`Pildil värskelt soetatud JAWA 634, 1978 a paberite järgi. Olles eelnevalt läbi sorteerinud hulgaliselt sarnaste mudelite pilte , siis tundub , et midagi on pildiil valesti . Kas on vahetatud esiamorte või vahetatud paak? Mis modifikatsiooniga täpselt tegu 634.07 või muu?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pild...68&view=30
Valesti pole eriti midagi, lihtsalt ratas ise on Jawa 634.7 ja paberid on vanema variandi omad.
(03-03-2016, 18:44 PM)MAZ Kirjutas: [ -> ]Valesti pole eriti midagi, lihtsalt ratas ise on Jawa 634.7 ja paberid on vanema variandi omad.
Hakkas häirima esiporikas. 634.7 peaks hoopis kinnitused ülevalpool olema. Olemasolevat porikat on ümber lõigatud lühemaks. Seetõttu arvan, et äkki on esiamorte vanema isendi omade vastu vahetatud?
Kui ma mootori või raami numbrit näinud pole ei väidaks ma ,et tegu on 1978.a mudeliga.
Üheltki pildilt, sealt lingilt ei loe seda välja,kas on ta nüüd hübriidne isend(kellegi garaažis kokku pandud) või ei. Esiporikaid armastati lühemaks retsida ja harke vahetati meeletult,seega minu vastuse esimeses otsas on sinu kodune ülesanne.
Jap. Tundub , et eelkõnelejatel on õigus. Paistab, et dokumendid on vanema isendi omad aga välimus kahest kokku kombineeritud. Evolutsiooni järgi ilmus 634.7 alles 1981.a.
Kõige loogilisem koht, Saksa Ebay
ja Jawamarket on ka üsna asjalik. Veel odavamalt saab siis kui ise kohapeale lähed Tšehhimaale.
Nüüd kus pilt selgem, uuriks kas kellelgi pole Jawa 634.7 jaoks esiharki töökorras amortide ja porilauaga???
Milleks esiharki? 634-7 lihtsalt need alumised kõrvad puudu,aga ehk on see hoopis see ühe kellaga aparaat?Hetkel on küll kaks kella aga nõuka aeg neid tuuniti.Või annan sulle sellise porika mis sinna praegu täpselt külge läheb.
Omal ajal oli mul vastupidine mure, vanema 634 harke ja nende alumisi osasid vedeles maailm, uuemaid mitte.
Sisuliselt pole sul harki vaja vaid alumisi otsi. Aga enne kui sa hakkad endale midagi kokku ostma. Saa aru,et masin ongi olnud Jawa 634.7,millel on vanema mudeli mõtteline osa vaid. Seda lähtuvald sellest infost,mis sa oled siin lugejatele välja andnud.
Raami number,birka annavad juba selguse. Seni kuni neid pole kontrollitud ja tuvastatud,mis on ümber ehitatud,kui üldse. Ma nende juppidega ei kiirustaks kuhugi.
Nagu ma aru saan siis 634.7 amordid on täpselt samasugused kui mudel vanemal 634. Lihtsalt ühel on pealmine vedru kaetud plekiga ,634.7-l kummiga. Selleks on 634.7 plekist kausid kuhu kumm kinnitub. Kuidas neid kausse õieti nimetatakse, et saaks tellida. Või on kellelgi pakkuda ?
Raam on vanem ehk siis 1978.a nagu paberites kirjas aga mootor on kindlasti uuem 198x midagi.Olen jätkuvalt arvamuse,et mitmest masinast kokku ehitatud,kellegi garaažis.
Hei...andke nõu, kuidas oleks kõige ˇvalutumˇ sadulaalused raamitorud uuesti sirgeks saada. Õndsal nõukaajal vist väänati need toore jõuga ülespoole kõveraks.
Väänamist tehti mitte ainult NL ajal vaid ka hiljem Vabariigia aegu,kuna kergitatud tagaosa oli äge. See raam kannatab raudtoruga tagasipainutamist. võib leeklambiga soojendada torusid aga tagasi keeramiseks on natuke jõudu vaja.
Kas kellelgi on või teab kust saada Jawa 634.7 le vajaminevate poltide nimekirja koos mõõtudega. e-bays on ühtteist müügiks aga alati on seal erinevusi . Enda masinal on eelmiste omanike poolt totaalne kompott selles osas tekitatud.
näide e-bayst
http://www.ebay.com/itm/JAWA-634-Tuning-...2233628048