ebameeldivas poosis mitmeid mutreid/polte keerata...
Narre käepidemet lisa toruga pikendada... no jah... toruga pikendamise osas peab ikka olema fikseeritud nurk või spetsiaalselt diasinitud suurema jõu rakendamise võti.
Narre käepide on üldjuhul disainitud nii, et normaalse inimese käejõuga võtme süsteeme katki ei murta.
Las inimesed pigem küsivad kellelgi ülearuseid asju endale edasi... 
Kui narre teemat vaja arutada siis moded võiks siit selle arutelu korrektsemasse teemasse tõsta.
Ok, narre osas siis teema lõppenud,
Vaja VW LT-28D 1976-80a. Perkins 2.7l.( Perkins 4.165)  diiselmootoriga variandi mootori tühikäigutrossi. Võibolla ka uuematel mudelitel kasutuses. Pikkust 2m.16 cm.

[Pilt: 251165679e19df_l.jpg]

[Pilt: 25116565264cf3_l.jpg]

[Pilt: 25116569509ae9_l.jpg]

On muidugi ka selline võimalus,et selliseid trosse kuskil lademes aga näe mina ei tea ja ei oska ka uurida.... Smile  Võibolla keegi targem oskaks ka selle mulle välja sebida?
Antud tross läheb kohe käiku aga vaja veel teist samasugust.

Tänan!

tel.56 95 60 13
Kui Mercedese vääristamine Gazooni või Kamazee-tüüpi sõiduki trossiga suuremat sorti pühaduseteotuseks ei klassifitseeru, võib sisse põigata Pirni uulitsas paiknevasse UAZ-iku butiiki. 

Andestust. Mercedes paluks lugeda VW-ks. Mul seostub LT paukselt Sprinteriga, siin on tegu aga originell- ja ürg- LT-ga.
(11-11-2017, 19:43 PM)Kadjakas Kirjutas: [ -> ]Andestust. Mercedes paluks lugeda VW-ks. Mul seostub LT paukselt Sprinteriga, siin on tegu aga originell- ja ürg- LT-ga.

Just. Esimese otsa LT-ga. Vaat et ühest kõige vanemast mis veel alles...arvatavasti. Smile

T.
Vajan hädasti ühte pikka väntvõlli, soovitavalt koos hoorattaga.
Margil ja kulumisastmel, samuti kasutuskõlblikkusel või välimusel vahet pole. Tähtis on pikkus. Mida pikem, seda parem.
Oleks vaja väikest ketas granulaatorit. Kahtlen, et sellist asja kellelgi vedeleb, aga miks mitte. Iseenesest üsna lihtsa ehitusega. Või kui on ka mõni meistrimees kes suudaks mulle selle valmistada võib kirjutada peeter.paaver@gmail.com

diameeter maksimaalselt meeter, soovitavalt vähem ja pöörded ca 20 rpm ringis.

https://www.google.ee/search?q=disc+type...77&bih=666
Ennem kui hakkan kuldsetbörsi piinama, küsin ega mõnel foorumlasel ei vedele kahte Odessa adra tera,millel on sisseehitatud peitel?
Sobib nii 4 kui 6 hõlmasele.
Illustratiivne pilt ka,kus on näha otsitav tera:
[Pilt: 337840414_2_644x461_plug-polunavesnoy-pp...grafii.jpg]
Kas kellegil Tartu või Elva lähistel mõned suured aknaklaasid on üle? Vähemalt meeter-korda-meeter. Oleks nimelt vaja mõningaid toorikuid juurde, teinekord hea lõigata vajadusel. Hetkel üks suurem autopilt on raamitud aga klaasi vaja, nädalavahetusel ei osta ka seda kuskilt.

mlsluik@gmail.com   või PS
(18-11-2017, 00:10 AM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Kas kellegil Tartu või Elva lähistel mõned suured aknaklaasid on üle? Vähemalt meeter-korda-meeter. Oleks nimelt vaja mõningaid toorikuid juurde, teinekord hea lõigata vajadusel. Hetkel üks suurem autopilt on raamitud aga klaasi vaja, nädalavahetusel ei osta ka seda kuskilt.

mlsluik@gmail.com   või PS

vana eriti veneaegset ei lõika enam suurt midagi,puhas loterii.
(10-11-2017, 22:50 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Vaja VW LT-28D 1976-80a. Perkins 2.7l.( Perkins 4.165)  diiselmootoriga variandi mootori tühikäigutrossi. Võibolla ka uuematel mudelitel kasutuses. Pikkust 2m.16 cm.

