automoto.ee foorumid

Täisversioon: Küsimus JUMZ EO2621 kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Sai omale soetatud selline pill, kõik toimib aga täna avastasin sellise anomaalia kui kaldast ülesse (tahaks)sõita siis mootor sureb välja. Mitte ,et nagu jõudu ei oleks vaid nagu nina rohkem püsti on ei saa kütet kätte. Paagis kütet üle poole, kas selline jama võib olla etteande pumbast või mis?
Noh targad tulistage.
Ettetänades Madis.
Kõigepealt me kõik tunneme huvi sinu jumzi vastu, niiet räägi, mis aastast, soolo või kopaga varjant. Kui paak ninapeal, ei tohiks võttur kuivale jääda, kui just paagis lahtisi detaile ei leidu, mis kallaku peal võtturile ette ulbivad. Ja kui paak ikka kõrgemal, kui etteandepump on, siis ei tohiks pumbaga suurt midagid olla (kuna sirge teepeal, ta sul ju sõidab/töötab?) 
Teine teema, kui aga paak juhi istumise all paikneb ja etteandepump kehvake, siis võib küll nina taevapoole sõites janusse jääda Smile
Et nüüd kõik ausalt ära rääkida siis peab alustama sellest, et sai kolitud metsa ja tuli kole tahtmine omale veesilm kaevata. Algul oli mõte ,et tellib kopa ja tehtud ta ongi kuid teema arenduse käigus selgus ,et kaevamise/lükkamise töid tekib nii palju ja logistika oleks keeruliseks ja kalliks läinud. Siis mõtlesin ,et kuna kõik näpud pöidlad ei ole võiks proovida ise teha, kui keeruline see ikka olla saab. Mõeldud tehtud kolasin paar kuud soove ja börse läbi ja leitsingi mõistliku hinnaga Jumzi käisin kohal vaatasin üle palju oskasin, eks ta põrsas kotis ost oli kuna käima panna ei saanud oli 2aastat seisnud, enamvähem komplektne oli. Masin siis Jumz EO2621B-2 aastast 88 töötunde kellal 2500 ,peale selle kui olin kõikvõimalikest kohtadest vee välja lasknud, kütuse sisse valanud, õlid lisanud/kontrollinud, mootorit käsitsi ringi ajanud ja benapaagi kraani ära puhastanud hakkasin käivitama. Käivitus mootor käivitus esimesel katsel suurt tuli ikka mingi 5mintsa joristada enne kui kolme pütaga käima jäi iseseisvalt kui siis mõne minuti möödudes viimane silinder järgi tuli töötas ilusti. Augu kaevasin maakera sisse ära hüdraulika töötab ilusti. Ja nüüd siis selline jama vaja kallakust üles saada edaspidi sureb poole mäepeal välja tagurpidi kraabib sisse ja siis andis suure õlipumba survepoolsetoru kinnitus tihend saba, huvitav kas selle kaane saab sealt kätte ilma pumpa maha võtmata, eks homme proovin.
Selline jutt sai siis, aga selle väljasuremise kohapealt ootan endiselt mõtteid mis n see on.
mõni pilt ka
Tere!
Peale mõningast seismist lumehunnikus[attachment=56244] otsustasin ,et ajan tule kolvi peale, mis mul ka õnnestus suht lihtsalt.
Aga kui juba käis siis avastasin ,et rattad ei taha keerata vägistasin seda siis roolist käis klõps ja rattad hakkasid pöörama kuid rooli karbist hakkas õli ka voolama oli katki läinud mingi kaan seal müstika.[attachment=56243] Kui nüüd kellelgi on seda kaant üle siis võib mulle pakkuda 5655112.
Terve roolivõimendi  kupatus olemas,peaaegu komplektne ja asub mulgimaal
 
Mis hinnaga, olen huviline!
(23-01-2016, 18:27 PM)JUMZEO Kirjutas: [ -> ]Tere!
Peale mõningast seismist lumehunnikus otsustasin ,et ajan tule kolvi peale, mis mul ka õnnestus suht lihtsalt.
Aga kui juba käis siis avastasin ,et rattad ei taha keerata vägistasin seda siis roolist käis klõps ja rattad hakkasid pöörama kuid rooli karbist hakkas õli ka voolama oli katki läinud mingi kaan seal müstika. Kui nüüd kellelgi on seda kaant üle siis võib mulle pakkuda 5655112.
Tere jälle
Kas keegi EO omanikest võiks panna siia mõne pildi kuidas on lahendatud haake konks jumzil ,sel originaalis seda pole vist?
Minul juhtus roolivõimu alumise kaanega täpselt sama asi. Roolivõim oli ääreni vett täis ja ju siis jää ei lasknud rooli keerata. Kui keegi oskaks selgitada kuidas nii palju vett sinna hüdropaaki saab!!