automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mercedez-Benz 409 1981
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Gaasihoob käib "tühja" kõigil mittepöörlevatel kõrgsurvepumpadel, kuna sellega pingutatakse vaid regulaatori vedru. Kui suretusmembraan on "põhjas", on pump tööasendis. Seiskamiseks imetakse membraan "üles" ja vedru tirib selle alla tagasi vaakumi kadumisel. Nii tagatakse mootori töö ka rikke korral.

Kas kõver plekist hoob kirjaga STOP on pumba küljest võetud lammutamisel või oli keegi "ebavajaliku" juba varem eemaldanud?

Enne KSP laialilõhkumist oleks olnud paslik veenduda etteanderõhu olemasolus KSP peas. Regulaatorid kõngevad harva, oluliselt tihemini on läbi mädanenud surveklapi vedru või ikaldunud etteandepumba klapid. Kui pole umbes pooleteistbaarist ettanderõhku, ei ole ka etteannet loota.
Seda stopi asja pole küljes olnd. Aint väiksema kaane kakkusin küljest.
Lisaks on tal mootoripoolses küljes miskit tagasivoolu vms väiksem stuts, piduritoru otsaga, nii kui filtrisse kütet valasin hakkas läbi pumba sealt jooksma. Asukoht ka täiesti mootori vastas. pea tagasivool sellest kohast ülevalpool ja suurem stuts kütusefiltri korpusesse otse tagasi
Kütuseringlus paaki käis ketramise ajal, torudesse aga midagi ei löö
Lehti: 1 2