See on aastaid müügis olnud. Nüüd siis õige omaniku leidnud. Igal asjal ikke oma koht olemas, edu ehitamisel.
transpordipilt on päris uhke - vedaja ja veetav paistavad suht ühest "kaalukategooriast" olevat. See on visuaal.
masin kah huvitav. Kusagilt kurdude vahelt kumab mul, et kütusetüübi muutmine passis vajab ilmtingimata ümberehitusega seotud (fomaalseid) toiminguid. St et ei ole lihtsalt mootorivahetus, mille puhul mootor asendatakse samale kerele tehases paigaldatud teise mootoriga ning registripidaja vaatab lihtsalt üle ning väljastab uue passi. On mu mälusopil õigus?
kas passis on ja jääb kohtade arvuks 2 (või 3)?
Passis 9 kohta ja diisel juba sisse viidud. Vana sinine pass veel
Keegi rehvimõõte oskab välja pakkuda?
16 tolli velg ja üsna kitsas. Hetkel mõranend vene rämps peal, mustrijärgi pigem offrõudiks mõeldud
(26-05-2015, 17:14 PM)Jossu Kirjutas: [ -> ]Keegi rehvimõõte oskab välja pakkuda?
16 tolli velg ja üsna kitsas.
6.50R16
Kas väidan valesti, et olümpiaks 80 aastal tõi "Tamro" Tallinnasse liikuva med transpordi mis oli ka näitusel lauluväljakul. samad mersud ju sellest ajast+ paadid ja kärud lisaks... + UAZ baasil laibaveo masin ja külmutusega RAF ???
Ja kui viimast postitust veidi edasi arendada, siis oli kiirabiautosid (reanimobiile) kokku 3, autod läksid Tallinna, Tartu ja Narva. Tartu kiirabiga juhtus Aardla ristmikul vilkuritega sõites liiklusõnnetus, kus auto paiskus avarii tagajärjel kummuli jalakäijatele peale ning hukkus vist 2 inimest. Auto remonditi ja vahetati Narvaga ära.
Ja veel täienduseks, et Tallinna oma oli veel mõni aasta tagasi Mustamäel kasutuses miskitviisi kohalikuks transpordiks.
ida virus padaoru kandis seisab üks selline-arvatavasti laip .vajadusel viskan kordinaadi
ega ma nüüd muidugi kindel pole.
aga tolleaegses mersu reanimobilis olen kliendina sõitnud ja minu meelest siin jutuks olev näikse ikke pisut teine massin olevat.
Kiirabile on paigaldatud lisalaadimissüsteem läbi välise akulaadija, mis ühendatakse seisu (valvesoleku) ajaks lisajuhtmega juhi istme küljes olevaga pistikuga, et tagada kiire käivitus ning akud oleksid alati laetud, kuna elektrisüsteemis on väga palju energimahukaid tarbijaid (valgustus, soojendus, ventilatsioon, meditsiiniline aparatuur).
Kas päritolu kohta andmeid on? 1990.-datel sisse toodud või ongi tegu ikka selle (algselt Narva) kiirabiga, mis purukssõidetu asemele Tartusse toodi 80.-datel? Ehk siis üks kolmest "Olümpiakiirabist".
Taolise kerega meditsiinibusse on eestisse toodud kindlasti rohkem, kui kolm. Eesti vabariigi alguspäevil toodi neid päris palju siiamaale. Ühel Lõuna-eesti haiglalgi oli neid kolm. Tõenäoliselt neli. Mitte korraga, vaid eri aegadel toodud. Nood konkreetsed masinad olid oma nooruspäevil sõitnud mitte kiirabi, vaid olid
Deutsches Rotes Kreuz
omad, vanad, kuid läbisõit 100 000 ümber. Oli nii bensiini, kui diisliga. Ka mujal meditsiiniasutustes liikus taolisi. Seega ei maksa väga kinni olla "olümpiateemas".
Kiirabivariandi kahest akust. Tavapäraselt on asi lahendatud nii, et üks aku toitis masina tavavajadusi, teine oli kongi, lisaseadmete ja lisavalgustite energiavajaduse tagamiseks. Teine võti võib olla lisaaku masslüliti tarbeks. Kõigil seda masslülitit ei olnud, paigaldati millegi pärast osadele masinatele.
Pilt kokpitist tõi naeratuse näole.... see mono raadio-makk "GRODNO" made in ussr
Kui kindel Sa selles mootori algupäras oled? Vähe liikus 2,4 mootoreid, millel sisselaskes drossel ja peal püsiõlitusega KSP. Samas - nii vana masina puhul on igasugused "parendused" võimalikud.
Vanade mersude kohta pead siis lugema välismaiseid foorumeid. Soome omas on palju tehnilist, kuid see onm teemades laiali ja keelt peab puhuma. UK omast leiab ka päris palju. Enim on infot muidugi auto emakeeles...
Kas hõõgküünalde jaoks on tõmmatav, vedrutagastusega lüliti ja kontrollspiraal armatuuris?
pole ju algupärane , vaid diiseldatud kunadi , mis veel paberites ei kajastu , vähemalt nii saan aru eelnevast jutust. arvaks selle 2,4 -ja väga hapu sellisele kerele , ka 3,0 on väga nutune isegi väiksema 309-sa vahel , sõitmiseks oleks sobilik 4,0 , mida vist 508.tel pruugiti . neljasajase kohta ei tea täpselt. tänapäeval vast oleks mõni 2,9 turbo aktuaalne , kui sõitmiseks teha , samas käis läbi väljend "baaribuss" , või midagi , niiet võibolla dünaamika pole prioriteediks .
Vinge projekt. Palju edu sellega!
Mis marki mootoriga on tegu? OM602?
(30-05-2015, 11:02 AM)Necro Kirjutas: [ -> ]...
Mis marki mootoriga on tegu? OM602?
Mark on kindlasti Mercedes-Benz, mudeliks suure tõenäosusega OM616.
Natuke nokitsetud. Ühepoole küljeaknad on ees. Mõtleme kuidas teisepoole lahtikäiv aken meisterdada. Esiklaas ootab tihendit.
Elektri sai käima, mootor käib ringi kuid pump ei löö. Oleks nigu suretus peal, membraan põhjas kinni, st gaasihoob käib tühja. Võtsin siis pumba kaane maha, aga aru ma ei saanud mismoodi see membraan ära käib, hoiab ta kaant kinni. Aidake targemad paluks!