automoto.ee foorumid

Täisversioon: Vahetatud: Chevrolet Van G20 Beauville, 1989, 6.2 diisel
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Pean tõdema, et pooleteise aastaga pole diiselmootor mulle siiski meeldima hakanud ja endiselt taban end pidevalt bensiinimootorist unistamas.

Seega, esmahuvi tegelikult polegi müük, sest eelkõige soovin vahetada samasuguse kerega, kuid bensiinimootoriga bussi vastu. Võib aga pakkuda ka Astrot, Suburbanit või üleüldse muid V8-bensiinimootoriga autosid. 


6.2 V8 diisel, passis 97kW, TH700.
Tumepunane halli triibuga.
1989
Passis viiekohaline N1.

Pooleteise aasta jooksul on bussi tehniline külg saanud üle keskmise heaks. 

Plussid: 
Vahetatud starter, generaator, pihustid 8tk, eelsüüteküünlad 2tk, termostaat, rihmaratas, klapikambrikaaned, mootoripadi, kütusefilter, ees pidurikettad, suportid ja klotsid; taga piduritrumlid, klotsid, silinder ning korrastatud backplate'd (tüüpviga, ajaga tekivad vaod sisse); tagumised amordid, stabikapuksid, pendelhoob, vaakumpump, üks tagumine pooltelg, rattalaager, tagumine numbrituli, klaasipesupump, juhipoolne aknamootor ja lüliti; uksetihendid terve ring; õlid-rihmad-jahutusvedelik. Samuti on mõlemad akud uued. 
Tööd on teostatud American Beauty's ning tööde kohta on arved olemas. 

Kevadel käigukast Imre juures remonditud. 

Miinused: 
- tagasild veidi undab. Töökoja hinnangul on olukord veel ok, kuid millalgi tulevikus siiski võiks mõelda korrastamise peale
- leidub läbivat roostet (rattakoopad, kaubaruumi põhjas mõned augud). Autole on kunagi kereremont tehtud ja üleüldiselt kere on tegelikult siiski veel üsna kõva, kuid tähelepanu nõudvaid kohti ikka on. Kriime-kraame ja muidu kulunud kohti on ka. Kuna tegu on 26. aastat vana autoga, siis on ka salong kulunud ja elu näinud
- püsikiirusehoidja töötab ebaühtlaselt. Võib-olla on tegu mingi vaakumiprobleemiga. 

___________ 
Auto on kasutuses igapäevasõidukina ning mais-juunis käisin ka 5500km Kesk-Euroopa ja 1200km Baltikumi reisil. Julgeks vabalt kasvõi homme jälle samasugusele sõidule minna. 

Ülevaatus kehtib 2016. aasta aprillini, ülevaatuse läbis ausalt. 

Registris N1 viiekohalise kaubikuna, salongis on 5 kapteniistet. 
Bussil on lukuga sild ning lisajahutus käigukastile (mägistel aladel sõitmiseks ning tihedal treileriveol kasulik). 
Esiklaasi kohal Lund sirm. 
Bussiga saab kaasa esiraua, salongi ja kaubaruumi vahele käiva võreseina ning tagauksele kinnituva redeli ja tagavararattahoidiku. 
Kütust võtab linnas ca 15 ja maanteel (90km/h) ca 10-11.




LINK kuulutusele koos rohkemate piltidega:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...rhash=b8ef

[Pilt: 74799243.jpg]

[Pilt: 74799253.jpg]

[Pilt: 74799263.jpg]