automoto.ee foorumid

Täisversioon: 1959 Humber One Ton
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
1959 Humber FV1601 "One Ton Pickup"

Eila õdagul jõudis kodanik 90Deville uue taiesega maarjamaale. Kahasse see asjandus tekitatud sai ja ehk saab kunagi heaks kah. Peamine on siiski see, et kui keegi juhtub küsima klassikalise küsimuse, et mis mehed te üldse olete ja kas teil vähemalt Humber on, siis ei pea äbipärast silmi mahalööma.

Toodetud kokku 3700 isendit, millest 1700 ehitati soomukiteks nimega "Pig", mis on vast kõigi teadvusesse süübinud Põhja-Iirimaa tänavatelt.

Meie isendile on paigaldet Perkinsi kuuepotine masuudipress mudelinimega 6.354 millel 88 kilu vatti ehk 120 eeslijõudu kuskil 2800 pöörde juures. Väänet on 260 naeljalga mis kohalikus keeles võiks kujutada 353 Njuutoni meetrit.
Kubatuur vist 353.8 cid elik mingi 5,7 liru juures meetermõõdustikus. Elektrisüsteem 24V. Kaalub see kärakas koos lisadega 464 kilu ja grammi. Kütusepaak 159 liru. Viimase ülivaatluse oli läbinud pedekuningriigis 66. aasta aprillis. Tühimass 3890, kandevõime 1300 kilu. Kasti pikkus kaks meetrit. Viie pügalaga kepikast mille esimene käik asendab aeglustit ja mille kasutamine lülib simultaanselt sisse ka nelikveo (kõigi ülejäänud käikudega saab seda ise sissekangutada). Sellest kastist läheb siis kardaan tagasilda, mis ühtlasi toimib vahekastina, kuna tagasillast tuleb järgmine kardaan esisilda Big Grin Sama rats nagu Austin Champ-il (inbreederite saarel hüütaksegi vahest suureks Champiks). Kõik neli ratast on sõltumatult vedrustatud pikiteljega paralleelsete torsioonidega. Perseall on vints. Juhiukse taga on luuk, mis peidab väljatõmmataval alusel akusid. Rool on mõistagi pardatšokis, nagu inbreederitemaal kombeks. Mägrapoolse ukse taga on oopis pikem luuk, sest sealtkaudu väljub varuratas toast. Kummalgi kabiiniistujal on oma katuseluuk, mägrapoolne veel tugevdatud servaga, et kanda kuulipildumise riista. Algselt väljastati neid tehasest Rolls-Royce motooradega, mis olid tehtud veekindlaks. Sestap oli koolmeläbimise sügavus tühjalt kohalt 760 mm ja snorkliga 1980 mm. Tore featuur on veel see, et mägrapoolne iste on regullitav kolme kõrgusesse, sestap saab istuda poolest kerest katusest väljas.  Ideaalne positsioon mentide vittusaatmiseks.

Mõõdudmassid: 

Pikkus - 4926 mm
Laius   - 2082 mm


[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

Kes oskab siia igatmasti tarkust lisada, andku aga lahkesti tulla.
Ehh...

[Pilt: i_am_an_idiot_by_colpewole.jpg]
Ohh poisid, mis Teil "viga" on? Toungue
Kas "produkt" on võimeline ise liikuma või vajab tõsisemat avastamist?
Mulle on sellised kolakad alati meeldinud, eriti sellise naturaalse välimusega Cool .

Ats.
Võssa kasvanud ümbruse poolest tundub rohkem Peipsi äärest pärit Big Grin 1966. aastast seisnud Sad Karm. Aga karm riistapuu kah Big Grin Kas kõik plekid sirgest plekist, et taastamine võimalik? Edu.
(22-03-2016, 12:10 PM)ZIL 131 Kirjutas: [ -> ]Võssa kasvanud ümbruse poolest tundub rohkem Peipsi äärest pärit Big Grin 1966. aastast seisnud Sad Karm. Aga karm riistapuu kah Big Grin Kas kõik plekid sirgest plekist, et taastamine võimalik? Edu.

Ei ta tegelikult nii pikalt seisnudole. A see ei prevaleeri niiehknaa. Plekkidega pole muresid, kuna plekist saab teadupärast kõike teha Wink
Lõpuks üks normaalne masin ka teil käsil Wink  
Tere!
No mind erutas pilte vaadates see Perkinsi märk otsaees.... ja juba mõtlesin kauplema hakata... Big Grin ,kuid teksti lugedes loobusin sellest mõttest. Seda läheb ju Sul endal vaja. Smile 
Igaljuhul pane aga käima!

T.
see on velgede pihta ikka päris korraliku poldivalangu saanud lahingus :-P
Big Grin  Big Grin 
Kadedaks teeb. Selle auto nimel oleks isegi nõus kohe C kati lube minema tegema
Paremaks vist enam ei anna minna!
On alles peletis... Rolleyes
Mina soovitan ravile minna, seda enam, et vana raua haigust saab ravida vaid veelgi rohkema "vana rauaga". Loodame vaid, et mägrafarm on kummist.  
ilmselt olete nüüd eesti pärast sõjajärgsete humberite klubisse vastu võetud, alguses oli mina ja kaspar, ehk mõlemad olid kohal alati, nüüd olen oma humberi dad-ile maha ärinud ja klubist välja arvatud, ehk saad siis dad-i ja kaspariga kaubale, et nad sind klubi liikmeks võtavad
Hehee, meie umber kuulub KKK ridadesse, sest paremat klubi pole ju maailmamunapeal olemas.
(22-03-2016, 11:33 AM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]...saab istuda poolest kerest katusest väljas.  Ideaalne positsioon mentide vittusaatmiseks.

Ksf-ide eeskujul annan ka kõik selle saate punktid siia. IRW
(22-03-2016, 13:32 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Tere!
No mind erutas pilte vaadates see Perkinsi märk otsaees.... ja juba mõtlesin kauplema hakata... Big Grin ,kuid teksti lugedes loobusin sellest mõttest. Seda läheb ju Sul endal vaja. Smile 
Igaljuhul pane aga käima!

T.

Toomas, said Perkinsi märgi minult ju...
(23-03-2016, 21:32 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]
(22-03-2016, 13:32 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Tere!
No mind erutas pilte vaadates see Perkinsi märk otsaees.... ja juba mõtlesin kauplema hakata... Big Grin ,kuid teksti lugedes loobusin sellest mõttest. Seda läheb ju Sul endal vaja. Smile 
Igaljuhul pane aga käima!

T.

Toomas, said Perkinsi märgi minult ju...

Just. Tänan. Aga ahnusel pole ju teadupärast piire...... Big Grin
Lihtsalt endale viide, et ei peaks kusagilt mälusopist tuhnima jälle.

Jupipood inbreederite saarel

Ühtlasi võivad kõik müüa ära oma vedelemajäänud veovõlliotsad tükkis kaitsekummidega.

Aktsiaselts Tross võiks nüüd lahkesti pakkuda pildilt puuduvat küttefiltrimajandust ja nummer kaks pihustaja toru Wink

[Pilt: 1]
Jõudu kena aparaadiga! Muide, kui kaitsekummide leidmisega probleeme peaks tekkima, siis neid annab kenasti ka nahast õmmelda.
Lehti: 1 2 3