automoto.ee foorumid

Täisversioon: VW Iltis
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
(13-04-2019, 23:08 PM)Raivo Kirjutas: [ -> ]
(13-04-2019, 22:44 PM)jrgen20 Kirjutas: [ -> ]kohati ei saanud midagi ja siis hüppas kuhugi kõrgustesse.

See on päris täpne.
Vähemalt vanasti, ei olnud süütepooli väljundil mingit takistust kuskil vahel. Seega eeldan, et testi mõttes võib sinna takisti asemele ka traadijupi organiseerida.
Lühikeseks põlenud kontakt eeldab muidugi detaili vahetust.

Selle masina puhul tulebki mõelda vanasti, tootmine lõpetati 88.
(13-04-2019, 23:23 PM)Tegelane5 Kirjutas: [ -> ]Aga proovi kas otse poolist on säde olemas, nii saab vähemalt teada et muu on korras.

Otse poolist viskas ühe sädeme välja.
Täna mõõtsin raadiohäirete osa ära ja see ka korras kuid nüüd kadus vool kommust süütepoolini. Põrgu küll ütleks selle peale. Ei hakka enam edasi näppima, kui on midagi asenduseks/proovimiseks leitud.
Ei saanud rahu ja katkusin kommu maha ja piilusin tasa tasa ja ettevaatlikult sisse. Vähemalt minu arust on asi kõrvetada saanud (pildilt pole vist väga aru saada):

[Pilt: large_29837125_NN6R.jpg]

Lisaks on järgneval pildil on aga näha puruks ühendust trükkplaadil. See katkine osa on osa süütepoolile minevast ühendusest:

[Pilt: large_29837127_9Cmq.jpg]

Ühesõnaga tundub olevat kutu ja läheb riiulile seniks kuni mõni spetsialist selle üle vaatab ja oma hinnangu annab.
saad ju pisikese juhtmega ära sillata.proovida ju võib.kaotada pole enam midagi
(14-04-2019, 19:16 PM)sturmbannführer Kirjutas: [ -> ]saad ju pisikese juhtmega ära sillata.proovida ju võib.kaotada pole enam midagi

Jah, see katkestuse koht võib olla põhjus, miks vool hakkas teisi teid otsima ja seal midagi ära kõrvetas. Pildilt pole näha, mis seal kõrbenud koha juures teisel pool plaati on, - kui ainult mõned jämedamad takistid, mitte pooljuhtseade, siis need takistid võisid ka terveks jääda, kuigi kuumenesid.
(14-04-2019, 19:41 PM)TeeTL Kirjutas: [ -> ]
(14-04-2019, 19:16 PM)sturmbannführer Kirjutas: [ -> ]saad ju pisikese juhtmega ära sillata.proovida ju võib.kaotada pole enam midagi

Jah, see katkestuse koht võib olla põhjus, miks vool hakkas teisi teid otsima ja seal midagi ära kõrvetas. Pildilt pole näha, mis seal kõrbenud koha juures teisel pool plaati on, - kui ainult mõned jämedamad takistid, mitte pooljuhtseade, siis need takistid võisid ka terveks jääda, kuigi kuumenesid.

Tegemist jah takistitega, tähisega  470R 10%.
Natuke ka rõõmustavaid uudiseid: esiklaas tuli koju! Iseasi, kas see nüüd korralikult istub kuna sain põhimõtteliselt 10 min enne praegust postitust alles kätte. 
Sädeme kadumise annab praegu vist ikkagi süütemooduli kraesse ajada aga seda ka enne ei tea, kui mingi vastus remondist tuleb. Lisaks sai tellitud uus jagaja rootor/sõrm või misiganes selle nimi on, saksa keeles on ta verteilerfinger.
Uskumatu, et siis kui elukas ei sõida, hakkab kõike kraami järsku tulema. Nagu öeldud, sain esiklaasi ja täna sain veel sisuliselt kasutamata katuse koos korraliku raamiga. Siinkohal suur tänu oma varustajale! 
Süütemooduli osas on veel lahtine. Täna helistati remondist ja öeldi, et üks dioodidest on läbi ja mingi transistor. Andsin loa edasi lammutada ja uurida, mis ja kas sinna miskit asemele saab panna. Loodame parimat.
Igatahes sai esiklaas paika ja ilma igasuguse vaevata. Paar kruvi jäi hetkel puudu nagu alati aga see viga saab homme likvideeritud.
Küsimus laiemale ringile: kuidas nimetatakse seda materjali, mida pannakse nt. tendile akendeks? Läbipaistev, kuju hoidev ja ühesõnaga on vaja tagaaken ja uste aknad teha. 
Kinnitamine on ilmselt mingisuguse liimiga? Minu ustele oli lisatud veel metallriba.
(28-04-2019, 22:10 PM)jrgen20 Kirjutas: [ -> ]Küsimus laiemale ringile: kuidas nimetatakse seda materjali, mida pannakse nt. tendile akendeks? Läbipaistev, kuju hoidev ja ühesõnaga on vaja tagaaken ja uste aknad teha. 
Kinnitamine on ilmselt mingisuguse liimiga? Minu ustele oli lisatud veel metallriba.

