automoto.ee foorumid

Täisversioon: Võrri mootori (d-6) võimsuse tõstmine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Taastaja

Küsimus järgmine: Kus saab lasta silindripea kaant lihvida (surveastet tõsta) d-6 mootoril?


Leidsin veel kusagilt õpetuse et kolvi pealispind tuleks treida koonuse kujuliseks. Vastab see tõele?

Ja mis seisukohal olete 3-nda kolvirõnga kohta?
ma arvan, et see koonuse andmine on seotud ülevoolukanalitega. sfääriline pind keerab gaasid liiga kähku lae alla ja kolvipinnale lähedalolevad vanad jäägid jäävad sinna alles. sirge juhtpind ehk parandab asja. aga see on vaid oletus.

surveastme tõstmisel ei tee paha ikka täpselt välja arvutada, kui palju tuleb maha treida. siin foorumis ringleb see D-6 forsseerimise artikkel, seal on öeldud see piir, milleni tohib originaalkolviga minna. enamustel juhtudel on tegu sfääriliste pindadega. seetõttu vana matemaatika käsiraamat välja ja mõned arvutused. isegi siin tuletasin ükspäev 7.klassi matemaatikat meelde, kui surveastet määrasinBig Grin
koonuskolvil oli põhjus nendel joonistel selles, et kui kaan on väga madalale toodud, siis jääks ikkagi mingi mõistlik vahe kolvi ääre ja silindripea vahele. Võibolla õige kujuga keeriste tekitamises ka...
Aga neid liikunud jooniseid ei soovitaks mina igaks-juhuks liiga tõsiselt võtta! Vaadake hoolikalt hülsi joonist ja võrrelge tehasehülsiga...
Samut on erinevates soovitustes antud erinevad sisselaskekraadid.

Nii, et kui targem on ikkagi omal käel ja iseenesetarkusega teha, kui ikka see tahtmine nii suur on.

Taastaja

Tänud nõuannete eest. Smile

alkazar

klaabu äkki jagad seda matemaatikat ka meiega.. Smile

siims

Ma avastasin et minu võrril on kolm rõngast!!!Toungue
edit nupust saab kustutada
to klaabu: räägi kuidas Sa seda surveastet siis määrasid??
ühel õhtul polnud suuremat teha ja tegin veidi ülepingutatud täppismõõtmist:

1) võtsin nihiku ja sellega mõõtsin ära põlemiskambri mõõdud. tegu on sfääridega, seega on selle elemendid kergesti mõõdetavad. matemaatika käsiraamatust sain valemid sfääri ruumala määramiseks.
siis moodustasin pika valemi, millega saab ühe korraga surveastme määrata (sisaldas kolvikäiku, läbimõõtu, põlemiskambri mõõte jne). kuna muud mõõdud olid konstantsed, siis panin numbrid asemele ja jätsin sisse vaid kaks tundmatut, milleks olid põlemiskambri silindrilise osa kõrgus ja surveaste. avaldasin selle kõrguse surveastme funktsioonina:
kõrgus = surveaste * konstant.
kui nüüd panen suvalise soovitud surveastme sisse, siis saan kohe kergelt kätte suuruse, kui palju tuleb kaanelt maha treida.

ps ärge unustage kolvi kumerust põlemiskambri mahust maha arvestamast.

2) võtsin kätte ja mõõtsin vee hulga, mis põlemiskambrisse mahub (mitte izh-350 meetodil, vaid \"kausina\", kuna mul oli mootor lahti). massi ja tiheduse kaudu sain ka mahu kätte (õnneks üsna sarnase eelmisele meetodile). eeldab suht täpset tööd ja mõõtevahendeid.


kui ka tulevikus on vaja sama mootoriga jännata, siis tasub see valem kuhjaga ära. iga mootritüübile aga erinev valem loomulikult.
> arvutatakse silindri töömaht välja(pagan,valem ei ole enam
> meeles),

V = N x L x D^2 x PII / 4

V - töömaht ccm-des

N - silindrite arv

L = kolvikäik cm-des

D - silindri läbimõõt cm-des

PII = 3,141592653589...

D^2 on tavaline ruutu tõstmine (superscripti ei saa siin teha)

Elementaarne Smile



niisiis vaatasin, et minski surveaste on 8,5 aga kui palju siis talle seda surveastet juurde kruvida et asi jääks ikka mõistlikkuse piiridesse st. et ei tekiks detonatsiooni?
detonatsioon tekib antud surveastme puhul vajalikust madalaoktaanilisema bensiini kasutamisel!
jaja sain juba aru
aga kus oleks võimalik minski silindripead maha treida?
Tahaks selle asja ära teha, aga ei oma treipinki.
2mm tasub maha võtta,1mm mahavõtmisest pole erilist vahet tunda.
Niih võri forss siis-ma imestan et Hotrod veel sõna pole võtnud-temal tehtud võrrile lausa karbuss nagu mopill ja siist sealt näpitud -otsige ta ylese ja pyydke kinni
aga mida saab teha alati on aidata juurde kyttesegu mis jõuab silindrisse
seda siis sellega et moditaxe sisselaset( vägaigi aeganõudev ja nikerdamise töö D6 mootori eripära tõttu, siis elemantaarne asi on see et osad peavad olema uued ja korralikud. kaasaarvatud tihendid.
Enamik töid nõuab tegelikult ka freesi ja treipingi olemasolu-kui kellegil on nende kasutamine võimalik siis mail mulle Qubik1@hotmail.com ja ma seletan asja väga põhjalikult lahti.
muidu põhiasjad on kareril mahtu väixemax, siis ylevooluaknaid suuremax natukene laiemax aga kõrgemax just, surveastet tõsta niipalju et kui kolvipea mätsida plasteliiniga kokku ja keerata peale ja suruda kolb ylemisse surnud seisu siis lahtivõttes selle plsteliini paksus peax jääma sinna 1 mm piiridesse(muidu teeb paisumine liiga)
samuti saaab surveaste tõstmisel kasutada kangemat kytust. on veel pisisasju aga need pole enam nii määravad. syyde ka-traktorimagneetole ehitamine on suuresti abix sädemele.... jõudu nikerdamisel....
tulemina võin garanteerida et kui hästi teha saab võrri tagarattale gaasiandmisega pysti keerata ja maastikul pole tunnet ka et pooma hakkax..... ise olen sellisega sõitnud kunagi
Ainult selle traktorimagneeto kohapealt vaidleks vastu. Õigemini nende tavalise paigaldusviisiga siduri külge ei ole päris nõus...
Nimelt on võrri mootoril eeldatud, et sidur on hermeetiline (sellest ka see, et siduri kaanel on selline vinge tihend) kuna väntvõllil puudub siduripoolne simmer. Ega ta sealt vahelt eriti palju tavaliselt lisaõhku ei ime aga kuna jutt oli mootori forsseerimisest siis ei tohiks ka sellist pisiasja kahe silma vahele jätta