automoto.ee foorumid

Täisversioon: Sõidumeeriku kasutamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
(10-03-2017, 22:28 PM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ]Kas kauba veost saab kõrvale hiilida kui lisaks kastile on veokal ka kraana?

Ma uurisin, omal ka kraana+tagaluuk, järeldus oli lihtne: kast n---ui, parandus registriandmetesse: eriotstarbeline/kraana ja palun. Kuniks on enam kui (2m2?) pinda kauba jaoks, on masin veose veoks.
(10-03-2017, 22:56 PM)hulgus Kirjutas: [ -> ]
(10-03-2017, 22:28 PM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ]Kas kauba veost saab kõrvale hiilida kui lisaks kastile on veokal ka kraana?

Ma uurisin, omal ka kraana+tagaluuk, järeldus oli lihtne: kast n---ui, parandus registriandmetesse: eriotstarbeline/kraana ja palun. Kuniks on enam kui (2m2?) pinda kauba jaoks, on masin veose veoks.

Sul on kõige parem kui tekitad taha rambid on proovid registeerida autotransordiks mõeldud sõidukiks.... pääsed ühtlasi ka raskeveokimaksust nagu mul üks volli hetkel.
Tänan vihje eest  Rolleyes
(10-03-2017, 23:08 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]
(10-03-2017, 22:56 PM)hulgus Kirjutas: [ -> ]
(10-03-2017, 22:28 PM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ]Kas kauba veost saab kõrvale hiilida kui lisaks kastile on veokal ka kraana?

Ma uurisin, omal ka kraana+tagaluuk, järeldus oli lihtne: kast n---ui, parandus registriandmetesse: eriotstarbeline/kraana ja palun. Kuniks on enam kui (2m2?) pinda kauba jaoks, on masin veose veoks.

Sul on kõige parem kui tekitad taha rambid on proovid registeerida autotransordiks mõeldud sõidukiks.... pääsed ühtlasi ka raskeveokimaksust nagu mul üks volli hetkel.

Mu FL7 on ka eriotstarbeline ei ole ühtegi raskeveokimaksu arvet saanud ja ilmselt on tahhograaf ka kõige viimane asi, mis seal korda teha. Hetkel nagu augutäide armatuuris.
(10-03-2017, 23:08 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]
(10-03-2017, 22:56 PM)hulgus Kirjutas: [ -> ]
(10-03-2017, 22:28 PM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ]Kas kauba veost saab kõrvale hiilida kui lisaks kastile on veokal ka kraana?

Ma uurisin, omal ka kraana+tagaluuk, järeldus oli lihtne: kast n---ui, parandus registriandmetesse: eriotstarbeline/kraana ja palun. Kuniks on enam kui (2m2?) pinda kauba jaoks, on masin veose veoks.

Sul on kõige parem kui tekitad taha rambid on proovid registeerida autotransordiks mõeldud sõidukiks.... pääsed ühtlasi ka raskeveokimaksust nagu mul üks volli hetkel.

Lihtsalt aruteluks:
Aga kui sellelsamal masinal on haakekonks küljes ja sinna külge riputad kasvõi kastiga täishaagise. Kas siis on ikka eriotstarbeline või hakkab juba kaubaveo maik' man' tulema?

No näiteks nagu need Vene vahet uhavad autotransportöörid, kes alatasa Põlva all kraavi sõidavad.
Kunagi sai ühte sellist vaadatud, madala tiisliga kesktelghaagis oleks sinna passinud küll.

Või veelgi enda ihule lähemal, teemast pisut kaugem küsimus: eriotstarbeline, bussist ümber ehitatud sõiduk, ette nähtud (passi järgi) sõiduautode veoks. Kui ma kongi mootorrattaid täis panen, kas ma olen siis midagi rikkunud või mitte?
Mis aasta bussiga on tegemist?
Minu mäletamist mööda mängib ka see rolli, kuigi ei ole viimasel ajal seadust lugenud, kas ei olnud tegu mitte masinatega alates aastast 1985.
Tahaks loota, et härrad arutlevad siiski oma tarbeks kasutatavate masinate üle mitte teenuse pakkumisel kokkuhoiu nimel huiamise teemal.
(10-08-2017, 16:40 PM)miilits Kirjutas: [ -> ]Mis aasta bussiga on tegemist?
Minu mäletamist mööda mängib ka see rolli, kuigi ei ole viimasel ajal seadust lugenud, kas ei olnud tegu mitte masinatega alates aastast 1985.
Lugesin kaks korda teksti läbi, ja ei ole enam kuskil vanusepiirangut, st ka eelajaloolised masinad peavad tahhograafi omama? Mäletasin ka sama aastaarvu.
Üks huvitav erand on veel, 4 ja enama lapsega pered saavad piiranguteta kasutada 9-17 kohalist bussi oma tarbeks...Wink
(10-08-2017, 22:56 PM)hulgus Kirjutas: [ -> ]
(10-08-2017, 16:40 PM)miilits Kirjutas: [ -> ]Mis aasta bussiga on tegemist?
Minu mäletamist mööda mängib ka see rolli, kuigi ei ole viimasel ajal seadust lugenud, kas ei olnud tegu mitte masinatega alates aastast 1985.
Lugesin kaks korda teksti läbi, ja ei ole enam kuskil vanusepiirangut, st ka eelajaloolised masinad peavad tahhograafi omama? Mäletasin ka sama aastaarvu.
Üks huvitav erand on veel, 4 ja enama lapsega pered saavad piiranguteta kasutada 9-17 kohalist bussi oma tarbeks...Wink

