automoto.ee foorumid

Täisversioon: Toyota Corona Mark II
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Tere köigile

Ma veel päris uus siin aga otsustasin ka oma \"armukese\" siia ylesse riputada.
Masin siis Toyota Corona Mark II aastast 74. Peal kahe liitrine mootor (18R). Lisasi nagu eriti pole peale katuseluugi mille keegi tarkpea on suutnud sinna kunagi installida.
Ostetud sai auto 2 aastat tagasi ja siis ta seisukord ei olnud just kiita aga söitis.Kohe tuli vahetada esipidurid ja ka esituled kuna olid roostes.Hiljem läksid veel vahetusse mootoritihendid kuna ei jaksand öli nii palju sisse valada, isik kes vahetust teostas (endal pole vöimalusi) ytles et syda on korralik mis ainult röömu tegi.Edasi järgnes ölide filtrite jne. vahetus.lisaks tuli ka elektriku teenuseid kasutada kuna täistulede sisselylimisel suvatsesid muud tuled kustuda. Siis sai möned kuud röömsalt ringi vuratud, kuni ylevaatus löppes ja auto rahapuudusel seisma jäi. Peale aastast seismist erinevatel pöhjustel asi uuesti ette sai vöetud ja hetkel peaks auot kohe-kohe värvikambrisse jöudma.Hetkel veel vanad pildid ainult pakkuda mis peale ostmist vahetult tehtud sai, kuna ise viibin praegu vennasvabariigis kogemusi omandamas ja pole autot veel näinud aga aprilli algul on oodata ka uusi pilte Smile

suur
sisu
kylg
kylg 2

see tobe kadaka kile on loomulikult eemaldatud ja ka tagatuled sai imekombel terved leitud ja asendatud.(piltidel veel vanad)
Kahjuks laptopi klaviatuur pole just köige kodusem seega palun möistvat suhtumist .
Kommentaarid ja kysimused teretulnud.
Stiilne auto ja kiitus inimesele, kes ka vana jaapani rauda hindab!
TänudSmile
Eks ta natuke raske ole, sest kohati ikka ulmelised hinnad juppidel uksetihend mingi 1200 jne. ja samas plokikaane tihend maksis vist 20 eeku.Hetkel otsingi soomes meeleheitlikult möningasi juppe, sest siin see auto suht levind ja minu omagi siit toodud ja kunagi uuena ostetud.
Kaks pilti veel mis enne ununesid

eest
tagant
tutav auto kust ossid?
Auto toodi viljandisse 95.a ja on seal olnud mina ostsin ta viljandi lähedalt Vana-Vöidust kus ta oli umbes aasta olnud.
haruldane masin eestis nüüdseks juba, ja seda enam haruldane, et kroomjubinad näikse päris heas korras olevat Smile päris imelugu, arvestades vanust ja et Soomest ning et pea 10 aastat eestis juba.
Pealegi näikse neid kroomtükke olema rohkem kui tavaliselt - bensuluuk, tagakapoti käepide, ilustus esikapotil.
Üldse on raske phta saada, kas see on tootmisajaga 72.01-73.08 mudel või 73.08-74.08. Iluvõre ja stange järgi oleks pigem varasem mudel. Võib olla muidugi mingi kompott tehtud saadaolevatest jubinatest. Ega ma kah väga täpselt ei tea, vvaatasin lihtsalt www.crown-corona.org lehekülge.

aga nende kroomjuppide kohta uuri kindlasti (siit mõne spetsi käest), kuidas neid kõige parem kaitsta oleks, võibolla seestpoolt mingi mastiksiga kokku teha vms. Praegu ju hea võimalus nikerdada, kui masin värvimiseks laiali.

teet, fännab toyota crowni
Jah selle ajastuga on natuke segane lugu kyll.Tagatuled kindlasti 73-74 generatsiooni omad esivöre kohta ei ole kindel aga peaks sama olema.Tean viljandi ligidal yhte 72-73 generatsiooni oma seismas ja sellel sissepoole tagatuled ja iluvöre teine.Kui teda muudetud on siis juba soomes sest siin pole tal midagi muudetud peale katuseluugi Sad Keretyyp on igatahes rx12.Pealegi muutus 70-74 iga aasta midagi auto juures, seega raske pihta saada.Aga keegi targem vöiks kyll kroomi hoolduse koha pealt nöu anda Smile
Eilse seisuga siis auto värvitud ja hetkel käib siis komplekteerimine, tegemist veel jätkub kuna tagasild kipub undama yle 50km/h ja osad iluvidinad tahavad taastamist/vahetust, aga eks köik jöudumööda Smile
mu sõbra isa tuttav tahdis et seda keevitada aga vist ei tasund ära. siis pandi see auto müüki kuskil 3000 auto seisis päris pikka aega sõbra juures
oi oi oi su auto ikka jube tuus. Eest nagu Pontiac Firebird`68, Küljepealt ameerika 60`ndate lõpu 4 ukseline laev, Tagant nagu Pontiac Trams Am`74. Mulle see masin kyll meeldib, ära tuuningut kyll tee. Keep goingCool
ohhoo!

oma 10a tagasi sai uudistatud üht Coronat (mark I ilmselt) - tiivad kõik plastmassist (klaaskiud), istmed sõna otseses mõttes õlekotid. Välimuse poolest konkureeris 2CV-gaSmile

aga su masin vist juba moodsam? Päris haruldane asi! Kena kah pealekauba. Tegelikult tahtsingi pärida, palju masina keres plastmassi on?

