automoto.ee foorumid

Täisversioon: Nasva elukad
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
mida kõiki võib leide meie väikesest eestist http://www.pilt.ee/view/56505/
Roomikmasin on päris huvitav.Tea,mis see on-kas mingist metsaveotraktorist aretatud?!?
Sarnane tehnoabi auto oli veel mõni aasta tagasi Pärnumaal Tõstamaa vallas töös ja põlluühistu töökojana kasutuses. Loodetavasti tänagi alles, vähemasti too tüüp, kelle valduses see oli, on ka rauafriik isegi.
www.pilt.ee/pkuldsaar

NASAVA ELUKAD
Roomiskmasin pole millegist aretatud vaid on mahalõigatud kabiiniga AT-S (vene keeles AT-C) ehk maakeeli tjakats (õigekiri vale). Vene ajal olid sellised raketiveokid jne. Mootor on V12 mis arendab 300 hp, max kiirus 40 km tunnis, norm pinnasel 30 L/h. Plaan kunagi kabiin taastada ja masin välimuselt korda teha. Saaremaal on üks selline veel kuid mitte töökorras.
ZIL 157 on töökorras auto kui välja arvata et ta on seisnud seal juba 15 aastat.
Aga meil Lavassaare muuseumis on selline uljas elukas.
Sel viimasel pildil olev isend on vist diiselmootoriga? Päris alguses tulid nad aga ZIS-5 bensiinimootoriga ja puugaasi generaatoriga. Hilisemad versioonid olid siis juba diisliga.

Asp
Kas keegi oskab infot anda ATSi kohta?! Ei leia kusagilt.
Aspelund Kirjutas:Sel viimasel pildil olev isend on vist diiselmootoriga? Päris alguses tulid nad aga ZIS-5 bensiinimootoriga ja puugaasi generaatoriga. Hilisemad versioonid olid siis juba diisliga.

Asp
...ja veel hiljem hakati neid tegema täismetallkabiiniga. Mul olemas pilt ühest tööhoos külili läinud isendist ja ühe juppe (raam koos veermikuga ja mootoriga ,kabiin) tean Viljandimaal teatud kohas majaõuel vedelemas. Ainult roomikuid ja koormaplaati ei paistnud silma ,aga ega ma lähedalt uurimas ei käinud ka. Margiks peaks neil olema TDT-40. Huvitav ,kas Lavassaare muuseumi kollektsioonis olevat isendit on plaanis kunagi ka restaureerida?
Lavassaare masin sõitis viimati 2002...ise omal jõul sõitis selle transportööripeale.
Mingi N-aastat tagasi oli selline trakats Elva Metsamajandis kasutusel. Kahjuks on ainult pilt selle isendi tunnistajaks.
Terv.Jaanus
kas see zil157 läheks kaubaks ka , ja mitme kohaline võiks raha olla.
Lavassaare masin on korras ja diiselmootoriga, sôitmist segavad vaid kulunud roomikud. Kunagi ei tea, millal need katkeda vôivad. Kui selliseid korralikke roomikuid leiduks, ei ütleks muuseum nendest ära. Kui seda masinat veidi ümber ehitada, saaks temast tôhusa abilise raudtee mullatöödel.
Selline nagu lavassaare masin on näitas ETV oma \"Vana aja asjade\" saates (vist oli eelmisel nädalal). metsamehed kasutasid vist selliseid tollal päris palju.
Muide selle metsaveotraktor on 1:1 saksa trofee Skoda RSO (Steyr RSO) koopia.
Sillu Kirjutas:
Aspelund Kirjutas:Sel viimasel pildil olev isend on vist diiselmootoriga? Päris alguses tulid nad aga ZIS-5 bensiinimootoriga ja puugaasi generaatoriga. Hilisemad versioonid olid siis juba diisliga.

Asp
...ja veel hiljem hakati neid tegema täismetallkabiiniga. Mul olemas pilt ühest tööhoos külili läinud isendist ja ühe juppe (raam koos veermikuga ja mootoriga ,kabiin) tean Viljandimaal teatud kohas majaõuel vedelemas. Ainult roomikuid ja koormaplaati ei paistnud silma ,aga ega ma lähedalt uurimas ei käinud ka. Margiks peaks neil olema TDT-40. Huvitav ,kas Lavassaare muuseumi kollektsioonis olevat isendit on plaanis kunagi ka restaureerida?
TDT-40 jupid Viljandimaal:
http://img144.echo.cx/img144/1894/tdt40l...ize6mm.jpg