automoto.ee foorumid

Täisversioon: Relee kontaktid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Vaja on teada relee (nt. pasunatele) kontaktide otstarvet. Relee on nõukaaegne nelja klemmiga PC502. Klemmidel on märgistused K, Б, C ja K kõrval on ilma märgistuseta. Kus peaks liikuma lülitusvool ja kus jõuvool?
Guugel:

Реле РС-502 имеет 4 контакта: (если смотреть по часовой стрелке сверху)

1.Контакт на реле стартера(втягивающее). "С"
2.Постоянный плюс напрямую от АКБ. "Б"
3.Масса (через рр-24,контакт Я). "К"
4.От замка. "К"

Принцип работы:
Контакты 3 и 4 - управление, плюс от замка подается на обмотку и включает силовую цепь реле, т.е. постоянный плюс с контакта 2 подается на контакт 1 и включает стартер.

Edit: lehekülje lõpus on andmeleht kah.
http://gaz21.ru/forum/index.php?showtopic=25492&st=40
Peaks olema nii:
Б - vene keeli batareja ehk siis aku. See on relee liikuv kontakt, kuhu tuleb vool aku plussklemmilt.
С - vene keeli starter, signaal... See on relee liikumatu kontakt, kust läheb lülitatav vool edasi tarbijani.
Ülejäänud kaks, ehk siis K - klemmid on relee mähise otsad.
(18-12-2015, 12:41 PM)olevtoom Kirjutas: [ -> ]Guugel:

Реле РС-502 имеет 4 контакта: (если смотреть по часовой стрелке сверху)

1.Контакт на реле стартера(втягивающее). "С"
2.Постоянный плюс напрямую от АКБ. "Б"
3.Масса (через рр-24,контакт Я). "К"
4.От замка. "К"

Принцип работы:
Контакты 3 и 4 - управление, плюс от замка подается на обмотку и включает силовую цепь реле, т.е. постоянный плюс с контакта 2 подается на контакт 1 и включает стартер.

Edit: lehekülje lõpus on andmeleht kah.
http://gaz21.ru/forum/index.php?showtopic=25492&st=40

Suur tänu, ise guugeldasin kah, aga venekeelse infoni ei jõudnud. Ilusaid pühi!