Oli kere lõuna eestist pärit või kusagilt mujalt?
Kere on pärit Tartu rajoonist.
Kuuliaugud võiks kuidagi ikka säilida
järgmised 10 aastat ei ole igav
Mis 10 aastat, Jaanipäeval tahaks ikka sõita...
Ma usun,et on üsna reaalne,et kodanik Sidorov saab ka selle Jaanipäevaks valmis.
(30-03-2016, 20:20 PM)Sidorov Kirjutas: [ -> ]Kere on pärit Tartu rajoonist.
Teadis omanik minevikust ka rääkida?
Omanik ei rääkinud kere ajaloost midagi, vist oli koos taluga temale sattunud.Vedeles keldri
taga võsas.
Huvitav,kas GAZ 67 on kunagi altvoolu karburaatoriga nagu GAZ AA ja MM ka tulnud välja?
Huvitav oleks kuulda nende uute osade saamise lugu.
väga huvitav tehnikaülevaade - ootame järge
veojõu ülekandmine selle tagasihoidliku kiiluga tundub uskumatu, aga nagu näha, on trumli keskosa välismalmi külge polditud - on seega ilmselt tugevam terasesulam.
Need on (väga)head sõbrad,kes uusi kolbe ja muud nänni jagavad. Hoia neid
Kui ma ei eksi siis GAZ MM mootor peaks ka, tagumine otsatihend rasvanööriga olema nagu tema hilisemad järeltulijad?
Vahepeal sai remonditud esisild raamiga ühendatud. Tagasild sai samuti lahti võetud ja remonditud. Viga oli selles, et tagasilda oli pandud esisilla tigu (hõredate nuutidega), vedru kandurid, mis on ümber silla käise, olid tüüpiliselt sellele masinale kinni keevitatud. Kinni keevitatud selleks, et nende masinate kõige nõrgem koht, kardaan, oli ümber tehtud. Pakun, et 90% nendest masinatest on ringitehtud kardaanidega. Silla osandamisel selgus, et ühe poole käise laagripind on rooste poolt täielikult rikutud. Lihtsaim remondivariant oli vahetada käis. Laagrid, tihendid said kõik uued.
Samuti sai remonditud veepump ja radiaator. Radiaatorisse olid muidugi tundmatud loomad oma pesa teinud ja toidutagavara kogunud, selle umbes neljakümne aastaga, mis ta oli kuskil kuuris vedelenud. See, mis sealt välja tuli, näete pildil. Radiaator sai puhastatud, raam keevitatud, uus ülevoolutoru paigaldatud ja värvitud.
Vedrukandurid olid murdunud ja rikutud keevitusega.
Selline nägi välja ühe poole rummu laager...
...ja selline tagasilla käis, mille peal laager töötab.
Kinnikeevitatud kandurite pinnad said siledaks lihvitud.
Osa rattakinnituspolte oli rummi kinni keevitatud meistrimeeste poolt ja osa jällegi logisesid ja käisid ringi. Need vead said parandatud.
Ülemine on tagasilda paigutatud esisilla tigu, alumine õige.
See, mis radiaatorist välja tuli.
Selline nägi välja raam.
Radiaator valmis.
Veepump enne remonti
Veepump valmis.
Väga tegus postitus väga tugeva tegija poolt.Nii valmivadki uued vanasõidukid.
Kas ma sain piltidelt õigesti aru, et pidurisüsteem tuleb mehaaniline (trossidega), nagu originaalis? Kui nii, siis võiks sellest saada esimene musta numbriga GAZ-67? Mäletan mõne aasta tagust teemat, et ühelegi GAZ-67-le ei saa põhimõtteliselt musta numbrit anda, kuna kõigil säilinud eksemplaridel on pidurid hüdraulika peale ümber tehtud (kuna seadus seda nõudis). Võimalik muidugi, et ma pole viimaste arengutega kursis.
Sellest õlipidurite loost on olnud selline jutt, et Liidus mingist kapitaalremondi tehasest tulnud NA masinad , mis läksid tsiviilkasutusse, tehti ringi õlipiduritele .Armee sai siis juba Gaz-69.
Kuna see polnud mingi "külasepa" looming, ei tohiks musta numbri saamine olla probleem.