Autoga täpselt seal maal et mootor on remonditud ja ootab vahele panekut. Esisild on kokku pandud ja ootab sammuti alla panemist. Täna sai veel tellitud viimased suuremad jubinad (siduri kmpl, jahutus radikas ja mõned filtrid, lõdvikud). Tegemist ootab veel tagu sild ja salong. Täna siis on plaanis monteerida esisild kere külge ja tagusild küljest. Ning kui tagu sild tehtud ja viimased mootori ruumi jupid käes. Siis sild alla ja mootori ruum kokku lappida. Ehk kui miskit hullu vahele ei tule siis tahaks auto septembri lõpuks kokku saada. Õhtul lisan ka mõne pildi. Kui tahad kere soetada siis uuri VW foorumist KAPPO käest. Tal neid keresid iga suguseid ja kui ise talt uurisin siis kere hinnad olid mõistlikud.
Aega on möödunud vahepeal päris palju. Aga samas juhtunud on ka päris palju. Mis siis Golfi juures tehtud on.
Esisild on all. Piduri sadulatele vaja veel remont komplektid paialdada, kettad+ klotisid. Siis on sellega korras
Mootor on aiste vahel. Ning esimene käivitus tehtud. Vaja paigaldada veel veovõllid.
Salongis on pigimatt täis ulatuses pandud. Armatuur on omas kohas, vaja veel pisemad pudinad külge panna.
Nüüd siis tuleb salong kokku panna ja siis saab tagu sild korrastuse. Ning siis paneb sumbutaja ja käiguhoovastiku paika. Sai need viimaseks jäetud kuna hetkel kanali koht kinni.
mis see seuke pigimatt endast kujutab?
jõle hea lihtne ja vedel tundub?
Kust saab? Hind? mis ta üldse endast kujutab? Vildiga segamini või puhas põhjamasteks?
Selle pigimatiga on selline lugu et see ei ole päris pigimatt. Vaid on mõeldud maja katustele. Seda on pandud juba päris mitme auto põhja ja töötab väga hästi. Ostsin seda ehituse abc - st. Rull on 10cm x 10m mulle golfi kulus 3 rulli ja auto sai otsast otsani ära matitatud. Rulli hind on jämedalt 17 euri.
Ahoi. Auto on siis seal maal et on vaja veel korralikult kinni keerata amordid, logarid paigaldada, kapoti hinged paigaldada, uste kõlarid, istmed ja armatuuris veel mõned lülitid+spido jne paigaldada. Siis peaks olema valmis. Auto on ühesõnaga lõpu sirgel.
Mulle välimus meeldib.
Kui paks see pigimatt muidu on? Kas tavalise kuumapuhuriga ka paigaldada saab? Olen kuulnud, et mõned margid kipuvad haisema jääma, erinevalt spets auto pigimattidest. Muidu hind on kordi odavam ja seepärast isegi mõelnud.
Mati paksus on ca 3mm. Kleepub ise kinni aga jah mõndades kohtades tuli ka väheke soojapuhurit kasutada. Puhuriga ei tasu hullu panna. Kergelt üle käia. Hetkel veel ei haise. Asi toimib sama hästi nagu spets matt. Olen saanud olla mitmes autos kus seda meetodid on kasutatud ja ei ütleks et oleks midagi erinevat. Matt ise on tegelt mõeldud katustele, korstende ümber jne. tihendamiseks/veekindlaks muutmiseks. Väga odav asi võrreldes spets matiga. Saadaval igas ehitus poes. Minul kulus 3,5 rulli 10cm x 10m ja sellega tegin auto otsast otsani + panin veel ustesse ka natukene.
Lahe pill Sul, kas värvile lasid mingi laki vms kihi ka peale? Päris hää näeb välja.
On tulemas veel mingisuguseid aksesuaare vms pudinaid autule nagu näiteks katusele padrunikastid, kanistrid vms?
Valge kirjaga küljele Army, kaitseliit vms logo,
Ette ümargustele tuledele sobiks need katted peale nagu gaz 66 olid... et lennukid tulesid ei näeks. Mis nende nimetus nüüd oligi?
Alt valge ja siis mustad laigud peale .
Mille rool??air baagiga ,sel aastal vist ei olnud veel air baagi....
Peal on G3 rool. See airbagi kiri tuleb maha lõigata. Selle aasta autol jah airbage polnud.
(11-03-2017, 01:34 AM)jorma901 Kirjutas: [ -> ]Peal on G3 rool. See airbagi kiri tuleb maha lõigata. Selle aasta autol jah airbage polnud.
See maha lõikamine ei anna midagi, loetavaks jääb ikka.
Nagu streetrace või jumalteab kuhu foorumisse oleks sattunud.
(11-03-2017, 01:34 AM)jorma901 Kirjutas: [ -> ]Peal on G3 rool. See airbagi kiri tuleb maha lõigata. Selle aasta autol jah airbage polnud.
Kui vale rool ja selle legaliseerimine ülevaatusel ei ole just eesmärk omaette, siis mul on pakkuda paar Škoda ja üks B3 Passati rool. Kõik jämmuma võru ja ilma igasuguste huvipakkuvate kirjadeta. BJ Mazda rool on kah, aga see vist Golfile ei istu. Signaali võru kohe kindlasti mitte.
Samuti on paar GII plekkvelge üle. Viiekas tükist vahetavad omanikku.
PT, kui tekkis huvi.
Aga muidu on kiiduväärne, et keegi viitsib säärast asja elus hoida.
(07-05-2017, 22:40 PM)jorma901 Kirjutas: [ -> ]Teavitame siis et GolfNaator on alates 04.05.2017 täiesti legaalne ja maante kõlbulik.
Ma pisut parandaks - maanteekõlbulik polnud see auto juba sündides, 40kW ei ole siiski maanteele sobilik.
Aga niisama põristamiseks hea küll.
(07-05-2017, 23:46 PM)zazik Kirjutas: [ -> ] (07-05-2017, 22:40 PM)jorma901 Kirjutas: [ -> ]Teavitame siis et GolfNaator on alates 04.05.2017 täiesti legaalne ja maante kõlbulik.
Ma pisut parandaks - maanteekõlbulik polnud see auto juba sündides, 40kW ei ole siiski maanteele sobilik.
Aga niisama põristamiseks hea küll.
Vaidlen vastu mul oli golf 2 sama mootoriga ja 4käigulise kastiga. Möödasõit polnud maanteel mingi probleem, jooksis 140 ka vabalt välja.
Lõpuks kindlasti. Pealegi arendab alamotoriseeritud autoga sõitmine hästi silmamõõtu ja ressursside planeerimise oskust.
Tubli töö, et vanur liikuma sai. Värvilahendus on maitseasi, aga vähemalt ei ole hallmetallikturbodiiseluniversaal.
Miks uksekõlarid istme taha ära peitsid? Jalgaderuumist on neid oluliselt paremini kuulda, kui kusagilt reie alt.