automoto.ee foorumid

Täisversioon: VW Iltis
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Vohh just seda ma tahtsingi teada ja kinnitust saada. Igatahes on nüüd 2 moodulit varuks: 1 remonditud ja teine otse Belgiast.
Süütega enam probleeme pole olnud. Läheb käima paremini kui enne ja jääb ka käima. 
Tekkis aga järgmine küs: vahetasin mõned sulanud juhtmed välja, mis poolini jooksevad (peaks olema sama ristlõikega, mis ooriginaalid) ja nüüd läheb pool päris tuliseks. Minul pole sneid teadmisi, kas see peakski nii olema või mitte. Ei tahaks asja läbi põletada eriti kuna ülevaatus neljap. Selle ajani peab vastu ehk ca 30 km sõitu kui mingi kala sees?
Uurisin ka skeemi ning seal on näidatud mingisugust takistit ingl. k. nimetusega ballast resistor. Minul neid pole ja tunudb, et pole ka olnud, sest juhtmed mis välja vahetasin, olid originaalid ja erinevad pistikuotsad ja jätkud on seal kindlasti vähemalt 30 aastat olnud. Midagi olen kuulnud, et takisti vms peaks pinget maha võtma enne pooli jõudmist. Infot?
See takisti piirab süütepooli minevat voolu, samas peab ta olema vastavuses pooliga (st. takistiga poolid on teistsugused). Kui originaalis oli siis peab ikka küljes olema eeldusel et sul pool ka sama mis originaal. 
See takisti tavaliselt sillatakse auto käivitamisel - kuidas sel masinal on, mis skeem näitab?
Seda ma arvasin ja see siis laobki puid poolile alla. Skeem ise on selline:
Valge juhe lilla triibuga on nüüd nee djuhtmes, mis ma välja vahetasin. N6 on see ballast resistor. Skeemi järgi lähevad mõlemad juhtmed resistorisse ja sealt edasi kuhu vaja. Parempoolne valge/lilla läheb piduritulelülitisse (jah, skeemi kirjelduses nii on) ja läheb sealt edasi paremal üleval olevasse B kontakti (mis see on, ei saanudki aru). C8 on mürafilter ja N süütepool. Nagu näha on enne mürafiltrit ka N6. Minu masinal olid kõik juhtmed otse. Ei mingit resistorit. Mingil ajal on nad kuuma saanud sest takistus oli nii suur, et kärsakat hakkas tulema (nagu ennist öeldud, vahetasin juhtmed nüüd ära ja see probleem kadus). See esialgne kärsatamine võis tuleneda ka sellest, et eelmine härra kes selle masinaga tegeles, ei olnud viitsinud akuklemme õigete märgetega panna ja mina lollike ühendasin esimest korda vastupidi.
 
Igatahes....
Skeem:

[Pilt: large_29843631_Mf3R.jpg]
Ennetav küsimus:

Kuidas ma saan teada, mis pool sinna läheb? Originaali ma kohe üldse ei taha otsima hakata ja vaevalt see ka midagi head teeb (nii rahakotile kui masina elusuutlikkusele).
(25-06-2019, 21:08 PM)jrgen20 Kirjutas: [ -> ]Ennetav küsimus:

Kuidas ma saan teada, mis pool sinna läheb? Originaali ma kohe üldse ei taha otsima hakata ja vaevalt see ka midagi head teeb (nii rahakotile kui masina elusuutlikkusele).
Mingi aktsepteeritav varuosaprogramm selle auto kohta on olemas ?
(26-06-2019, 09:27 AM)Walter Kirjutas: [ -> ]
(25-06-2019, 21:08 PM)jrgen20 Kirjutas: [ -> ]Ennetav küsimus:

Kuidas ma saan teada, mis pool sinna läheb? Originaali ma kohe üldse ei taha otsima hakata ja vaevalt see ka midagi head teeb (nii rahakotile kui masina elusuutlikkusele).
Mingi aktsepteeritav varuosaprogramm selle auto kohta on olemas ?

