võttis kohe sõnatuks. Edu ja muretuid kilomeetreid. Milline käigukast sellele iludusele sai?
Nagu ma aru sain jäi viiene kast ikke 07 alla. Ja jumal tänatud, sest viiene kast niiva all eriti kaua vastu ei pea.
A muidu tubli nõrgema soo esindaja. Kui tal käed sügelevad, siis seitsmeid on veel.
Ole nüüd täitsa poiss ja räägi kuidas Sul õnnestub nii värvida et garaas puhtaks jääb? Mul kipub ikka peale värvimist inventaar sama värvi olema kergelt...
Kiidan ilusat tööd. Vähemalt üks Žiguli päästetud sulatusahju eest.
Väga tubli, et ka tütarlapsed klassikute vastu huvi tunnevad.
PS: Vallalised noormehed: siin on üks väärt pruut kasvamas, selline, kes ei virise, kui mees auto kallal nokib, vaid lööb ise ka töödes kaasa. Selline kaasa on kulda väärt...
A.
Niimoodi lahtise mootoriruumi kattega ringi sõites võis ta kindlasti tuulega laperdada nagu voodilina pesunööril...
Hea lahendus on ja oleks panna lisaks nöör, mis on lukust kuni klaasipühkijate mootorini vähemasti. Ladal kippus ikka teinekord ootamatult see terastraadist avamistross katkema ja sellise juhtumi korral sai luugi nurka veidi tõstetud (nõndapalju paindub ta täiesti edukalt) ning mure sai kergema vaeva ja midagi rikkumata lahendatud.
(25-04-2016, 08:45 AM)rollfix Kirjutas: [ -> ]...Hea lahendus on ja oleks panna lisaks nöör, mis on lukust kuni klaasipühkijate mootorini vähemasti... sellise juhtumi korral sai luugi nurka veidi tõstetud (nõndapalju paindub ta täiesti edukalt) ning mure sai kergema vaeva ja midagi rikkumata lahendatud.
Nöör on abiks küll. Selleks aga ei pea kergitama kapoti nurka. Traadiga sai läbi vent avade nöör välja tõstetud ja siis tõmmata. Ka pahatahtlikel inimestel oli selle kasutamise võimalus.
(24-04-2016, 20:12 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Väga tubli, et ka tütarlapsed klassikute vastu huvi tunnevad.
PS: Vallalised noormehed: siin on üks väärt pruut kasvamas, selline, kes ei virise, kui mees auto kallal nokib, vaid lööb ise ka töödes kaasa. Selline kaasa on kulda väärt...
A.
Siin tasub tsiteerida klassikat: Vähe on maamunal tütarlapsi, kes sind mõistavad kui veedad garaazis aastaid ja tulemuseks on ikka Golf 2.
Kõva töö ja muidu lahe projekt .
Aga ma ise küll selle kopika tulemusega rahule ei jääks .
Nimelt siis tulnuks kõik plekid sirgeks ajada , kõik vahed ideaalseks saada ja lõpuks värvi peegliks ajada .
Tiigrinahast katted on minu silmis suht ilged , üheksakümmnendate tolmulesta paradiis . Ma näeks taastatud originaali selle asemel , pisut sameti laadset riiet ja kunstnahka ei maksa tänapäeval suurt midagi .
Aga lõpuks on see iga ühe oma teha , mida ja kui palju ta piisavaks peab .
Kui siin mainiti , et võib pisut kriitikat ka lisada siis nii sai , loodan , et keegi ei pahanda ja tõsiselt südamesse ei võta .
Seniks aga jõudu ja rohkem uusi taastamisi .
Kriitika on teretulnud alati. Peegliks jõuab seda lihvida küll ja küll veel, esialgu ei pidanud otstarbekaks. Istmed on originaalina suhteliselt hästi säilinud, katted on pestud ja puhtad ja oli tüdruku soov need tagasi panna.
Kapott ei laperdanud sõites kuskile
Kahe aastasele golfi jutule ütleks, et kogu projekti ehitus kestis ca 1,5 kuud. Kauem ei oleks saanud kahjuks oma garaazi sigulli all kinni hoida
Jätkake
Üldiselt peetakse viisakaks seda kui kriitikutel on ette näidata samavõrdseid või paremaid tulemusi, niisama torisejaid ei salli tavaliselt keegi...
Olen ka ise mingite projektide juures lõõpinud ja kvaliteedi osas norinud aga mitte kunagi pahatahtlikult. Samas on kõlama jäänud ühe kõvemat sorti tehnika taastaja lause: "Sellisena need bussid ju tehasest tulidki". Ehk siis kui tehase kvaliteet oli kunagi lainelised plekid ja ebavõrdsed vahed.... , siis siit edasi mõtleb juba igaüks ise mida ja mis kvaliteediga ta teha viitsib ja palju aega ja raha on
.
Samas tundub masin tehti lihtsalt korda, et sellega sõita, mitte ei aetud originaalsust taga ning 1,5 kuuga selline asi korda teha. Ei jää muud kui kiita.
(25-04-2016, 18:06 PM)zurik Kirjutas: [ -> ]Samas on kõlama jäänud ühe kõvemat sorti tehnika taastaja lause: "Sellisena need bussid ju tehasest tulidki". Ehk siis kui tehase kvaliteet oli kunagi lainelised plekid ja ebavõrdsed vahed....
Tegelikult on absoluutne enamus vene tehnikat häbiväärsel kombel "üle restaureeritud", tehtud originaalist paremaks. Ajaloolasena ei saa seda mitte õigeks pidada.