automoto.ee foorumid

Täisversioon: Omapärane jawa (pildid)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
[Pilt: P8.jpg]

Built in 1958 by the \"Orthopedia\" company using the early 150cc Jawa motor,this one belongs to Joel Kamunen.

Viide: http://www.czowner.net/Pictures.htm
[Pilt: 1984_5.jpg]

SIIN ON SUUREM PILT

Vaadata tasub ka seda linki, kus on esitletud ka huvitavamaid sportmudeleid:

http://www.jawamania.cz/a_modely/modely.asp

JB

Tänapäeval saab Jawa hakkama ka sellistega:
[Pilt: jawa_dandy_125cm3_9kW_118kmh.jpg]

Pildil siis Jawa Dandy 125cc 9kw max 118km/h

JB

Olekski juba meelest läinud.
Kas keegi oskab öelda midagi tänapäevaste Jawa hindade kohta?

Tsitaat:Originally posted by JB
Olekski juba meelest läinud.
Kas keegi oskab öelda midagi tänapäevaste Jawa hindade kohta?

Paar (3) aastat tagasi pakuti mulle siin Eestis 500cm3 kondlitega ja el.starteriga tuttuut Jawat u. Ca. 50 000 EEK

Kuna polnud kavas siis midagi osta, rohkem ei uurinud.

-----> tuleb netist otsida Smile

JB

Selsamal jawamania kodulehel on olemas burza e. siis börs, kus toimub ost müük vahetus. Kel huvi on vaadaku üle.
Näiteks sellise
[Pilt: 1995_3.jpg]
hinnad algavad 25 000 CZK ehk siis 13 000 EEKi ja lõpevad u 30 000 EEKi juures
Ohhoo Jawa hind on küll soodne, aga kuidas on kvaliteediga :o
Kusjuures ka Soomes sõidetakse Jawadega. (odav hind ilmselt).

u.10 aastat tagasi Kalevi suursõidu ajal oli üks soomlane isikliku 638 Jawaga ringi tiirutamas :duh - kondlitega ja ilmselt mootor ka ära forsseeritud.

Kui mulle varemalt pakuti noid 500cm3 uusi Jawasid, siis olevat 2 tk. olnud ja tuttuut valget värvi ning viimaksepeal välimusega. Kahju, et kaema ei läinud tegelikult Sad
kui keegi tahab niisugust siis VÕHMA tsiklipoe omanikul on olemas endal niisugune arvan et ta müüb aga kindel pole küsida ju võib.
Tal ei ole Jawa. Hoopis üks Kiievis toodetud liikur. Et teda seda masinat müüma panna, peab olema väga hea pakkumine.

Asp
tunneb mainit
isikut

Tsitaat:Originally posted by ala310
kui keegi tahab niisugust siis VÕHMA tsiklipoe omanikul on olemas endal niisugune arvan et ta müüb aga kindel pole küsida ju võib.

PRIITO

A aga.. kas seal võhma lammutuses on uuele jawale suht kõike saada? Mul oleks vaja siukseid pisidetaile rohkem nagu: kontaktid, sõrmed, rõngad, laagrid, kondekad, genekas jne.
On sealt lootus saada neid? Siis ma ei pea tallinnasse nende pärast kärutama..
MA JU RÄÄGIN, et hinnad on odavad ja oleks vaja Jawa maaletoojat Eestisse....Müük läheks raudselt paremini kui MZ-del mida Streetmoto müüb. Pealegi uutel Jawadel ka uus tehnika - 4-taktilised mootorid jne.

Huakanimasta

Kui see on jawa, siis el juhul küsin ma, et kust saab osta IZH \"orioni j IZH \" Saturnus\" (orion on raudselt olemas, saturnusest olen kuulnud.)Toungue

Huakanimasta

iz350 Kirjutas:
Huakanimasta Kirjutas:Kui see on jawa, siis el juhul küsin ma, et kust saab osta IZH \"orioni j IZH \" Saturnus\" (orion on raudselt olemas, saturnusest olen kuulnud.)Toungue

Need IZ-Orion ja IZ-Saturn olid kahjuks kõigest tehase prototüübid,mida valmistati 1957 aastal paar tükki,tootmisse ei läinud neist kumbki.Samasse seeriasse kuulus ka IZ-Jupiter,mis neist ainsana seeriatootmisse läks.
muvitav mis pilti ma 1990 aasta za rulemis nägin siis
TounguemiraazZ? arvatavastiSad
Siin on tõenäoliselt juttu kahest erineva ajastus prototüüpidest. On minulgi kusagil vene ajakirja Moto varajane number, kus kaanel peamiselt jaapanist pärit detailidest kokku pandud Orion. Kahjuks jäid nad prototüüpideks.

Asp

Huakanimasta

miks izh edasi ei raene vaid koha peal tammub?Sad
Viimasele küsimusele on lihtne vastus: raha pole.

Asp
Jawa 8000 EUR-i (120 000kr)
Kui palju seda mudelit Eestis levinud on?
www.carclassic.com

http://www.carclassic.com/bikes/html/pages/DP26.htm

Või siis 180 000 EUR-i
http://www.carclassic.com/bikes/html/pages/DH24.htm
Lisaks veel niipalju, et selle ringrajaratta \"omanik\" oli Bill Ivy, ehk oma aja üks kõvemaid ringrajasõitjaid. Temast pilte ja jutte:

http://www.classic-motorrad.de/Fischer/Ivy/Ivy.htm

Born in Kent, England, 1942 Bill began his racing on the grass track in 1958. Geoff Monty, Tom Kirby and Barry Sheene\'s father , Frank, sponsored him. Despite him being only five feet three inches tall, Bill proved he had a natural talent for handling bigger bikes. He did well around the British cicuits and in 1965 also showing well in the TT the same year. I t was this that led to a full-blown works contract with Yamaha in 1966 who had failed to show in 125cc bracket. Honda now had a challenge in this class and in the first season Bill finished second in the championships delighting Yamaha by winning the Japanese Grand Prix during that year. In 1967, showing incredible skill, Bill made the 125cc crown his own beating off stiff competition from Graham, Anscheidt, Katayama and his own team-mate Phil Read, who finished in second place a considerable sixteen points behind Bill. He did well in the 250 class as well this year, finishing third behind Hailwood and only four points behind Read. the following year was to be Bill\'s last full season on a bike. I do not wish to discuss the problems that occurred between Bill and his team-mate Phil Read and Yamaha this year suffice to say that I can see both sides of the story. Yamaha\'s plan was for Read to win the 125 and Bill to win the 250 especially so as both Honda and Suzuki had withdrawn from the Grand Prix scene. Team orders were the order of the day but human nature took over, no reflection on Phil Read I hasten to add, and friends became enemies. Bill announced his retirement from motor cycling. He was tempted back the following year, signing a contract with Java, the high spot being a tremendous battle with Agostini on the 350cc in the Dutch Grand Prix. Tragically, while practising for the German Grand Prix, less than a month later, he was killed on July 12th 1969.

http://www.eggersdorfernet.de/ivy-bill.html
http://www.motorcyclistonline.com/featur...0306_coup/

Täpsustuseks veel niipalju, et sama masinat vist tehti vaid kaks eksemplari ja see on see masin, millel Bill Ivy Tony kirjutatud põhjusel ka hukkus. Whispering Death oli selle Jawa hüüdnimi.

Asp



Lehti: 1 2