automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz 69 A
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5
Millega mootorit värvisid?
Mootor sai värvitud tavalise hõbe aerosooliga,sest varasem kogemus olemas.Mustad
detailid Globo ,sellise odavamapoolse Saksa? värviga.Aastatepikkuse kogemuse olemas-
olul võin öelda,et mingit kuumakindlat pole vaja(ja polnud ka vanasti)Kollektor peabki
pruuniks põlema,sest nii ongi ehe.
Piduritorud lasid kuskil teha? mis oli umbkaudne maksumus? Tubli töö!
Piduritorud tegin ise uued.Nõuka-aegsest varust võtsin toru ja stutserid,otsa press on ise tehtud.Vasktoru
tuliseks ja kohe vette,siis on hea pehme painutada oma soovi järgi.Uued vedrukatted torude peale sain kaas-
aegsete uute G-53 torude pealt.Need on juba terastorud,mis pealt vasetatud.Seega polnud neid kahju
lõhkuda.Nii et midagi ei läinud tegemine maksma.Vaid materjalid maksavad.
Vahepeal sai uusi vidinaid otsitud. Põhiliselt kummidetaile ja kereplekke. 

[Pilt: IMGP1534_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP1535_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP1536_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP1537_800x600.JPG]

Õnnestus ka leida haruldased radiaatori ümbrisplekid ja mootorialune plekk (kinnitub parema külje alla raamile):

[Pilt: IMGP1538_800x600.JPG]

Veidi ka uusi kinnitusvahendeid ja spetsiifilisi seibe:

[Pilt: IMGP1539_800x600.JPG]



Järgmisena peaks minema kere juurde. Nagu ikka, tundub ka siin, et see masin on vähemalt viis korda Räpinas kap-remondis käinud. See oleks sama kurb uudis kui öelda paadunud Volgamehele, et tema Volga on kaks korda Koerus remondis käinud. Igalt poolt on keevitatud ja kellegi poolt isegi epoliimiga paigatud. Tööpunalipu Ordeniga V.I Lenini Nimelises Tartu Katseremonditehases Rahumäe tsehhis nii kindlasti ei tehtud. Aga mõned pildid ka:

[Pilt: IMGP1541_800x600.JPG]


[Pilt: IMGP1527_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP1528_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP1529_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP1530_800x600.JPG]


[Pilt: IMGP1532_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP1533_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP1531_800x600.JPG]

Käsi ei tõuse kuidagi seda keret remontima hakata. Tundub, et peab vist Uljanovskisse minema uue komplektse kere järgi...
See viimane mõte poleks sugugi paha. Täitsa kahju kohe sinust selle kere remontimise juures. Mul endal ootab ees sama töö paari aasta jooksul. Minu kere on kordades parem, kui selle teema isend. Kereplekid õnneks kõik olemas, et uus kere koostada.
Ma saan asjast nii aru,et pigem on konkreetse kere pildid siin selleks näitamaks osavate sossseppade kättetööd Big Grin
Või siis selle muster näidet.
Nonii, "Uljanovskis" käidud ja uus kere kodus. Täiskomplektne, st tähendab koos tendi, istmete, juhtmestiku ja kõige muuga. Huvitaval kombel ei olnud uutel keredel kaasas salongisoendust, tagatiibasid ja põhjamatte. Tegelikult ei pidanudki nii kaugel käima, sai ka kodusest Järve teenendusest, siis muidugi, kui ostuluba olemas ja suitsuvorst ning Vana Tallinn kaasas. 

[Pilt: IMGP1564_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP1566_800x600.JPG]

Kere on valmistatud 1985. aastal ja maksma läks see jama, nagu paberilt näha, koos teenustasuga 2258,28 rubla. Kuna kere on tegelikult 30 aastat seisnud ja värvi alla krunti pole kasutatud, siis tuli värv uuesti maha võtta ja uuesti alustada. Selleks, et uksed normaalselt liikuma saada, läks umbes 3 päeva. Vasak taganurk oli millegipärast ülevalt poolt 3cm pikem kui vaja (valesti kokku keevitatud). Sai punktidest lahti puuritud ja õigesti kokku keevitatud. Sai ka esialgu kohe raamipeale ära proovitud, et ei oleks pärast üllatusi. Mõningaid auke tuli kohendada ja gaasipedaali hoovastiku kinnitust veidi sättida. Samuti ei olnud võimalik esiakent avada, kuna hinged olid vale koha peale keevitatud. Need vead said kõik parandatud. Auto elektrijuhtmestik on uuemat sorti, st et läbipaistva isoleerkattega, mis korralikule autole ei sobiks. See saab välja vahetatud õige riidekattega juhtmestiku vastu. Mõned pildid siis ka enne värvi mahavõtmist ja peale happe- ja täitekrundi laskmist:

[Pilt: IMG_4635_800x533.JPG]

[Pilt: IMG_4637_800x533.JPG]

[Pilt: IMGP0812_800x600.JPG]

Nüüd tuleks kiirustada, et uueks aastaks sõitma saada.
Tere.

Ilus töö on tehtud.

Kas selliseid uusi kummidetaile on vaja.   

http://www.osta.ee/gaz-69-uued-rehvid-4t...src=search    

A.
Väga hea vaadata, tagantpoolt paistab veel huvitavaid sõidukeid. See viimane gaz63?
Mind huvitab,mis täpsemalt selle GAZ 69 taga on ehk kas see on GAZ AA või MM? Päris tagumine peaks olema esimesi GAZ 63-sid.
(17-12-2015, 19:02 PM)MAZ Kirjutas: [ -> ]Mind huvitab,mis täpsemalt selle GAZ 69 taga on ehk kas see on GAZ AA või MM? Päris tagumine peaks olema esimesi GAZ 63-sid.

