automoto.ee foorumid

Täisversioon: 125 cm3 silindripead 3 erinevat varianti?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mul on taastamisel(Kui taastaja ma olen ,aga teen nii nagu oskan) üks m1m,tahaks panna silindripea mis on õige?
1.küünal vasakul ,sutsklapp paremal
2.küünal ees ,sutsklapp taga
3.sutsklapp ees, küünal taga

Milline neist on õige ja millele teised kuuluvad(m1a,k125,k55,k58)?
Samas otsin tagaratast koos pidusitrumli ja hammasrattaga ja võlliga,mõned raami osad ja sumbutit koos leegitoruga.
mul enda k 58l on hoopis teine probleem, silindrid on erinevad. sulle abiks äkki see pilt https://minskm1m.wordpress.com/2014/12/2...a-silnika/
veelkord mu omal on suts ees ja küünal taga kui see aitab
Google annab enamus pilte ka küünal paremal ,suts vasakul.Panen siis selle,mis ikka.
M 1M hilisemal varjandil peaks olema pealt vaadates "kandiline" silindripea . Kavrovi mudelitel ja vanemal varjandil oli tagant kiiljas. Kui õieti on meeles.
(18-05-2016, 01:25 AM)diselist Kirjutas: [ -> ]Google annab enamus pilte ka küünal paremal ,suts vasakul.Panen siis selle,mis ikka.

   Kui ikka tõsiselt hädas olete, siis on mul võimalik silindripea suts vasakul küünal paremal ringi teha küünal vasakul sutsklapp paremal silindripeaks.Seda otseloomulikult väärilise tasu eest.

  Kui aga suts ees ja suts taga, siis on jama juba rohkem...
Veterani postitusest on suur abi.küll on hea lihtne,keerad ja vahetad......loe esimest postitust Smile Toungue
Minu arvates (võin eksida) need (mis peaksid olemagi kõige vanemad) silindripead/kaaned, millel küünal taga ja dekompr.klapp ees (just seda pidi paigutus peakski läbipuhumise loogika järgi õige olema) , saavad olla seostatud Moskva tehase M1A-ga (äärmisel juhul ka Minski tehase kõige esimeste partiidega, Moskva tehase sisseseade ületoomise faasis), Kovrovi tehase K-125-ga ja vbl ka K-55-ga (vt et isegi veel  K-58 kaasa arvatud).  Kusjuures neid võib olla pisut erinevas suuruses - vanemate kaas on veidi väiksem , silindri ülekattelt ja ribistikult, hilisem suurem. Lisaks on mul tekkinud arusaam, et ei Moskva ega Kovrovi tehas ei teinud küljeluugikestega silindreid -see tundub olema ainult Minski tehase mudelite ja modifikatsioonide tehnoloogiline lähenemine.  Need kaaned, kus küünla ava ja dekompr. klapi ava vastaskülgedel (ja luugid silindri külgedel allpool) peaksid olema esimest korda ilmunud Minski tehase M1M-l, mis oli akuvaba vooluga, vahelduvvoolu-süütega ja "lambakäpa"-vedrustusega.