automoto.ee foorumid

Täisversioon: 1959 Humber One Ton
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Mul on ainult riiulis üks brittide värdmootor ja sellelgi kubbikuid ainult veini pudeli jagu...

Perkinsi originaalfiltri Lucas CAV saad Tööriistamarketist , vanasti maksis ca 26 eurikut
Tänud inhvu eest, filtrimajanduse sain 29 juudiruubliga pluss pärsiatäis vaskseibe ja üks banjopolt. A üldiselt võib Omniva nimeline asi end iseendale sisseistuda, sest minu plastmassraha neile ei kõlvanud (igalpool mujal on väga okei). Sellest tulenevalt sain veereda kargupussi, et saada teadlikuks rõõmustavast faktist, et paki saab Haapsalus kätte alles esmaspäeval, tingituna munavõttepühadest.
Mul justkui karvane tunne,et sellele tekib vbl. midagi veel trastilisemat juurde mingieag Cool
Palju önne ka minu poolt. Nüüd saab alles öelda, et teil on töeline klubi, sest mis öölokaal see on, kus naisi ei ole. Ehk ühes öiges koleksioonis peab ikka olema ka vähemalt üks hüvipidi juhi asetusega masin.
Kas järgmiseks tuleb see?
[Pilt: aecmatador.jpg]
Vöi lähete kohe klass körgemale ja vöttate midagi sellist endale ligi. Tegu Bedford VAL14 / Plaxton-iga.
[Pilt: 4203.jpg]

Aga see selleks. Kas on plaan taastada ta musta numbri staatusesse vöi lihtsalt korda teha ja värvida ta vene potisinisest tagasi söjaväe roheliseks. Ja kas see veomasin liigitub sellise kauba alla? Tähelpanu ex-sõjaväe autode toomisel Eestisse!
(28-03-2016, 13:22 PM)miniest Kirjutas: [ -> ] Ja kas see veomasin liigitub sellise kauba alla? Tähelpanu ex-sõjaväe autode toomisel Eestisse!

Seadusetähe järgi eristavad militaarsõidukit tsiviil-variandist muuhulgas relvakinnitusrakised. Kuna Humberi pahempoolse ukse siseküljel on originaalis väidetavalt spetsiaal-vutlar matšeete jaoks, siis võib vist liigituda küll... Toungue
Militaari pole masuudipressiga erimit kunagi toodetud ja see konkreetne on saanud oma masuudipressi suisa perkinsi vabrikust vist kirjajärgi. Pedekuningriiki on ta ka õkva tsiviili müüdud.
Kui saladus ei ole siis ütle palun mis tüüpi metalliotsijat sa kasutad, et pidevalt taolisi
haruldusi välja kaevata õnnestub? Smile
(28-03-2016, 22:53 PM)kopamees1 Kirjutas: [ -> ]Kui saladus ei ole siis ütle palun mis tüüpi metalliotsijat sa kasutad, et pidevalt taolisi
haruldusi välja kaevata õnnestub? Smile

Ei oska siinkohal iseend küll ühestki positsioonist süüdistada, selle konkreetse taiese leidis kallis kaaskannataja 90Deville Smile
No ega nende autode leidmine nüüd väga raske küll pole, kui on sissejuurdunud loll harjumus igapäev kuulutusi sirvida
Muidugi, kui otsida vaid a24'st, siis ilmselt ei leia jah midagi peale hoopis erilise mölgiga mudelite vms
Selle konkreetse isendi ostuni kulus muidugi mitu kuud, kuna oli tegu enampakkumisega ja me polnud körgeima pakkumise tegijad, kahjuks aga kukkusid rahabossid eest köik riburadapidi ära ja löpuks juhtus vältimatu... Smile

Väike pildike kah korilusaktsioonist-seoses ummeri kaaluga oli vaja suuremat vedurit, ja suurema veduriga ei ole ilus tühjalt söita, niisiis sai korjatud teede äärest veel risu peale:
[Pilt: 1]
Tere.Kahju,et suuremad treilad kõik hõivatud olid ja pidite nii väikse veduriga leppima. Big Grin
Nashid on ka Teie teema?
Muidugi Big Grin
Kas teil jäätmekäitlus luba on? Toungue
On endaantud luba teha köike mis vajalik tundub....
Tublid,mul sama...
Ma tahaks olla juures, kui Te nendega kord ülevaatuspunkti suundute...

A.
Kodanik 90Deville tegi masuudipressile tule kolvile:

Naljakal kombel töötas ka sidur, ning sain ka paar meetrit söitu teha
Tagumised poolteljed on vist elimineeritud aga esiveoga nihkus edasitagasi küll
Katsetuste käigus hakkas ühel hetkel kabiininurgast seda kuulsat elektri toimeainet ehk tossu tulema, a ei saanud aru kust täpselt
Eksperiment jätkub ka tulevikus
Mõnus vanakooli diisli hääl Toungue
(11-04-2016, 19:59 PM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]Mõnus vanakooli diisli hääl Toungue

Kus diislist tehakse ainult soojust ja müra...
Lehti: 1 2 3