automoto.ee foorumid

Täisversioon: M 408 mootor
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Vajan infot järgmises küsimuses.Minul ilmselt  Moskvitš 408 mootor, sest sisselaskekollektoril tehasevalu 408. sidurikojal aga valu 403. Kas nii ongi normaalne või on tegemist üleminekuvariandiga või ümberehitusega. Käigukast roolilt vahetatavate käikudega. Müün seda mootorit ja käigukasti ja tahaksin ise ikkagi teada mida müün.
Varuosakataloog ütleb ka et sidurikoda on 403 koodiga. 403 oli nö. üleminekumudel 407 pealt 408 peale. Kere oli vana aga sillad, pidurid, roolisüsteem juba 408 oma.

Mossel on palju osasid, mis püsisid tootmises küllaltki kaua. Isegi 2140 küljest võib 407-koodiga juppe leida.
Mootoril on kunagi külmakorgid välja tulnud? Miks on üks korkidest lapitud möginaga?
(29-02-2016, 22:42 PM)MAZ Kirjutas: [ -> ]Mootoril on kunagi külmakorgid välja tulnud? Miks on üks korkidest lapitud möginaga?

Kork oli lapitud enne mootori minu kätte sattumist. Välisel vaatlusel mingeid pragusid märgata ei ole.
 408-l  ongi  shifter  käimakotist  väljaspool  , ei  ole  tingimata  roolisamba küljes .