automoto.ee foorumid

Täisversioon: VW Iltis
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Tänane päev või siis rohkem õhtu, läks pisividinate külgekruttimise tähe all. Paika said turvavööd, mõned kummist kattepunnid põranda jaoks ja lõplikult istmed.
Müstika!!! 

Läksin eile solgipange komposti tühjaks viima ja mõtlesin, et jalgsi ei viitsi minna, akud olid masinal peal, viin sellega. Mõeldud.tehtud, masin käivitus koheselt, mingit anomaaliat polnud, jõudsin kompostihunnikuni, vaatasin et naabrimees ka juures, ajan törtsu juttu. Panin masina seisma ja 15 min hiljem, kui hakkasin koju tagasi minema - ei käivitu. Isegi ei lubanud. 

Punkt 1 - Lükkasin igaksjuhuks rohkem kütet sisse kuna ei mäleatnud, palju eelmine kord üldse panin. Ikka ei midagi. 
Punkt 2 - Võtsin ka karpa juures vooliku lahti - küte jooksis peale, seega pump on korras.
Punkt 3 - võtsin küünlalt juhtme peale (ei leidnud majapidamisest pikka 21 padrunit) ning vähemalt selle küünla juhtmes korralik säde.
Punkt 4 - Lasime break cleanerit otse õhuvõttu ja ikka mitte midagi. 

Ise kahtlustan ja kõige rohkem kardan, et karpa andis saba kuid mine sa tea. Sees olev membraan pidavat suht tundlik olema ja minea tea, aja jooksul ehk hõredaks kuivanud.
(07-04-2019, 13:43 PM)jrgen20 Kirjutas: [ -> ]Punkt 4 - Lasime break cleanerit otse õhuvõttu ja ikka mitte midagi. 

Brake cleaneriga oleks pidanud igal juhul vähemalt turtsuma. Mul oli n.t GAZ-69 juba aastaid ilma igasuguse kütuseta seisnud, polnud kütusevoolikutki küljes, kuid BC otse karpasse ja masin käis ca 5 sekundit nagu siidi.
Kui mitte midagi ei teinud, on ikkagi süüde puudulik. Sellel vist on mingi kontaktivaba värk peal?
Katsun padruni saada ja näha, mis seal küünlaotsas toimub. Juhtmeotsas oli säde olemas, vähemalt kõige salongipoolsemas. Olen lugenud, et üks põhilisemaid asju, mis välja vahetatakse, on küünlajuhtmed ning jagaja. Lausa eraldi komplekt pidavat saksas müüdama. Vaatame, oli täna tegu, et uuesti garaažigi ajada eriti kevadel, kui KÕIK tehnika kodus ei taha kohe ja korralikult tööle hakata.
Jamps majas - säde kadunud. Hetkel ei oska siit edasigi minna kuna ei ole süütesüsteemidega sina peal. Sai proovitud ainult järgmist targa mehe õpetuse järgi: süütest tulev juhe kommutaatorist maha, jagajast kõrgepingejuhe lahti ja otse küünlale. Siis juhe kommu pistikusse sisse-välja ja ilus kena säde oli küünlal. Seega peaks olema terve sütepool ja kommutaator? Selle tüübi masina kohta ei osanud ka abimees täpsemalt öelda kuid temale tundus, et jagaja on õhtal. Mõni nõuanne?
Fääggrupil oli vanasti see kommutaator suht leivanumber, andis ka anomaaliaid mäletamistmööda. Junn ise ei maksa mittemidagi, sestap defekteerimiseks igati paslik äävahetada - halvemaks midagi minna ei saa.
Ja mis sinna asemele? Oloen isegi kuulnud, et vanemad volkarid on süütesüsteemiga hädas olnud, eriti see kurjast vaimust vaevatud hall kardinal.
Panedki uue kommutaatori, peaks alla kümne juudirubla vabalt saada olema erinevaid.
Selliste andmetega kommu:

http://album.ee/node/29836765/50360123
Oh issversussver, see ju mingi eri militaarversioon. Eks siis pead spikriks mõne kolhv kahe vms käraka ettevõtma, kuna seda EA827 arhitektuuriga mootorit on ju igalepoole topitud. Kasutusmugavuse huvides vaataks ise võibolla üldse legendaarse 66 vatikilose 1.8 monopurske swapi suunas.
Ei saanud aru, kas starteriga kerides oli säde olemas? Hammasrihm, kas nukkvõll käib ringi? Halli andur, https://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?...31#p662733
Väga hea lugemine. Kohe kui saan mingi päev garaazi, kontrollin. Sümptomid tunduvad kyll andurile viitavat aga eks näeb.
Kas olen öigesti aru saanud, et kui andur ei tööta, siis mingit kytet mootorisse ei tule? Hetkeks peris palju käianud ja kyynlad kuivad.
Katkusin täna niipalju lahti, et saaks Hall´i andurile ligi. Nagu ikka, on asjad väga kehva nurga all ja imepisikeste kruvidega kinni. Ilmselt ei saagi andurit testida enne, kui jagaja maha võtta..... Minu andurisse läheb aga selline juhe: 

[Pilt: large_29836785_qdM4.jpg]

Kolme klemmi nagu eelnevas postituses olev õpetus rääkis, pole.
(09-04-2019, 11:47 AM)jrgen20 Kirjutas: [ -> ]Kas olen öigesti aru saanud, et kui andur ei tööta, siis mingit kytet mootorisse ei tule? Hetkeks peris palju käianud ja kyynlad kuivad.

Miks mittepöörlevasse mootorisse kütust pumbata?

Enne lammutamist tasuks veenduda, et säde mööda küünlaid ikka jookseb. Et seal poleks kõige labasem kütusepumba juhtahela rike või kõrgepingeosa niiskumine.
Hetkel: vool tuleb kommusse, sealt ilusti süütepooli, pannes küünal poolilt otse, siis kommu toitejuhtmega mängides, tuleb säde. Pannes poolilt jagajasse ja sealt küünlajuhet jälgides sädet pole. Pump töötab. Mootor käib ringi.
Enne tööle jooksmist mõõtsin veel halli andurisse minevat juhe, mis eelneval pildil ja süüde sees mõõtes, tulu A klemmist ainult 0.6v. Ilmselt peaks ikka sinna ka 24v jooksma?
Tere.
Mul oli kunagi juhus, kui jagaja rootor oli võlliga lühises ja lasi sealtkaudu sädemel putku panna. Samamoodi käitus - peale süütepooli säde korralik aga küünlajuhtmete otsas vaikus. Mõtle sellise võimaluse peale ka.
Edu!
VAZ 2101 peal jagaja kaan polnud kohal vaid ühele poole viltu. Starteri andmisel rootor rüüstas kaks väljuvat elektroodi ära ja ise muutus tüki lühemaks. Tagavaraosi polnud, sai rootori otsa külge joodetud tükike vasktraati ja siis ulatus jälle sädet kõigisse nelja silindrisse jagama.
See vist polegi halli anduriga süsteem. Kas jagaja käib ringi kui starterit annad?
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11