automoto.ee foorumid

Täisversioon: Imelik kilin
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mis asi võib teha mootori kilinat? Klapid pole. Kas saaled? Kui saaled kas siis peaks ölirõhk ka ära kaduma? Mis öli seljuhul soovitate kasutada? Hektel on 10w-40 poolsünt minuteada. Kas vale süüde võib seda teha?
Kepsusaale võib küll kiliseda, raamsaale pigem koliseb. Kulunud saaled õlirõhku ei mõjuta.
Vale süüde ei tohiks mingit häält tekitada. Hiline süüde tekitab detonatsiooni, aga see ei kilise.

Kardan, et sul võibolla mingi mutter mootoris lahti, ning lendab kusagil all ringi...

Samas - võibolla kiliseb mingi muu detail, mis on mootori küljes, mitte sees?!?
Mutter pole kindlasti. Mootorist tuleb heli. Saaled mõjutavad survet!!! Ja ka süüde pidi sellist asja tegema. Enne uurin kui uued saaled ostan.
Pidevalt kiliseb või ainult mingitel teatud hetkedel?
Teatud hetkedel. Reegline kõrgematel põõretel.
laplander Kirjutas:Teatud hetkedel. Reegline kõrgematel põõretel.

Kindel et saaled. (raamsaaled)
Ja ainult vahetamisega ei päästa . Peaksid väntvõlli ka remontmõõtu lihvima kuna vänt võib ellipsis olla.
(omal nahal järgi proovitud)
laplander Kirjutas:Teatud hetkedel. Reegline kõrgematel põõretel.
****************************************
2päeva tagune kogemus kepsusaale. Kas kostub ülevaltpoolt või altpoolt?
Samas võib ära olla ka klapi juhtpuks(pooleks,pesas lahti).
Halvem juhus kepsusõrm.
Need olid mustad stsenaariumid. Loodan et mingi detail lahti.
Oleneb palju masin on läbi sõitnud. kui üle 200 t, siis arvatavasti saaled.
Kui kilin tekkis järsku ja /või mootor vähe sõitnud, siis pole saaled, vaid on midagi lahti läinud või mingi pisikorratus (süütemoment, ventika rihm, geneka, veepumba jne laagrid) vms.

Saalede kulumisest tekkiv kolin ei tule üleöö, vaid tasapisi ja kui autut reamontimata edasi kasutada, siis ühel hetkel lööb päris hulluks ja õlisurve ka maha. Siis on remont keerulisem -- väntvõll ellipsis ja kõver.

Kolvisõrm teeb rohkem tiksuvat kaksikheli.

Võta kordamööda silindritelt küünlajuhe maha, kui siis ära kaob, siis ikkagi sõrm või saaled => mootor laiali, väntvõll lihvimisse, remontsaaled.

Endal ka praegu garaaz\'is mootor laiali, saalede vahetus.
Praegu paras aeg remontimiseks, ilmad soojemad, aga suvi veel kaugel.
mondeo kilises-tiksus ka üksvahe. hääl tuli välja pärast hammasrihma vahetust, enne oli õrnemalt. selgus, et tegu oli hammasrihma rullikuga. muidugi mondeol on see süsteem vist natuke teistsugune ja igasugu hääled on erinevad. see kilin tundus ka mootori sees olevat, suur üllatus oli, et hoopis mootoribloki kõrval olev rullik.

u.
/niisama tark/
Minuarust tikus rohkem. Kas peab kindlasti rem möötu panema? Mis öli oleks soovitav kasutada? Läbisõit 195000. Koguaeg kolisenud aga nüüd hakaks huvitama mis see on. Veepump on uus.