[Pilt: 251165679e19df_l.jpg]

[Pilt: 25116565264cf3_l.jpg]

[Pilt: 25116569509ae9_l.jpg]

On muidugi ka selline võimalus,et selliseid trosse kuskil lademes aga näe mina ei tea ja ei oska ka uurida.... Smile  Võibolla keegi targem oskaks ka selle mulle välja sebida?
Antud tross läheb kohe käiku aga vaja veel teist samasugust.

Tänan!

tel.56 95 60 13
Jäi selline silma (pikkust ei tea), ehk sobib?
https://www.pmkaubamaja.ee/et/aiakaubad/...-1397.html
(10-11-2017, 02:55 AM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Ksf Saarrand! Kardaani soovitaks ikka uue osta. Kui taldriku(te)ga laialiviskajaga, siis omast kogemusest küsida veel selline kardaan, millel ühte otsa vabajooks sisse ehitatud. Saime uue poolakaga aasta toimetada, kui tühjakssaamisel midagi valesti tegime ja  õrnukese reduktori korpuse inertsiga tükkideks lükkas. Samast Talutehnikast üritasime uut reduktorit tellida- nädala pärast oleks kohal olnud... Hind pool külviku oma siis...  Samas pakuti uut poolakat, küll ainult 200 kilo mahutavat. Uurisime- see ju täpselt meie oma, ainult torbik pisem. Maksime 350 euri(meie 500 kg`ne maksis mullu poole rohkem) ja valisime lollikindla e. vabajooksuga kardaani juurde. Kodus tunniga  torbik vahetatud- poldiaugudki klappisid!

Oleneb millise traktori ette paneb,kui jvv ainult on-off siis küll siduriga aga muidu pole mõtet raha raisata.
(20-11-2017, 17:15 PM)Walter Kirjutas: [ -> ]Jäi selline silma (pikkust ei tea), ehk sobib?
https://www.pmkaubamaja.ee/et/aiakaubad/...-1397.html

Tuli välja,et selle trossi pikkus 1482mm. Kahjuks lühike. Tänud igaljuhul.
T.
On tarvidus suurema 3f mootoriga käia järele. Võib olla nõukaaegne ja ilma käiaketasteta, aga kindlasti kahe ketta (300-400mm) jaoks.
..

Olemas, tänud lp. ksf.
Kas kellelgi gauja vasakut vänta on müüa?
Tere

Kui kellegil on ülearu veneaegne väike lauapuurpink, midagi sellist siis oleks vägagi huvitatud
[attachment=66516]

Meelis
(20-11-2017, 22:51 PM)hulgus Kirjutas: [ -> ]On tarvidus suurema 3f mootoriga käia järele. Võib olla nõukaaegne ja ilma käiaketasteta, aga kindlasti kahe ketta (300-400mm) jaoks.
Tasuta ei taha, aga 3 kohalise numbri puhul peab juba tummine asi olema.

Asukoht soovitavalt L.Eestis, mida suurem-raskem, seda Tartule lähemal.

Mul on üks mingi ise-ehitatud 3f mootoriga käi üle koos käia kettaga, hind 50€.  Ehk kellegil vaja. See on kahjuks vaid ühe kettaga. Asukoht Tartumaa, Elva vald, Kaimi, Kavilda ürgoru idapoolne nõlv :Big Grin
Kirvest olevat hästi teritanud.
Ehk vedeleb mõnel ksf-l kusagil garage nurgas mõni väiksemat sorti diisel, vahemikus 9-15 HP, elektristarter oleks rosinaks tordi peal. Kaalult kuni 100 kilo. Omadused, mis ületavad vanametalli väärtust, hüvitan.
Vajalik oleks soojendusspiraal mille saab sukeldada vedeliku paaki (otstes tihendid ja mutrid). Paigalduseks siis vaja puurida 2 auku anumasse - ehk midagi sellist nagu oli veneaegsetel veekeedu kannudel (pilt all). Nüanss et peaks töötama 12V pealt ja võimsus minimaalne (ka 100w oleks ok). Heameelega ostaks uue kui keegi oskaks viidata kes/kus müüb. Tänud ette!
[attachment=66644]
(28-11-2017, 13:52 PM)Walter Kirjutas: [ -> ]Vajalik oleks soojendusspiraal..... Nüanss et peaks töötama 12V pealt ja võimsus minimaalne (ka 100w oleks ok)

[Pilt: p--12499--1-tagatule-pirn-12V-P21_5W-BAY15D-philips.jpg]
Meelis tubli, Meelis tark!
Samamoodi saab ka välispeeglitele kütet ehitada.