automoto.ee foorumid

Täisversioon: Fiat Multiplikaator series I
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Nagu juba ühes teises teemas, (mis sujuvalt tekkis ühest kolmandast teemast), kiideldud sai, siis läbi oksjonimaagia sai soetatud seesugune värdauto. 
[Pilt: 1]

Asi toimus nagu ikka spontaanselt, miskipärast leidsin müügikuulutuse autoplius.lt lehelt ja edasine on ajalugu, keegi peale minu ei pidanud vajalikuks pakkuda ja nii ta öuele tuligi.

Eile sai vöetud suund tallinna nimelisele külakesele, et minna vaatama, mida siis üldse ostetud sai. Kaaskannataja Devildeville abiga seigeldud natuke arki vahet ja paprid korda aetud ning siis kodupoole tagasi juba tuliuue mahtuniversaalsportluksmasinaga. Kuna üksinda pole niisuurt autot mötet omada, ressursi raiskamine, siis jagasime temaga ka auto omanikustaatuse kohe pooleks ära, jagatud rööm vöi kuidas see oligi.
Esmamulje oli vägev, kunagi pole seeski sellises istunud, söitmisest rääkimata.
Koduni kulgesin järjest julgemas tempos, kuna esimeste meetrite jooksul miskit ära ei tundunud kukkuvat, löpupoole veidi ka kruusateed veel läbitud ja juhitavusega jäin üsna rahule. Seisma jäi kah vajadusel
Vigadest oli eile öhtuks siis teada kummaline kumin-vibra salongis kiirustel 80-90, alla ja üle selle vaikus.
Gaasi tallates muidugi hakkab kapotiall haige lehma häält tegema kellegi keenjuse poolt paigaldatud koonufilter, mis reisib kiirelt prügikasti kui originaalne öhupuhasti ja filter leitud saab.
Üldmulje, noh, eks oksjonipildid vast rääkisid enda eest. Kuid tegelikult on väljast parem kui piltidel, seest jällegi kordades hullem.
Ilmselt eelmises elus on multikas ka töömeheauto ametit pidada saanud, sestap on sisuplastid köik üsna nutuses olukorras ja istmed katkised ja räämas. Sellele abiks on olnud mingi uuemat tüüpi itaalia plast, mida saab küünega kihtide kaupa maha kraapida pinnalt jne.
Eks nendega saab tegeletud, oleks vöinud pörsaskotis diiliga ka palju halvemini minna.
Täna hommikul enne ülevaatuspunkti startimist:
[Pilt: 24314929c3404b_l.jpg]

Ülevaatus sai läbitud edukalt.
Pärastlöunat veel eemaldasin need isetehtud katuseraamid ja välimus paranes veelgi
[Pilt: 1]
Kusjuures, kuigi ma üldiselt pole suuremasi prügikotituuningklaasikiletamise fänn, siis sellele isendile musta kerevärvi puhul sobib päramine tooniring valatult. Homme püüan olla nii tubli, et riisuda üks doonor vajalikest pudinatest paljaks. Eksnäis, kuda õnnestub, sest pea on ju kataloogihindasid tihedalt täis Big Grin

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
väga uhke  Big Grin
(24-09-2015, 22:45 PM)90Deville Kirjutas: [ -> ] eemaldasin need isetehtud katuseraamid ja välimus paranes veelgi
Kohe alguses kildu viskama?
Edu sellel raskel teel!
Kas ülevaatusel tuli jälle standart küsimus - miks sa teed seda?
Palju oksionil peale maksti , et selle isendi ära vedasite ?
Andke andeks aga kui ma seda autot kunagi esimest korda tänaval nägin siis esimene mõte oli,et see auto on nagu rinnahoidja millele on tuled külge pandud. Big Grin 
Vähemalt pole ma ainukene, kellele sellised värdaretised "meeldivad". Sõbrad vahest vaatavad kui hullarikanditaati, kuid vähemalt on endal lõbus.
[Pilt: 24315841394e91_l.jpg]
[Pilt: 1]
Tänasega õnnestus võita itleritemaa oksjuunilt ka junntüki mudel mõõtkavas 1:43

[Pilt: 1]
võin pakkuda tervet mootorit kui vaja on  Big Grin
On olnud au korra elus ise ka sellist isendit lähedalt näha. Suu jäi imestusest tõepoolest lahti, ma tükk aega ei saanud aru, et kas see on mingi "samkompunn" või mitte. Ega ma siiani hästi ei usu, et selline isend reaalselt seeriatoodeti. Midagi on selle kõige juures justkui "hobuse unenäost" pärit. 
Ka lõunanaabritele pakub asi huvi...
Eilsega vahetatud möned rooliotsad ja lati kaitsekumm ning üks stabikakont, tehtud ka sillaregull
Samuti vahetatud süütepool, mille omast lollusest tapsin mootoripesuga...kuna see junn oli opeli oma, siis läks uus kah samasugune.
Veel ei ole aru saanud, kuskohast käigukast öli lekib, aga nüüd on ta puhas ja paremini vaadeldav.
Kasutan hetkel igapäevaautona ja palju halba öelda pole.
Süütepool on jah hell koht tal. Mina lakkisin originaali küünelakiga, et tekkinud praost niiskus sisse ei poeks
Inbreederite saare 1999-2000 müügibukletilt leidsin toreda reklaamlause:

"Makes sense on the inside."

Big Grin
midagi teha ei ole, millalgi jõuab iga autoomanik kõikide autode ema-ni, ehk fiat-ini, keegi ei usu seda, aga sinna jõutakse, siis arenetakse, ning jõutakse muude itaalia värdideni. näiteks  alma roomajad ja rasematid, aga jõutakse nendeni nii ehk naa
Mulle pole fiatid vöörad, esimene täitsa oma auto oli 133, seejärel 127 ja uno. Söbral oli almaroomaja 33 ja vahepeal kasutasin ka lanciat mingisugust, ei tule enam meelde kas prisma vöi delta. Köigil neil autodel on palju ühiseid jooni, nimelt kui ühega neist oled söitnud siis saad aru et nad köik on fiatid... Smile
Rasematit pole olnud omada ega ka söita, a mis seegi muud oli(80date autode vötmes) kui üks veidi paksem lancia.
Samas kui istusin opeli pealt fiati, siis oleks istunud kui tuleviku masinasse. Pedaalid liikusid sujuvalt, käigud lülitusid täpselt, edasi liikus ka ilma 6000 pöördeni mootorit ajamatta Big Grin ei kolisenud koguaeg ja nööri otsas polnud vaja pidevalt tõmmata. 
Mul on olnud võimalus makaroonidemaal sellie sees viibida. Kui nurga tagant välja keeras, oli esimene mõte: "No mida põrgut, see veel olema peaks?" Kuid seest üllatavalt avar ja kuna sõita tuli paar tundi, sellest osa ka kiirteel, siis lõppkokkuvõtteks ei saa kurta, 180+ pikkuse põhjamaa inemese jaoks oli ruumi piisavalt ja polnud sellist kilukarbi tunnet. Vaat sedasi. Pole küll päris selge, mis seeni kunstnik sõi, kui sellise disainis, kuid tänast tänavapilti vaadates taban end üha sagedamini avastuselt, et kõik uued autod muutuvad järjest sarnastemaks, ei mingit isikupära.
Soovin jõudu ja muretuid kilomeetreid Smile
Lehti: 1 2