Tere!
Väikene probleem on vörri vändasüsteemiga, nimelt summuti poolel, kus vändasüsteemi völli küljes on nuudid ja sinna peale käib see piduri süsteem, mis sinna nuutide ja piduri süsteemi vahele peab panema, et tagurpidi vändates masin pidurdaks?
vaata motokuuri , seal seda teemat värskelt käsitletud .
(19-08-2015, 16:51 PM)iceman Kirjutas: [ -> ]vaata motokuuri , seal seda teemat värskelt käsitletud .
Ei saanud päris täpselt aru sellest vedru lahendusest.
Kunagi kui selle Riga-11'ne sain, oli seal vahel selline kollakas plekk, mis töötas väga hästi selle metallakna vahel.
Nüüd on aga see aken ja plekk minema jalutanud.
Kahju, et ära kaotasin jubinad. Iseteadust ei taha ka eriti teha sinna vahele, kurb on see, et oleks saanud vörri täna juba töökorda.
keerdvedru lahendus on töökindlam , see messingplekk kippus murdekohast harjapidi poolduma , nappis ka jäikust. kui leida sobiva läbimõõduga keerdvedru , mingi 0,8 materjalist ja lõigata umbes 1,5-2 keerdu nõnda , et proofilis moodustub kiil , siis ongi lahendatud . tugevam vedru hoiab selle raamikese paremini tööasendis ja tagab hambumise .
tundub et sul ju asi peaaegu selge , on teada puuduvate osade välimus , raam on see suurem versioon , nagu r 13-el .
(19-08-2015, 21:48 PM)iceman Kirjutas: [ -> ]keerdvedru lahendus on töökindlam , see messingplekk kippus murdekohast harjapidi poolduma , nappis ka jäikust. kui leida sobiva läbimõõduga keerdvedru , mingi 0,8 materjalist ja lõigata umbes 1,5-2 keerdu nõnda , et proofilis moodustub kiil , siis ongi lahendatud . tugevam vedru hoiab selle raamikese paremini tööasendis ja tagab hambumise .
tundub et sul ju asi peaaegu selge , on teada puuduvate osade välimus , raam on see suurem versioon , nagu r 13-el .
Kas oleksite nii hea ja tore ja saadaksite mingi pildi mulle, kui Teil endal on selline nn kiil olemas?