automoto.ee foorumid

Täisversioon: Bensunäidik?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Loodetavasti on see sobiv alafoorum kuhu antud kysimus esitada. Probleem nimelt selles et bensupaagi näidik valetab ja ypris hullult, näidik nullis tegelt 10L sees ja mida rohkem paagis seda rohkem segast hakkab viskama, kuskohast peaks vea otsimisel alustama ja mis vöib olla teoreetiline vea pöhjustaja.
Ette tänades

Vöi siiski mitte, äkki möni moderaator töstab palun teema öigesse kohtaSmile
Bensiinipaagis on sees ujukiga reostaat ja näidik on oma olemuselt voltmeeter.

St bensiinitaseme tõusmise/langemisega koos liigub ka ujuk, muutes reostaadi takistust. Esimene asi, mis ma teha soovitan, on see ujuk/reostaat/andur paagist demonteerida ja veenduda, et ujuk tõepoolest on ujuk (st ta pole bensiini uppunud) ning et selle üles-alla liigutamine tõepoolest muudab sujuvalt selle takistust (selleks sobib suvaline tester).

Kui andur töötab, siis on viga vast näidikus. Kui andur jupsib - reostaat ei anna korralikku kontakti, ujuk on uppunud, asi kinni kiilunud vms - siis tuleb see parandada või asendada.

Vähemalt Vene vehiiklitel olid enamikel andurid (ja paljudel ka näidikud) vastastikku vahetatavad
Tänud Valdo nyyd tean kuskohast alustada vähemaltSmile Samas yks kysimus veel ei hakka uut teemat tegema, kas kellegil on olnud kokkupuuteid ukselukkude vahetamisel mingi muu auto omade vastu kas see on yldse reaalne vöi pole mötet proovima hakatagi?
Mis lukkudel viga, et vahetama pead?

Kulunud? Katki? Vedrud murdunud?

Esiteks püüaksin ma sama mudeli teise isendi pealt samasugused vaadata.

Kui see võimatu (tegu haruldase isendiga), siis püüaksin kulunud/katkised detailid asendada kas uusi tehes või teistest lukkudest detaile ümber pannes, neid vajaduse korral veidi ümber tehes. Olen kunagi ühele tuttavale 1936. aasta Opelile niiviisi vana jäänuse alusele praktiliselt uue luku ehitanud.

Teise isendi pealt pole vötta, jäin toorikust ilma soomes Sad Aga lukud iseenesest töötavad aga neid vöib suvalise vötmega lahti keerata, lukk lihtsalt nii kulunud et vahet pole mis vötit kasutada peaasi et auku mahub ja elke tahab luku komplekti eest (esiukse lukud pluss syytelukk) 2,8 tuhat. veitsa palju seda, seega otsin esialgu odavamat lahendust.
lukkudest: otsi sarnaseid muuke (ja vaheta ka vedrud!). Selle \"iga võtmega lahti\" sündroomi vastu võib tegelikult aidata ka lihtsalt puhastamine+uued vedrud (kui võti koonilisema kujuga ning muugid \"õigesse kohta\" kinni jäänud).

bensunäidiku juures alustaks mina pigem juhtmete kontrollimisest - just kas andur saab kenasti massi peale (kui see klemm katmata, siis roostetab tublisti - enda vanal tehnikal sain väikese tinatilgakesega õieti näitama).
Originaalluku parandamine on igaljuhul parim variant. Vii kasvõi mõnda lukutöökotta, kui ise nii peent nikerdamist ette võtta ei taha. Kindlasti tuleb odavam kui 2,8K.

kui aga võtmepesa ka väga kulunud on, siis vaata ehk teiste Toyotade pealt, alustades sellest, mida kuskilt kergemini kätte saab - mõni hilisem corolla või hiace.
Ei usu eriti, et tehti mingeid spetsiaalseid Corona Mark II lukusüdamikke või et neid iga mudeliga vahetati. 74 jääb muidugi üsna kaugele 80ndate mudelitest, aga mine sa tea.
Tänud info eest, ma ise olen möelnud et ehk vanast crownist abi vöib olla. Peab kuskile lammutusse kaema minema vast.
redeagle Kirjutas:Tänud info eest, ma ise olen möelnud et ehk vanast crownist abi vöib olla. Peab kuskile lammutusse kaema minema vast.
**********************************Lase ikka remontida mul läks viimane lukutegemine maksma 216-eek.Eelmised summad olid tunduvalt väiksemad.Wink
redeagle Kirjutas:Tänud info eest, ma ise olen möelnud et ehk vanast crownist abi vöib olla. Peab kuskile lammutusse kaema minema vast.

sel juhul pead ikka arvestama, et võti tuleb töökojas järgi teha. niiet alustuseks proovi igastahes remonti.
Ja kui praktilise poole pealt mõelda, siis kas ukeslukkude \"võtmetundlikkust\" niiväga tarvis ongi - parem tulgu uksed kergelt lahti, kui et klaase hakatakse lõhkuma. Wink
Mnjaa see on ka iseenesest hea tähelepanek, sest ma tean eelmise omaniku piinasi peale seda kui kyljeklaas sisse oli löödud ja ta seda kolm kuud taga ajas aga muidugi väike parandus vist halba ei teeks .
s-teet Kirjutas:sel juhul pead ikka arvestama, et võti tuleb töökojas järgi teha.
...kusjuures (lihtsamate) ukselukkude puhul ei pruugi! Muuke võimalik ehk ikka ümber sättida.

teet,
vana lukumeisterSmile

edit: kole OT-ks läheb...
Töökojas kopeerpinkide peal saab ainult kiiremini ja väiksema vaevaga kui kodus viiliga? Muud vahet ei midagi.
omal oli ka probleem: näidikul toimis ainult tuli, seier ei näidanud midagi. lõpuks tüütas ära ja hakkasin viga otsima. kõigepealt vahetasin näidiku - ei midagi. vaatasin kõik ühendused läbi, puhastasin-määrisin - ei midagi. võtsin ujuki terves tükkis maha, võtsin lahti ja avastasin et takistustraat oli katkenud lõpupoole kahest kohast. keerasin kokku, pingutasin klemme mis mööda takistustraati kulgevad ja panin kokku tagasi ja peale. takistustraat muidugi lühenes ca pooleteist keeru jagu aga mis teha. kokkuvõttes toimib ja tundub et normaalselt.