Minu buss on aastast 1967. Pole kohtagi, kuhu tahhot võiks installida.
Õnneks on tehtud ümberehitus (kohaldatud sõidukite veoks), seega ei tohiks mingit kettajama karta olla, isegi kui mingid värdjad tuleks selle peale, et ka vanakesi sellega nöökima hakata.
Gaz 53, aastast 1989, täismass üle 7500kg.. pole ka kohtagi kuhu sõidumeerikut installida. Õnneks üle 50km sõite teha ei plaani.. Samas pole küll kuulnud, et keegi selliseid aparaate teepeal väga torkima tuleks, olgugi et õiguslik alus oleks selleks täiesti olemas. Teemaks olnud PAZ buss oma 1988 aastaga läheb arvatavasti sõidumeeriku kasutamise osas täpselt samasse kategooriasse. Või on mingeid erisusi veose ja reisijate veol seoses sõidumeeriku kasutamisega?
Kui täht-tähelt lugeda, siis ärilisel eesmärgil kasutatav autorong tm-ga üle 3,5tn peaks ka tahhograafi kasutama.

st. Transporterile Zubrjonok sappa ja kaupu vedama, ... ainult tahhoga. Big Grin
Kes kahtleb, et rasketehnika hobisõidukina on ulme, siis on näide. Minuteada ka siin foorumis seda varem lahatud.

http://tv.motors24.ee/uudised/uudised.php?uid=32144

See mees on Mati Kutser ja oma autole musta numbrit ei saa. Ekspertide arust peab haagis olema sile ja mõlgivaba... Kahjuks üritustel ja kaugematel sõitudel käimist pärsib tal küllaltki krõbe raskeveokimaks... Aga siiski, selliseid fanatte leidub! Tahhograafi seal mõistagi ei ole ega tule. Smile
(10-08-2017, 22:56 PM)hulgus Kirjutas: [ -> ]
(10-08-2017, 16:40 PM)miilits Kirjutas: [ -> ]Mis aasta bussiga on tegemist?
Minu mäletamist mööda mängib ka see rolli, kuigi ei ole viimasel ajal seadust lugenud, kas ei olnud tegu mitte masinatega alates aastast 1985.
Lugesin kaks korda teksti läbi, ja ei ole enam kuskil vanusepiirangut, st ka eelajaloolised masinad peavad tahhograafi omama? Mäletasin ka sama aastaarvu.
Mis teksti sa lugesidki? LS ütleb mustvalgel: mitteärilisel veol ei pea enne 1985 aasta 1 jaanuari tehtud masinatel meerikut kasutama. Mis veel segaseks saab jääda?
Pole tahhograafi teemaga varem kokku puutunud ja ei mõista, millest selline arutelu, kas võib või mitte. Kas asi on lisakulutuses tahhograafile või ei meeldi armatuuris võõras "kell", noh selline näiteks http://www.howardinstruments.com.au/user...ph-500.jpg
On valikus ka digitaalne
http://www.hydraulic.ee/files/stoneridge...high_2.jpg
Või on kartus, et äkki sõidate ketta "lõhki"?

