automoto.ee foorumid

Täisversioon: mootoriõli
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mis mootoriõli te oma Pobides kasutate? Lugesin mingilt vene lehelt, et sünt ning poolsünt hakkavad kusagilt simmerite vahelt jooksma, et ainuõige valik on vaid mineraal. Kas ongi nii, või kasutab keegi teist ikka ka poolsünti? Smile
Ikka mineraal sellisesse mootorisse. Nt Valvoline\'i 10W40.
Talvel sa vaevalt oma pobiga sõidad. Tark oleks kasutada mineraalõli (korraliku firma oma)

gumduck

ma kohe ei tea .kui mootor on korralikult tehtud enesejaoks(auto on ju uunikum) siis võiks panna täissündi sisse.
omal nahal proovitud,tegin esimestena proovi lada mootorite peal ,väideti sama moodi et sünt voolab mootorist läbi.vale puha
viimasel ajal sama proovitud gaz 24 mootoritega sama.ainult et mootor millele panin originaal klapisääre tihendid need kummi seibid mis liiguvad klapiga kaasa(sama mis mossedel) on õli kadu normaalne. aga teisele mootorile panin mõõdu järgi välismaised zimmerlingid ja sääre tihendid, muidugi ka kõik muu oli enda jaoks paremini tehtud .sõidan täis sündiga õli vahetusest õlivahetusse on õli norm täpselt kriipsude vahel.ma usun et sama kehtib ka pobedale.
nüüd läksin hoogu...
täis sünt annab ka kergema liikumise ja hingamise mootorile.eluiga muutub kah pikemaks.talvine käivitus muutub ju ka kergemaks
kui ei taha väga kallist osta julge soovitada ADDINOL UUED ECO-SEERIA MOOTORIÕLID.ise olen proovinud ,sõidan siiamaan ,õli on jõudnud teistega võrdsele tasemele võib olla iseg veits ees.
kui keegi väidab et addinol põleb seintele kinni nagu šiguli õli siis sama teeb ka palju kiidetud mobil õli tean rääkida kuna praktika olemas .
kõike head soovides
Vaidleksin väga vastu selle ADDINOLi õli poole pealt. Uurisin õlide kohta 3 kuud tagasi ja erinevad mehaanikud, töökoja omanikud ja muidu laia silmaringiga inimesed väitsid peaaegu 100% addinoli õlide ebaühtlast kvaliteeti. Ei vaevunud/soovinud/tahtnud ise järgi proovida. Kui veel tegu uunikumiga hoiaksin selle õli oma autost eemale. Muidugi see on kõigest minu soovitus.

gumduck

igale ühele jääb oma arvamus peale ei käi. mina küll üllatusin.Big Grinhalba marki meeldivaks teha,kui on saavutanud tasemel tulemuse on raske(kellele emased ,kellele isased)Wink
Ma Gumduck-iga täitsa nõus selle täissündi kasutamise koha pealt.
Olen oma masinatel kõigil kasutanud täissünti või poolsünti (vastavalt rahakotile ostmise ajal).
Kui õli välja ajab on simmerid viletsad ja tuleks vahetada. Mul isegi vanal K750 täissünt sees rääkimata Ladast ja Datsunist.
Addinoli koha pealt rääkida ei taha.
Ühest vanast autojuhi õpikust lugesin, et kui õli sees on liiva või muud puru, näiteks kuuseokkaid, siis kurnake õli läbi mitme marli kihi. Kõikvõimalikud sarnased lisandid vähendavad mootori kasutusiga.
Nõnda toimisid meie vanaisad kui nad Pobedasse õli valasid.
Omadest kogemustest pean tõdema, et kallist õli on kahju mootorisse kallata, kui see sealt välja tilgub, seega mootor peab olema väga filigraanselt koostatud, et ei tekiks ülearuseid lokse, mis hakkaks tihendite peale jne. Loomulikult säästab hea õli ka kütust.
> Kui õli välja ajab on simmerid viletsad ja tuleks vahetada.

Jutt sulatõsi aga... alati pole mida vahetada. GAZi mootoritel on teatavasti siduri pool simmeri asemel rasvanöör. Dodge\'i insenerid miskipärast 1920tel nii pidasid targemaks ning kui legendaarne Liphardt 1930tel selle mootori GAZidele üle võttis, siis jäi ikka sinna rasvanöör. Pobide ja 51-52deni välja muide. Simmer vaid ees, \"vändakäbi\" juures.

