automoto.ee foorumid

Täisversioon: K-750 klapid!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Metslane

Mis vahe on sisse- ja väljalaske klappidel. Raamatu järgi on nad valmistatud erinevatest sulamitest, kuid kuidas neid uuena ostes üksteisest eristada?
sisselaskeklapp peaks ikke väljalaskaklapist veidi suurem olema aga kindel pole sest sellistel vana-aegsetel mootoritel oli tihti ühesuurused klapid.
minuarust oleks just loogilisem kui väljalaskeklapp oleks sisselaskeklapist suurem

Metslane

Uematel mootoritel on sisselase suurem, kuna see tagab põlemiskambri parema täituvuse kütteseguga. Antud isendil on mõlemad klapid identsed, sellest ka segadus uute klappide paigaldusel.
lõhkuja Kirjutas:minuarust oleks just loogilisem kui väljalaskeklapp oleks sisselaskeklapist suurem
Sisse imeda on raskem kui välja lükata. Pealegi väljuvad gaasid suure surve all. Sellepärast siis sisselaskeklapp suurem et lõppkokkuvõttes oleksasi enamvähem võrdne (täitmine ja tühjendamine).
väljalaskeklapp on vähe paremast materjalist,st.talub suuremat kuumust,kui sisselaskeklapp.Kuidas neid K-750 puhul eristada,k*rat seda teab...
a selge, sain minagi targemaks

a naised saunas rääkisid, et väljalaskeklapil on mingi naatriumi-asi et Na pidavat seal kuumusega kuidagi käituma vms. et milleks see siis vajalik on?
see nähtus pidi vist autodel olema aga pole kindel.

krt ei osanud end vist hästi väljendada...Sad
Oot oot! Ma just ladusin mootori endal kokku! Klapipesad sai ära tehtud ja võibolla läksid klapid ka sassi! Oskab keegi neid eristada? Minuarust olid nad küll sama läbimõõdu ja pikkusega!
(25-03-2004, 23:12 PM)Metslane Kirjutas: [ -> ]Mis vahe on sisse- ja väljalaske klappidel. Raamatu järgi on nad valmistatud erinevatest sulamitest, kuid kuidas neid uuena ostes üksteisest eristada?

Algselt oli see löödud templiga klapile peale aga uuemal ajal loobuti erinevatest materjalidest ja mõlemad samast asjast.
Matejali vahe on niimoodi tuvastatav et üks roostetab ja teine mitte.
Kasutades seda mootorit nagu tänapäeval kombeks et 2-4000 km suve peale ei saa nagunii vahest aru.
Kui aga teha sporti või sõita igapäev aasta läbi siis vast korra pead rohkem klappe tegema mitte rohkem.
Niiet vahet pole nagu erilist.
(14-10-2011, 13:47 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]Algselt oli see löödud templiga klapile peale aga uuemal ajal loobuti erinevatest materjalidest ja mõlemad samast asjast.
Matejali vahe on niimoodi tuvastatav et üks roostetab ja teine mitte.
Kasutades seda mootorit nagu tänapäeval kombeks et 2-4000 km suve peale ei saa nagunii vahest aru.
Kui aga teha sporti või sõita igapäev aasta läbi siis vast korra pead rohkem klappe tegema mitte rohkem.
Niiet vahet pole nagu erilist.

okei, tänud! saab öösel rahulikult magada jälle Toungue
Eristada on kõige litsam sädeme järele.Väljalaskel on punaka tooniga säde.
Väljalaskeklapp (kui tegu ikka naatriumtäidisega) peaks kaalult raskem olema.
Kas tsiklitehasele oli jõukohane tehnoloogiliselt keerulise naatriumtäidisega klapi valmistamine? Magnetrauaga pidi ka saama vahet teha
(15-10-2011, 12:48 PM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Kas tsiklitehasele oli jõukohane tehnoloogiliselt keerulise naatriumtäidisega klapi valmistamine? Magnetrauaga pidi ka saama vahet teha

Pole neil tsikliklappidel mingit naatriumi, säärgi niipeenike, et kuhu see naatrium enam mahub. Ikka sulamid on erinevad. Näiteks ka 30-nda aasta püstklappidega NSU mootoril on väliselt samad klapid eri koodidega siise- ja väljalaskeks. Uuematel rippklappidega 33-nda aasta mudelitel aga on mõlemad klapid ühe koodiga. Kas on parem jahutus (ilmselt mitte see põhjus) või on tehtud mõlemad kuumakindlast materjalist.Sai lastud oma NSU-le ka teha klapid Gazi sisselaske omadest ja mure, et kas ja kaua kestavad. Aga selle vastu on rohtu - ei tohi mootorit käima panna! Toungue

(14-10-2011, 13:47 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]Algselt oli see löödud templiga klapile peale aga uuemal ajal loobuti erinevatest materjalidest ja mõlemad samast asjast.
Matejali vahe on niimoodi tuvastatav et üks roostetab ja teine mitte.
Kasutades seda mootorit nagu tänapäeval kombeks et 2-4000 km suve peale ei saa nagunii vahest aru.
Kui aga teha sporti või sõita igapäev aasta läbi siis vast korra pead rohkem klappe tegema mitte rohkem.
Niiet vahet pole nagu erilist.
Kumb siis roostetab? kas sisselaske või väljalaskeklapp? hakkasin endal vaatama ja üks klapp kummagil silindril ongi pruunikamaks tõmmanud. kas see on siis sisselaske oma?
Jah aga neid olevat päris vähe tehtud algul sõja ajal olla olnud kitsas materjaliga ja tehti tavalisest rauast.
Siis oli aga vaja vastupidavust tõsta ja tehti väljalase äkki nikli ja kroomi sisaldusega terasest.
Siis aga avastati et asi on segane ja tehti mõlemad samast materjalist seda enam et elu oli lahedamaks läinud.
(19-10-2011, 22:12 PM)stimpy Kirjutas: [ -> ]
(14-10-2011, 13:47 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]Algselt oli see löödud templiga klapile peale aga uuemal ajal loobuti erinevatest materjalidest ja mõlemad samast asjast.
Matejali vahe on niimoodi tuvastatav et üks roostetab ja teine mitte.
Kasutades seda mootorit nagu tänapäeval kombeks et 2-4000 km suve peale ei saa nagunii vahest aru.
Kui aga teha sporti või sõita igapäev aasta läbi siis vast korra pead rohkem klappe tegema mitte rohkem.
Niiet vahet pole nagu erilist.
Kumb siis roostetab? kas sisselaske või väljalaskeklapp? hakkasin endal vaatama ja üks klapp kummagil silindril ongi pruunikamaks tõmmanud. kas see on siis sisselaske oma?
Proovi käiaga taldriku keskelt.Punaka on tooniga väljalase ,valge sisselase.Klapi lihvimisel on ilusti näha.Vajadusel võin lihvida klapid.