Polükarbonaat , spetsiifiliselt heaks kaubamärgiks peetakse "Lexan"-i
Läänemaal vanarauas terve Iltis(?)

Huvi korral saab ka kätte tolle sealt või varuosi...

[Pilt: DSC_0113.JPG]
(28-04-2019, 22:10 PM)jrgen20 Kirjutas: [ -> ]Küsimus laiemale ringile: kuidas nimetatakse seda materjali, mida pannakse nt. tendile akendeks? Läbipaistev, kuju hoidev ja ühesõnaga on vaja tagaaken ja uste aknad teha. 
Kinnitamine on ilmselt mingisuguse liimiga? Minu ustele oli lisatud veel metallriba.
Originaal aknad on sulatatud ja seda koduste vahenditega järgi ei tee. Uksed on võimalik õmmelda, aga tagumise lapakaga on lood keerulisemad. See on katuse küljes ja ei mahu õmblusmasina alt läbi. Tepingus on üle üks meie poolt Kaitseliidule valmistatud Iltise tent. Hinna osas tuleb ülemusega läbi rääkida.
Lugupidamisega.
(29-04-2019, 17:46 PM)stern100 Kirjutas: [ -> ]Läänemaal vanarauas terve Iltis(?)

Huvi korral saab ka kätte tolle sealt või varuosi...

[Pilt: DSC_0113.JPG]

See on juba kõigest tühjaks tehtud. Isegi küünlajuhtmeid polnud.
Süütemooduli osas on ikka veel 50-50. Oli vaja pudinaid, mis telliti britimaalt kuid siiani pole veel kohale jõudnud.
Vahepeal aga paigaldasin uued kojamehed ja esiklaasi montaažsai ka lõpule viidud. Summuti lõpujupi suutsin ka lõpuks ära keevitada ning leidis oma koha auto all. Katus sai ka puhastatud ning vanalt katuseraamilt mõningad puuduolevad jubinad maha keeratud.
Avastasin, et pole ammu pilte lisanud ja ausalt öeldes meeldib mulle isiklikult projketipäevikutes just neid kõige orhkem vaadata seega....

Esiklaas nii ilus, et Jenna paistab päris ahvatlev...

[Pilt: large_29839749_RecN.jpg]

Tagumine ''kong'' sai omale originaalsiinid tagasi. Plekke siis enam ei pane ja peale läheb niiskuskindel vineer, samuti ka külgedele ja nn istmekohtadele. Tagumisi istmeid ei tahaks tegelikult enam panna aga vaatab, pole veel uurinud, mis seisus need on.
[Pilt: large_29839747_OLfz.jpg]


Anomaaliaid selle masinaga ikka tekivad. Paigaldasin kojamehed ja mootori ning paar päeva tagasi kõik ilusti töötas. Kinnitasin juhtmed ilusti ära ja nüüd lööb kaitsme läbi. Müstika. Eks tuleb jälle armatuuri alla sukelduda ja vaadata, ega midagi lühisesse ei jookse.
Kojameeste mootoriga asi selge: õnneks oli kõigest üks juhe niidi otsas rippumas. 

Mõtet diislist pole veel maha matnud ning sellega seoses on päris mitu õhtut läinud info otsimisele. Sattusin järgmisele juhendile:

http://www.dikta.de/iltis/anleitung.pdf

Väga hea materjal üksikasjaliku õpetusega, mis vaja ringi teha, mida lisada jne. Kui nüüd keegi seda materjalli vaatab, siis võiks öelda, kas meie kandis nimetatud mootoreid leidub?
Kui juba haisva logiseja suunda vaadata, siis pigem 1.9
Läänemaal vanarauas terve Iltis(?) , on veel saadaval ?
Tundub et tolles Saksa näites on 1,6 turbodiisel aga neid korralike vaevalt enam liigub. Samas on sama võimsusega ilma turbota 1,9 diisleid saadaval. Nagu kasvõi see:
https://www.soov.ee/11259633-vw-vento-19...tails.html
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11