Ja ma ei usu, et selline nöör täissünti kinni peab, isegi mineraali tuleb sealt aegajalt veidi läbi nagu ka mujalt. Vene mootor on alt ikka veidi õline Smile
Miks ma selle küsimuse üldse küsisin? Pole plaaniski täissünti kasutada nii vanas mootoris. Lihtsalt oli mõte mineraali asemel panna poolsünti - just Valvoline Maxlife-i. Mõtlesin et see on vanale mootorile hea Smile Ja hinnavahe pole kah mineraaliga võrreldes suur. Seepärast siis.

http://www.valvoline.ee/products/lubrica...xlife.html

Sorri reklaami pärast Smile
See Addinoli õli on täpselt nagu Savisaar -- kõik teavad, et ta on halb ja paha ja jube, aga keegi ei oska täpselt seletada, milles see väljendub.
Mul on vanamees oma Zigulis kasutanud Addinoli vabariigi algusest saadik, st oma 15 a ja üle 100 000 km läbi kedranud ja kapremontimata Ziguli on nii heas konditsioonis kui 160kkm läbinud Ziguli mootor olla saab. Nii et ei ole see Addinol nii hull midagi.

Täissündi kasutamist vanades vene masinates -- siin praktikat pole, aga teoreetiliselt seda ikka ei teeks.
Silindriseinad õlitab täissünt ära, aga viletsa kvaliteediga ja veel kulunud saaledele jääb õlikiil lahjaks. Synt õlitab paremini, aga loogilislt võttes peksab ta saalelt õli kile maha ja paneb intensiivsemalt kuluma, lisaks veel hinnavahe. Synt tahab ikka perfektselt koostatud liiteid -- st kaasaegset mootorit.
Maxlife peaks jah olema viimane piir vanasse mootorisse. Castroli või Mobili täissünteetilised kvaliteetseeriad peaksid juba kahjustavalt mõjuma.
Kas see on tõsi, et Lada õlifilter sobib 1:1?
valdo Kirjutas:Ja ma ei usu, et selline nöör täissünti kinni peab, isegi mineraali tuleb sealt aegajalt veidi läbi nagu ka mujalt. Vene mootor on alt ikka veidi õline Smile
K750 mootoril ka tagumine simmer nööriga. Kombineerisin sinna lihtsalt simmeri.
Kenu teemat arendades: Täissünt on samasugune õli kui tavalisedki üldjoontes. Vahe ainult selles et õli molekulid on muudetud struktuuriga. Molekul on sellise ehitusega et õlikelme oleks püsiv. See on taolise kujuga kui osa Betoonist tankitõrjetõkkeid. Ükskõik mis küljega ta pinnale liibub ikka jääb mingi osa ülespidi.
Küsimus ka mis nägu on isa mootor seespoolt. Kas on puhas või nõgine. Addinolil võib ju määrde kvaliteet olla piisav aga kaevatakse just mootori seespidist mustust.
Lada õliga on küll see viga et määrib ära seespidiselt. Korraliku lääne õliga on kõik osad seest nagu uued. Alumiinium on ikka hele.

KIEVJANEZ

Tere!

Olen nõus hr. Valdoga ,et tõrvanööri kaudu on lekke oht olemas - seda veel kõrgkvaliteetsete ja ülipesevate õlide korral eriti. Levivad ka jutud ,et uute lääne õlide manused muudavad simmerid hapraks või vastupidi liiga pehmeks.
Kas kellelgi on simmeri materjali omaduste muutumisega seoses praktilisi kogemusi?!
Vene õlide kõige suurem probleem on see ,et nad kipuvad ekspluatatsiooni käigus liiga ruttu happeliseks minema ning ka pesevad omadused muutuvad kiiresti kesiseks.(Olen selle kohta laboratoorset tööd teinud) Siiski usun ,et simmerite materjali füüsikalised omadused SRÜ õlide kasutamisel võiksid suurima tõenäesusega säilida. Võiks kasutada VAZ - i õli ning seda lihtsalt tihemini vahetada ja filtrit vahetada näiteks üle ühe õlivahetuse. (Iga 4000km tagant uus õli ja 8000km tagant ka uus filter).