moototor tahab pliiga kütust?, samas vist päris levinud teine? Võimsus-soovi korral on ilmselt võimalus 2nukaga kaas peale kruvida - tagaveolised ju suisa nõuavad sedaSmile

jõudu!

teet,
armastab taoliste jaapanlaste väljanägemist
Tutt kas sa tunned auto eelmist omanikku? Minuteada on plastikust ainult iluvöre ja tagatuled muu köik ikka ehe plekk vöi kroom Big Grin Tuunima seda autot ei hakka kindlasti mitte, kui siis ainult tulevikus väike kroomvelg.Mootor on jah nati lahja aga jöudu jätkub, ise tahaks saada 2.3 R6 sellele mudelile on paigaldatud seda.

Aitähh köigile kommentaaride eest Smile

PS s-teet siiski ma arvan et auto juba järgmine generatsioon kui 73.08-74.08, leidsin yhe samasuguse soome toyota clubist: Corona kuigi sel ka pole niipalju kroomi,muide kui ma ostsin auto siis tal tagaluugil märk oli luxus, ei ole kindel kas sel asjaga midagi pistmist vöi oli niisama topitud
omaniku ei tea aga sellel autos oli väga kõva cd makk ja pagasis oli kas s90
ilmselt see sama köva cd-maki omanik siis löikaski originaalraadio välja armatuurist ja muidugi nii osavalt et 1,5 maki suurune auk jäi järele :mad
Vahepeal sai siis möningaid hinnapäringiud tehtud ja ikke huvitavate numbritega yllatatakseSad Elke autost siis esimene:

Osade hinnad on siis järgmised:

esiukse tihend vasak 1073.-
parem 1073.-
tagaukse tihend vasak 1032.-
parem 1032.-

välispeegel vasak 566.-
parem 566.-

tihend on kallim kui pea kaks peeglit kokku

palju meelierutavam meil tuli aga suure lombi tagant

get a Weber 32/36 $280 this is the upgrade carb
I am sure your carb is not in great shape
this is the easiest upgrade and cheaper than a stock carb

Peab vist panka röövima minema siin soomesWink
Ma otsisin oma escortile aasta tagasi küljeklaasi allserva käivaid tihendeid. Tagumise küljeakna alla käiva paarikümmnesendise jupi eest taheti umbes sama ulme hindu saada Sad
Mismoodi sa alts selle probleemi lahendasid? Huvitav kas mingi teise auto tihendit annaks kasutada, mul juhiukse kyljeklaasi allaserva käiv tihend ka läbi. Oleks et see 1kilo oleks köikide tihendide eest uksel siis veel kuidagi pigistaks silma kinni
Vahepeal siis uut infot. Auto on värvimisest käes ja yldkokkuvöttes vöib rahule jääda, probleemid algasid muidugi suht kohe ja suurim neist hetkel see et juhiuks on kinni peale tanklas uste lukustamist ja ei suvatsegi avaneda Sad sellest tulenevalt pole ka ylevaatusel käinud. Pisemaid probleeme jätkub ka: Auto ei taha käivituda soojast peast, samas lykates läheb kohe ja kylmast peast vötmest. Suunatuled kipuvad kohati streikima(yhele poole vilgub teisele poole mitte,see tuleb osaliselt ka sellest et kang ei jää yhele poole sisse aga peaks siiski vilkuma,ohukad töötavad) ja muidugi vihale ajab et see kes keevitas ja värvis suutis ära kaotada öhupuhasti kaane ja yhe iluliistu mis ajab ikka vähe vihale. Seega valmistan hetkel pettumuse ja pilte ei paku nagu lubatud sai, kui olen maha rahunend löpuks ja tahan jälle autot näha siis teen ka pilte.
redeagle Kirjutas:Mismoodi sa alts selle probleemi lahendasid? Huvitav kas mingi teise auto tihendit annaks kasutada, mul juhiukse kyljeklaasi allaserva käiv tihend ka läbi. Oleks et see 1kilo oleks köikide tihendide eest uksel siis veel kuidagi pigistaks silma kinni
Sorry hilise vastuse eest. Lammaris soovitati mulle näiteks konkreetselt Mondeo vastavast tihendist lõigata. Siiamaani tegelikult asi lahendamata ja tihendite seisukorda vaadates, tuleb asi lähemal ajal tõsiselt päevakorda. Ega vist pead ka vaatama lihtsalt mingi kompunni lammutustes levinud masinate sarnases mõõdus tuhenditest. Suve poole tahaks kindlasti kuskil su autot ka lähemalt kaeda Smile
Jah eks ise olen ka möelnud et tuleb lihtsalt kombineerida mingitest muudest tihenditest ja suvepoole tahaks isegi tulla ja autot demoda, ehk kokkutulekul... Praeguse seisuga on lootust 2,2 L mootor saada doonoriks vöi isegi aiste vahele.
Käivitusprobleemidest ka lahti nyyd Smile Starteri tagumine puks oliläbi (10 eeku uus ) ja pidurid sai yle käidud. Hiljemalt esmaspäevaks siis saab uusi pilte ka.
Lehti: 1 2 3