Poritiivad viitavad AA-le kui valik nii kitsas on.
Ja esimesed 63-d olid sarnaselt 51-le puust kabiini ja kandilise katusega. Mis muidugi ei välista, et ka pildil nähtav on paberite järgi ürgvana.

Aga sellegipoolest tundub vägagi põnev garaazh olema piltidel.
(07-12-2015, 14:44 PM)Sidorov Kirjutas: [ -> ]Igalt poolt on keevitatud ja kellegi poolt isegi epoliimiga paigatud. Tööpunalipu Ordeniga V.I Lenini Nimelises Tartu Katseremonditehases Rahumäe tsehhis nii kindlasti ei tehtud.

Käsi ei tõuse kuidagi seda keret remontima hakata. Tundub, et peab vist Uljanovskisse minema uue komplektse kere järgi...

Kahjuks pean mainima, et minu oma nägi TÄPSELT samasugune välja ja evis TÄPSELT samasuguseid remondi"sümptomeid"!!! Igalt poolt jupikaupa keevitatud, plekid mitmest kokku siristatud ja tundub et gaasiga etc. Me natuke "Ilustame" tegelikkust - tahaksime, et selleaegsed töömehed oleks olnud paremad... aga ei olnud tihtipeale! 
Mäletan veel ka isa ameti-Mosset, mis ka tuli kapremondist kuskilt Venemaalt. Ka see oli ikka päris õudne... ja enne Mosset oli isal ametiautoks tehasest tulnud aga lihtsalt vanakeseks muutunud GAZ69, mis seisis paar aastat meil maja taga, enne kui EMP selle peale isa surma ära viis, ja see oli ikka hoopis teine masin, kui kapremondi omad! 
Üritan vastata.Tänan aksel73 rehve pakkumast,aga uued olemas ja tagavaraks ka üks jooks.Mina oma vanade
silmadega ei suuda aru saada,mille järgi otsustate,et taga on just 63 mitte 51?Tegelikult ongi 63 ja ülemineku-
mudel poolpuit kabiiniga(1955).Vahepealne GAZ on AA aastast 1935.
Kõrgus reedab.
Mitu kasutatud juppi hetkel küljes on?  Big Grin  

2015 aastal ehitatud autole ei saa ju musta numbritki  Big Grin
(17-12-2015, 23:04 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: [ -> ]...
2015 aastal ehitatud autole ei saa ju musta numbritki  Big Grin

Eks nüüd pädevamad parandavad, kuid ma ei näe piltidel massiliselt originaalist erinevaid detaile. Ning kui detail on originaalne, siis ei välista see Musta Numbrei saamist, olgugi koostetöö tehtud hiljuti.

Aga seda hindavad juba eksperdid. Cool
Ka tehases pandi autosid osadest kokku. Ja muide suure saladuskatte all ütlen,et lausa uutest osadest..... Big Grin  Ja ka tehase lattu sattusid ju jupid erinevaid teid pidi ja ma kujutan ette,et ega siis kohe ääsi äärest piduritrummel auto külge ei lennanud vaid ikka kuskilt laost. Ja pole ju vahet kas uus jupp on tehtud kohe või kolmkümmend aastat tagasi.Uus jupp jääb ikka uueks jupiks. Kui välimus sama originaaliga siis pole vahet midagi. Ja minuarust kõik tänapäeva autotaastajad ihalevad uute juppide järgi,tee mis tahad aga olen neid kõveraid 69 poritiibu pakkunud paljudele..... ja hakkab see jutt jälle pihta,et ainult uusi,ainult uusi.... Big Grin 
Härrased,laske eksperdil tööd teha... Rolleyes  
Austet Sidorov,kas mõni minu käest saadud kumm ka selle autu külge läheb?
(17-12-2015, 23:04 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: [ -> ]Mitu kasutatud juppi hetkel küljes on?  Big Grin  

2015 aastal ehitatud autole ei saa ju musta numbritki  Big Grin

MNT andmetel ei tohi ise juppideks võetud masinat või uutest osadest masinat kokku panna (eesmärgiga arvele võtta ja tänavaliikluses kasutada, mootorattaste näitel vähemalt). Samas õnneks musta numbri korral on vist erand tehtud et selliseid asju ka arvele saaks. Nii et kui mustale numbrile ei taasta ja dokumente olemas ei ole siis arvelesaamine ise osadest kokkupandud sõidukil legaalselt seaduste ja MNT järgi ei ole võimalik (mootorrataste näitel) kui just iseehitatud sõidukina arvele ei võta, aga siis juba tänapäevased tehnonõuded.

Aga käesoleva masina ehitamiseks jõudu, tervist, aega ja samuti ka paksu rahakotti! Tõotab väga kena pill tulevat ja eriti väärtuslikuks teeksid asja minusilmis  Tartu ARKT birkad, mis masina lausa "eestimaiseks" teevad.
Nii,tööpäev jälle õhtus... 
Vastuseks Mardile,et kasutatud osadest on praegu kindlasti küljes esistange,tagastanged.esitiiva kronsteinid,üks velg(varuratta),
käsipiduri varras ja võib.olla veel mõni väiksem osa.
Talupojale ka muidugi tänud uute rehvide eest,need on autol all.
Autol on kõik vajalikud riiklikud rekvisiidid(pass ja numbrid) olemas,nii et sellega ei tohiks probleeme olla.Kas remonditi 30 aastat
tagasi,või praegu SSSR aegsete osadega,ma ei näe vahet.Lihtsalt aasta number on teine.
Head laupäeva õhtut kõigile lugejatele...
Lehti: 1 2 3 4 5