 ETKAs tundub Iltis sees olevat isegi Smile
Kõige hullem nende miliaarsõidukitega ongi see, et varuosad on mingite omaette numbritega vähemalt need, mis on margispetsiifilised. Katsuks selle resistori saada, sest pooli andmete väljaselgitamine on ilmselt keerulisem.
(26-06-2019, 22:49 PM)jrgen20 Kirjutas: [ -> ]Kõige hullem nende miliaarsõidukitega ongi see, et varuosad on mingite omaette numbritega vähemalt need, mis on margispetsiifilised. Katsuks selle resistori saada, sest pooli andmete väljaselgitamine on ilmselt keerulisem.

 Eelpool toodud sakslase õpetuse järgi on eeltakistite koguväärtus 3,5 oomi. Kõige lihtsam vast leida mõne veneaegse pooli eeltakisti ja vaadata mis takistusega need on. Siis kas üks või kaks jadasse ja peaks toimima.
Vaatame mis saab. Täna sõitsin masinaga staapi ja läheb ülevaatusele. Pool ei läinudki enam väga kuumaks, kaanatas käega katsuda.

Igatahes elektrisüsteem on sellel masinal kas väga õnnetu või on aeg oma töö teinud. Hommikul enne minekut kadusid parktuled ära. Natuke mõõtmist ja tulemus oli pirni keeramine paari kraadi võrra. Samuti oli jama suunatuledega. Eelmine õhtu kontrollisin kõik veel üle, et kõik töötaks ja täna hommikul - suunad kadunud kuid ohukad töötasid. Mis siis ikka, panin ohukatega minema ja mingi hetk hakkasid suunakad tööle. Korrodeerunud kontaktid kangil? Kütusenäidik samuti ei toiminud, kuigi juhtmed uued ja kinni ei olnud. Vähemalt (ptüi ptüi ptüi) süütesüsteemiga on nüüd korras ja stardib probleemideta.
Kuidas aru saada, kas bensupump hakkab otsi andma või mitte? Hetkel, kui süüde sisse panna, hakkab pump klõbisema ja seda on selgelt kuulda ning hakkab vaikselt vaibuma kuni vaikuseni (nö ruum saab otsa). Sellist häält ei tohiks ju teha? Kui punp on läbi, kas tuleb otsida margile vastav või saab rakendada mõne muu masina (24v loomulikult) pumpa? 

Viimasel sõidul sai umbes 7 km sõita kui hakkas puterdama nagu paak oleks tühi. Jätsin tee äärde, tegin suitsu ära ja sõit läks jälle edasi umbes sama pikalt. Korra kahtlustasin, et uued voolikud said natuke liiga jämedad ja surusid ennast peeneks ühes kohas, kus oli küll kitsas, kuid pika pusimise peale läksid läbi. Samas pump oleks pidanud ikka survet peale lööma ja mootorit mitte seisanud.
Tsitaat:Viimasel sõidul sai umbes 7 km sõita kui hakkas puterdama nagu paak oleks tühi. Jätsin tee äärde, tegin suitsu ära ja sõit läks jälle edasi umbes sama pikalt. 
Selle põhjal meenus VAZ 2101 sõidust vaakum paagis. Õhutusvoolik oli järsult murtud ja vaakum olenes ainult ühest - kui kõva käega suleti paagikork pärast tankimist.
Pumbal tavaliselt filter otsa küljes, ehk on umbe ennast tõmmanud.
Näeb, mis nüüd saab. Hetkel pole tagasisidet tulnud ülevaatuse kohta ning kasutan aega otsimaks veel varuosi ning käib väiksem mõttetöö juhtmestiku väljavahetamiseks. Selle tarbeks oleks muidugi vaja erineva värvikombinatsiooniga juhtmeid aga pole veel uurinud, kus neid saada võiks. 
Lisaks on masinal ka konks ja staabis seisab paar Iltisele mõeldud käru. Siiski oli minu masinal voolu väljavõtupesa nii korrodeerunud, et lahtimonteerimisel pudenes see rusikasuurune kobakas lihtsalt näppudel vahelt läbi. Usun et käru pistikuvastused on samas seisus.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11