automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mille vänt?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Selline vänt jäi vanaraua kokkuostus pihku. Võrdluseks on GAZ vänt,kuid mis masinal nii pikka vänta kasutati? 
Ise ei oska välja mõelda,mis masinale nii pikka vänta on vaja!
[Pilt: 010899248783b55.jpg]
Ikka auto vant,mitte hobuse oma,arvan et Ta 6,ta 9
Mõni veok või buss, mille mootor asub kabiini all, ninast suhteliselt kaugel. Paz-672 äkki?

A.
Nii palju kui ma seda eset uurisin siis kasutatud teda peaaegu polegi ja ainult jutt "Belarussi" sinist värvi oli õhe külje peal ja see ongi kõik.
Jään arvamusele et ikka Tartu Ta,olen saanud kunagi tutt uue TA ja vänt oli nii pikk et oi oi.
tundub justkui jämmum ka olevat. kas ikke sama käbi otsa istub?
vints vist ka vähemasti nõnna pikka vänta ei nõua.
Vänt sama jäme ja sama otsaga nagu GAZil ja puhta vabriku töö ei ole keevitatud pikemaks.
TA- busse-furgoone valmistas Tartu. Alusvankrid koos kabiiniga toodi Gorkist. Komplektis oli ka võtmete komplekt koos ( originaal ) käivitusvändaga. 
 Loogika ütleb nüüd, et venemaa avarustes ei tehtud TA tarvis ülipikkasi käivitusväntasi, vaid selle vända keevitasid pikemaks Tartu kuliibinid. Ainukesed pikad vändad, mis on tehasest tulnud on UAZ ERAZ RAF ja PAZ ile kuuluvad.
  Tehnika valmistamisel kasutas venemaa olemasolevate masinate sõlmi ja varuosasi, sest sõja ajal on lahingutehnikat kergem remontida kättejuhtuvate osadega, mis sobivad kõikjale.
Pigem arvan ka,et tegu võib olla PAZ 672M vändaga.
ERAZil oli pikk vänt.
Eip.. see ei õle minu vänt Big Grin .
(30-07-2015, 21:56 PM)MAZ Kirjutas: [ -> ]Pigem arvan ka,et tegu võib olla PAZ 672M vändaga.
Tundub,et see sama asi ta ongi Wink