automoto.ee foorumid

Täisversioon: 1982 Dodge Colt 1.6 karparaatar ja tomatikast
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8
Kuna ülivaatlusel käis sportmassinaga kodanik 90Deville, siis kõiksugu asjade tagamaid on ta ise vast asisem inime siin avama. Mina lihtsalt suurest elevusest särtsun ja riputan pilte hingevärinal Smile Niipalju oskan vaid lisada, et sisu ja välimuski said pestudkustudkammitud.
Kas said turbiiniluku tööle?
Ma pole lukku veel proovinudki taha lülitada ega juhet vedada, söidab selletagi hästi. Plaanis on, aga esimesed asjad esimesena.

Pesula ees seisab auto taga haapsalu turismirong peetrikese vagun, see ei kuulu legendaarse mopari muskelautoga komplekti

Ülevaatusel läks sujuvalt ja ilma suurema kobinata, midagi ülearu valesti polnud, gaasid olid korras(köikuva tühikäiguga mis autol etkel on olin selle üle väga imestunud), tagapidurid veidi nörgapoolsed, mis ka möistetav kuna ma pole neid torkinud, käsipidur ideaalne, ja tagumised sidemarkerid ei tohiks eestivabariigis pöleda tegelikult

Eksterjöör ja interjöör saavad praegu veidi lisahooldust et täiuslikkuseni jöuda, siis kleepsundus rallitarvis veel järjekorras.

Tagavedrud on väga väsinud, vötan järgnevatel päevadel ühe alt ja möödan üle, ehk leiab miskit asendust. Praegu seisab kohapeal nagu s..uv kass, perse maas ja nokk püsti.
Peetrikesega saab suviti mööda linna kulgeda ja ekskursioonijuhi toel tarkust koguda.
Turbiinilukule ehk paneb keegi kontrolleri kokku, muidugi juhul kui on võimalik kusagilt impulsi kujul kiirussignaal sebida. Siin tundub palju mehi olevat, kellele see on pisiasi.
Taaskord oli kõik täpselt nii nagu peab. Kuigi oli ju etteteada, et dženerällii on jõuline spordiautu, siis seda poleks ometigi arvanud, et isegi tühikäigul võib jõu mahapanek problemaatiliseks osutuda. A muidu saab tõdeda, et vähemalt omaarust senistest kõige paremini läbitud taliralli. Laitse katsel küll ei tulnud prognoositud parimat aega, kuna seisma pidrundades ja tagurdades jääb natuke hoost puudu a mis sa hingeke teed ära, kui lennukikorstnad risti üle tee vedelevad. Esimeselt etapilt kaks trahviminutit ja kõik ülejäänud nulliga. Ristsõna ka korrektselt täidetud. Ainuke küsimärk hetkel, et palju salajasest ajavõtust trahvi tuli.


Enihau, oli tore ja eks järgmine kord jälle.

[Pilt: 1]

Loomulikult pidas dženerällii eeskujulikult vastu, sest teisiti polnuks ju mõeldavgi. Kodanik 90deville sättis ka turbiiniluku toimima, misläbi oli jõudu veel rohkem koguaeg vahetpidamata. Nagu vanarahvas uuemal ajal ütleb, siis: "dženeräli eest ei pääse keegi" Big Grin
Kuidas "tomatikasti" karburaator käitus? 
Uhked maalingud on , kas õige General Lee kohaselt ikka hüppeid ka tehti? Big Grin
(21-02-2016, 20:01 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: [ -> ]Uhked maalingud on , kas õige General Lee kohaselt ikka hüppeid ka tehti? Big Grin

Tuhandeid, aga hästi väikeseid Wink Aukudepeal, mis olid teesisse uuristatud. Samas sai uhkesti J-turn -i teha. 

Aga karparaatar toimetab. Tühikäik on kehvapoolne, samas on tohterdamiseks tarviline remondisats nüüd kapiotsas olemas.

Ühe pildi armatuurast leidsin ka:

[Pilt: 1]
Uimerdavate jalakäijate motiveerimiseks olete toreda viilutaja nina külge paigaldanud Big Grin
Kas miilitsaonud on juba huvitavaid küsimusi esitanud?
Ilma oleks ju hambutu dženeräl, ei selline asi kõlba kuhugi. A miilitsaonud pole veel seda vastust küsima tulnud, et tegemist on lisalaternate hoidikuga.
Ajastukohane kassetilindi venituspink väärib omaette äramärkimist. Kas see on koostetehase teadmisel paigaldunud või mõni soliidne aftermarketi vidin ?
LCD-paneel võis peenematel lustkastidel 82 aastal vist olla küll juba, aga pigem viitab selle olemasolu rohkem 80nendate keskpaiga ja lõpu poole.
Transistor iseenesest ajastusse klapib aga tehasepaigaldis ta kindlasti pole, kuna raami raadius takistab põhjani pessauputamist. Eks kui mikistanist kord tehasekataloogid kohal, siis üritab leida päris orihuinaali ja kui see ei õnnestu, siis on sealpool lompi ka tootjaid, kes teevad välimuselt täpselt õigeid asju a need asjad söövad kisaks kassettidele ja raadiolainetele ka sinihammast ja juhet.

http://www.casmfg.com/radios.htm

https://www.retromanufacturing.com/
(22-02-2016, 14:35 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Ilma oleks ju hambutu dženeräl, ei selline asi kõlba kuhugi. A miilitsaonud pole veel seda vastust küsima tulnud, et tegemist on lisalaternate hoidikuga.

91-st aastast vanematele autodele võib ka raudasid ette paigaldada sõltumata veoskeemist...
Tee mõni video ka kuidas "Tomatikast" end liigutab Wink
Üks taguotsapilt ka ning mingisugune sisust.

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
Vahepeal õnnestus Dženerälliile varuda suised võluveljed.

[Pilt: 1]

13 tolli jne.
Liiga modernsed....
(18-03-2016, 22:14 PM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ]Liiga modernsed....

Kusjuures ei ole, täiesti ajastutruud on. Tegelt on rinkaveljed ka eraldi hangitud. Kah ajastutruud, Cromodorad, a 7J15 mõõduga.

[Pilt: 1]
Rinka versioonid on küll ägedad.  Big Grin
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8