Või peab see võõras "kell" kindlasti armatuuril juhi ees olema? Mäletan eelmisel kümnendil, ühel OÜ Galatoni Ford Transiti marsal oli tahhograaf hoopis salongi põrandal paremas nurgas ukse juures ja vähemalt kiirusenäit töötas paraleelselt armatuuris olevaga. Pole neid seadusi viitsinud välja otsida ja lugeda, aga ise paneks sobimatu asja kuhugi nurka, kus ta kedagi ei sega aga vajadusel ligi pääseb.
Asi selles et kui sul on tahhograaf küljes siis  võib ka politsionu su käest viimase 28 päeva kettaid küsida. Kui kasutad autot vähe siis on tahhograafi paberimajanduse korrashoiuga tükk tegemist ja järjepidevust vaja,kui on lüngad sees hakkatakse kohe riigi osakuid välja kirjutama   Big Grin .
  Kui aga viitsid seaduses tuhnida, siis võibolla leiad endale mingi sobiva klausli millega võid selle tahhograafi puu otsa visata ja jäävad ära täiendavad kulud ja mured seoses tahhograafiga. Kui sõidad autoga päevast päeva siis on see tahhograafi majandus muidugi  töö üks osa aga kui kasutad vanatehnikat ja sedagi harva siis on selle ketta ja puhkuselehtede majandusega tükk tegemist ja täitmist,lisaks sõidu ja puhkeaja jälgimine pluss veel seadusemuudatused millega pead kursis olema jne... Tahhograaf ei ole tegelikult ainult ketas sisse ja minekut.. Big Grin .

Pikk ja lohisev ja kutselised juhid naeravad selle peale aga vanade veoautodega see nii paraku on Sad .
(21-11-2015, 20:13 PM)zurik Kirjutas: [ -> ]Nii rääkides sõidumeerikust ning töö ja puhkeajast,soovitan teile kellel selle teemaga pistmist,raamatut "Sõidukijuhi töö-,sõidu-, ja puhkeaja korralduse" käsiraamat kus on kõik maakeeles kenasti kirjas kes ja millal peab meerikut kasutama. Big Grin 

See toob teemasse konkreetsuse ja välistab olukorra, et naised saunas rääkisid ning et keegi kellegi valeinfo pärast peab liikluspolitsei aktsiaid omistama. Big Grin

Link raamatule: http://www.ti.ee/fileadmin/user_upload/S...raamat.pdf

Kordamine on tarkuse vanaema Big Grin
(11-08-2017, 23:01 PM)Aare72 Kirjutas: [ -> ]
(10-08-2017, 22:56 PM)hulgus Kirjutas: [ -> ]..
Lugesin kaks korda teksti läbi, ja ei ole enam kuskil vanusepiirangut, st ka eelajaloolised masinad peavad tahhograafi omama? Mäletasin ka sama aastaarvu.
Mis teksti sa lugesidki? LS ütleb mustvalgel: mitteärilisel veol ei pea enne 1985 aasta 1 jaanuari tehtud masinatel meerikut kasutama. Mis veel segaseks saab jääda?

Ok,leidsin LS ja eelnevalt viidatud käsiraamatust üles. Eks see õhtal hilja üle realugemine on, nagu on.
Samas...
Kasutades 1987a. 18tn. veokit, keskmiselt paar korda kuus, trükingi kodus endale ise "tõendi tegevuste kohta", kus kinnitan, et mina tõendan, et mina pole, mulle kuuluva autoga kuu aega s---gi teinud. Ja kinnitan seda veel allkirjaga. Kusjuures formular siukest varianti nagu "pole midagi teha" välja ei pakugi
Lugesin kõik 6 lehekülge läbi ja asi üldjoontes selge, aga arusaamatuks jääb kuidas määratakse 50 km erisuse puhul "ettevõtte asukoht" eraisiku puhul? Ja kas selle eest saab trahvi kui meerik on jäänud puhkeajale, aga reaalselt näitab, et on sõidetud?
(06-01-2019, 23:42 PM)Valmet Kirjutas: [ -> ]Ja kas selle eest saab trahvi kui meerik on jäänud puhkeajale, aga reaalselt näitab, et on sõidetud?

Viimasel ajal kontrollitakse ja karistatakse küll seda puhkeajale jätmist. Varem oli suhteliselt ükskõik ja sõidetigi nii, et nupp oli kogu aeg puhkeasendis. Nüüd kontrollitakse, kuna laadimise, koorma kinnitamise jms ajal peab olema tööaja peale lülitatud.
(06-01-2019, 23:42 PM)Valmet Kirjutas: [ -> ]Lugesin kõik 6 lehekülge läbi ja asi üldjoontes selge, aga arusaamatuks jääb kuidas määratakse 50 km erisuse puhul "ettevõtte asukoht" eraisiku puhul?Ja kas selle eest saab trahvi kui meerik on jäänud puhkeajale, aga reaalselt näitab, et on sõidetud?

1: Asi lihtne: masina tehnilises tunnistuses omaniku (vastutava kasutaja) aadress kirjas. Või tehakse see su lubade järgi selgeks.
2: Kui vastad neile tingimustele, et ei pea meerikut kasutama, võib olla puhkeasendis. Vähemalt endal pole senini sellest probleeme olnud.

Samas - teel olles tuleb kõigeks valmis olla ja oma õiguste eest seista samuti.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11